Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКоваль, Н. О.uk
dc.contributor.authorНадольний, О. В.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T15:45:16Z
dc.date.available2020-03-30T15:45:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationНадольний О. В. Планування як загальна функція менеджменту [Електронний ресурс] / О. В. Надольний ; наук. кер. Н. О. Коваль // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9541.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28974
dc.description.abstractВ роботі розглянуто сутність планування як загальної функції менеджментуuk
dc.description.abstractThe essence of planning is considered as a general function of management.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9541
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectпланuk
dc.subjectplanningen
dc.subjectplanen
dc.titleПланування як загальна функція менеджментуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc65.014
dc.relation.referencesШим Джай К., Джоэл Г. Сигел. Основы коммерческого бюджетирования. СПб.: Азбука, 2001. 496 с.ru
dc.relation.referencesОрлов В. В. Планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Управління розвитком. 2013. № 12. С. 11-13.uk
dc.relation.referencesЛікарчук Н. В. Сутність стратегії планування як функції управління. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Державне управління. 2014. Вип. 1. С. 37-40.uk
dc.relation.referencesМармаза О. І. Основи теорії менеджменту. Х.: ТОВ «Планета-принт», 2015. 139 с.uk
dc.relation.referencesВасилик О. Д., Павлик К. В. Державні фінанси України: Підручник. К.: Центр навчальної літератури, 2004. 608 с.uk
dc.relation.referencesКуцик В. І., Чаус В. М. Методи і методичні підходи до планування діяльності підприємства: співвідношення та розвиток у сучасних умовах. Торгівля, комерція, підприємництво. 2010. Вип. 11. С. 261-267.uk
dc.relation.referencesРосоха В. В., Газуда Л. М. Особливості планування в системі маркетингового менеджменту. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2019. №4. С. 223-233.uk
dc.relation.referencesАлексеева М. М. Планирование деятельности фирмы: Учебно-методическое пособие М.: Финансы и статистика, 2000. 248 с.ru
dc.relation.referencesЄпіфанова І. Ю., Джеджула В. В. Фінансовий аналіз та звітність: практикум. Вінниця: ВНТУ, 2017. 143 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію