Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСметанюк, О. А.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T15:45:33Z
dc.date.available2020-03-30T15:45:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСметанюк О. А. Сутність та значення системного формування бренда роботодавця [Електронний ресурс] / О. А. Сметанюк // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/8754.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29002
dc.description.abstractДосліджено теоретично-прикладні аспекти системного формування бренда роботодавця. Визначено зміст поняття «бренд роботодавця» та значення HR-брендинг в забезпечені загальної ефективності та динамічного розвитку сучасних організацій. Обґрунтовано доцільність обрання внутрішньо орієнтованих заходів формування бренда роботодавця.uk
dc.description.abstractThe theoretical and applied aspects of systematic formation of employer brand are investigated. The content of the concept of "employer brand" and the importance of HR-branding in ensuring the overall efficiency and dynamic development of modern organizations are defined. The expediency of choosing internally oriented measures of forming the employer brand is substantiated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/8754
dc.subjectHR-брендuk
dc.subjectHR-брендингuk
dc.subjectбрендинг роботодавцяuk
dc.subjectлюдські ресурсиuk
dc.subjectуправління персоналомuk
dc.subjectHR-branden
dc.subjectHR-brandingen
dc.subjectemployer brandingen
dc.subjecthuman resourcesen
dc.subjectpersonnel managementen
dc.titleСутність та значення системного формування бренда роботодавцяuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc331.108.2
dc.relation.referencesТатаревська М.С. HR –брендинг у системі управління персоналом сучасної організації/ М.С. Татаревська, О.В. Сорока, О.О. Лосікова// Економіка і регіон. – 2014. – № 2. -  С. 57-62. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2014_2_11 (дата звернення 27.02.2020).uk
dc.relation.referencesКотлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер, К. Келлер. – СПб. : Питер, 2006. – 12-е изд. – С. 304.ru
dc.relation.referencesМокіна С.М. Еволюція формування концепції бренду роботодавця / С.М. Мокіна // Економіка харчової промисловості . – 2014. – № 4 (24). – С . 57-62.uk
dc.relation.referencesAmbler, T. The employer bran   / T. Ambler, S. Barrow // The Journal of Brand Management,  Dec 1996, Volume: 4 Issue: 3 – p.185 – 206 en
dc.relation.referencesГонтарева І. В., Тимошенко К. А. Методичний підхід до аналізу бренда роботодавця на прикладі ІТ-компаній / І. В. Гонтарева, К. А. Тимошенко // Соціальна економіка. – 2019. – № 58. – С. 59-69.
dc.relation.referencesПасєка А. С., Красномовець В. А. HR-брендинг у системі управління персоналом/ А. С. Пасєка, В. А. Красномовець //  Науковий вісник ЧДІЕУ. – 2012. - № 4(16). -  С. 132–137.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію