Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБурєннікова, Н. В.uk
dc.contributor.authorШуллє, С. В.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T15:46:54Z
dc.date.available2020-03-30T15:46:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБурєннікова Н. В. Підвищення ефективності управління діяльності банківської установи в контексті впровадження методології itil для внутрішніх процесів [Електронний ресурс] / Н. В. Бурєннікова, С. В. Шуллє // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9236.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29063
dc.description.abstractБуло впроваджено підходи методології ITIL (IT-сервіс менеджмент) для використання у внутрішніх процесах банківської установи, що дозволило підвищити ефективність управління її діяльністю та дозволило провести якісну оцінку від ефекту впровадження.uk
dc.description.abstractITIL (IT-service management) methodology approaches have been implemented for the usage in the internal bank institution processes, which has made it’s managing more efficient and allowed a quality assessment of the effects of implementation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9236
dc.subjectITILuk
dc.subjectбібліотека ІТ-інфраструктуриuk
dc.subjectIT-сервіс менеджментuk
dc.subjectбанківська установаuk
dc.subjectбізнеспроцесиuk
dc.subjectслужба Сервіс Дескuk
dc.subjectITILen
dc.subjectIT Infrastructure Libraryen
dc.subjectITSMen
dc.subjectIT-service managementen
dc.subjectbank institutionen
dc.subjectbusiness-processesen
dc.subjectService Desken
dc.titleПідвищення ефективності управління діяльності банківської установи в контексті впровадження методології ITIL для внутрішніх процесівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc336.77
dc.relation.referencesВан Бон Ян. Введение в ИТ Сервис‐менеджмент / Ян Ван Бон. – М. : IT Expert, 2009. – 205 с.ru
dc.relation.referencesИнгланд Р. Овладевая ITIL. Скептическое руководство для ответственных лиц / Р. Ингланд. Пер. с англ. Романа Журавлёва. – М.: Лайвбук, 2011. – 65 с.ru
dc.relation.referencesИнгланд Роб. Введение в реальный ITSM / Роб Ингланд. Пер. с англ. Романа Журавлёва. – М.: Лайвбук, 2011. – 132 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію