Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБілоконь, Т. М.uk
dc.contributor.authorЯкобчук, В. А.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T15:47:26Z
dc.date.available2020-03-30T15:47:26Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБілоконь Т. М. Особливості діяльності підприємства на зарубіжних ринках [Електронний ресурс] / Т. М. Білоконь, В. А. Якобчук // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9404.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29079
dc.description.abstractПроаналізовано сутність форм зовнішньоекономічної діяльності та маркетингової полтики , їх характерні відмінності, особливості укладання та застосування.uk
dc.description.abstractThe essence of forms of foreign economic activity and marketing policy, their characteristic differences, peculiarities of laying and application are analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9404
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectміжнародний бізнесuk
dc.subjectзовнішній ринокuk
dc.subjectекспортuk
dc.subjectспільна підприємницька діяльністьuk
dc.subjectпряме іноземне інвестуванняuk
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectлібералізаціяuk
dc.subjectконкурентна боротьбаuk
dc.subjectglobalizationen
dc.subjectinternational businessen
dc.subjectforeign marketen
dc.subjectexportsen
dc.subjectjoint venturesen
dc.subjectforeign direct investmenten
dc.subjectforeign economic activityen
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectglobalizationen
dc.subjectliberalizationen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleОсобливості діяльності підприємства на зарубіжних ринкахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.7
dc.relation.referencesКокоріна В. І. Основні тенденції розвитку форм міжнародного бізнесу в умовах глобалізації. - Економічний простір. - 2012. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua.uk
dc.relation.referencesЦиганкова Т. М. Міжнародний маркетинг / Т. М. Циганкова., 1998. – 120 с.uk
dc.relation.referencesСереда Н. М. Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності в доктрині міжнародного маркетингу. Теоретичні і прикладні напрямки розвитку туризму та рекреації в регіонах країни: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю; КЛА НАУ. К., 2015. С. 85–91.uk
dc.relation.referencesЦиганкова Т. М. Міжнародний маркетинг: навч. метод. посіб. для самост. вивч. дисц. К.: КНЕУ, 2003. 252 с.uk
dc.relation.referencesКрючкова О. Маркетингові стратегії в умовах глобалізації ринків. Персонал. 2006. № 6. С. 76–80.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію