Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНесен, В. В.uk
dc.contributor.authorТямушева, В. М.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T15:47:28Z
dc.date.available2020-03-30T15:47:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationНесен В. В. Удосконалення інноваційного маркетингу в підприємництві на основі процесного підходу [Електронний ресурс] / В. В. Несен, В. М. Тямушева, Л. М. Несен // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9407.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29080
dc.description.abstractВ статті подані результати дослідження стану інноваційної діяльності та особливості інноваційних процесів на конкретному підприємстві. Виявлені недоліки інноваційного маркетингу. Запропоновано алгоритм бізнес-процесу по генеруванню та відбору інноваційних ідей.uk
dc.description.abstractThe article presents the results of research of the state of innovation activity and features of innovative processes at a particular enterprise. Weaknesses of innovative marketing are revealed. The algorithm of business process for generation and selection of innovative ideas is proposed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2020/paper/view/9407
dc.subjectінноваційний процесuk
dc.subjectінноваційний маркетингuk
dc.subjectновий товарuk
dc.subjectбізнес-процесuk
dc.subjectinnovative processen
dc.subjectinnovative marketingen
dc.subjectnew producten
dc.subjectbusiness-processen
dc.titleУдосконалення інноваційного маркетингу в підприємництві на основі процесного підходуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc65.011.1
dc.relation.referencesПро схвалення Стратегії розвитку сфери інноваційної діяльності на період до 2030 року: Розпорядження КМУ від 10 липня 2019 №526-р, м Київ - 2019 [Електронний ресурс)] – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/526-2019-%D1%80 .uk
dc.relation.referencesЛепетуха Н. В. Сучасний стан інноваційної діяльності промислових підприємств України [Електронний ресурс] : електронний журнал / Н. В. Лепетуха, А. С. Лепська // Економіка і суспільство. – 2018 – Випуск 18. – Режим доступу до журн. : http://www.economyandsociety.in.ua/journal/ 18_ukr/21.pdf .uk
dc.relation.referencesБаркан Д. И. Маркетинг для всех: Беседы для начинающих /  Д. И. Баркан. – Л.: Редакционно-издательский центр «Культ-информ-пресс» совместно с социально-коммерческой фирмой «Человек», 1991. – 256 с.ru
dc.relation.referencesСтаростіна А. О. Маркетинг: навч. посіб / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зозульов. – К.: Знання-Прес, 2002. – 191 с.uk
dc.relation.referencesКубишина Н. С. Маркетинг інноваційного продукту [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина // Національний університет «Львівська політехніка», 2007. – Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34135/1/100_475-479.pdf .uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію