Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЯворовенко, Є. В.uk
dc.contributor.authorНикитенко, О. Д.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T16:20:30Z
dc.date.available2020-03-30T16:20:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЯворовенко Є. В. Розробка CRM-системи закладу громадського харчування (кафе) [Електронний ресурс] / Є. В. Яворовенко, О. Д. Никитенко // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2020/paper/view/9080.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29345
dc.description.abstractРозглянуто найпоширеніші CRM-системи, їх призначення, плюси та мінуси. Наведено основні проблеми даних систем та варіанти вирішення або мінімізації негативного ефекту від них.uk
dc.description.abstractThe most common CRM systems, their purpose, pros and cons are considered. The main problems of these systems and the options for solving or minimizing the negative effect of them are given.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2020/paper/view/9080
dc.subjectCRM-системаuk
dc.subjectрозробкаuk
dc.subjectвпровадженняuk
dc.subjectCRM-systemen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectimplementationen
dc.titleРозробка CRM-системи закладу громадського харчування (кафе)uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc65.011.56
dc.relation.referencesWireCRM [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://wirecrm.com/crm/crm-dlya-kafe.en
dc.relation.referencesРЕШЕНИЯ IIKO [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.aria-complex.ru/resheniya-iiko/.ru
dc.relation.referencesВыставление счетов [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://wirecrm.com/marketplace/vystavlenie-schetov.ru
dc.relation.referencesГринберг П. CRM со скоростью света: привлечение и удержание клиентов в реальном вре‑ мени через Интернет. – Пер. с англ. – СПб: Символ‑Плюс, 2006. – 528 с., ил.ru
dc.relation.referencesКинзябулатов Рамиль CRM. Подробно и по делу : Редакция 1 / Рамиль Кинзябулатов. — [б. м.] : Издательские решения, 2018. — 248 с. — ISBN 978-54483-3293-7ru
dc.relation.referencesR-Keeper [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.rkeeperua.com/r-keeper/en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію