Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБаришев, Ю. В.uk
dc.contributor.authorBaryshev, Y.en
dc.date.accessioned2020-03-30T16:26:02Z
dc.date.available2020-03-30T16:26:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationBaryshev, Y. Analysis of usa cybersecurity teaching methodology implementation at vinnytsia national technical university [Electronic resource] / Y. Baryshev // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2020/paper/view/9456.en
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29416
dc.description.abstractThe analysis of cybersecurity curricula development at USA's universities using one implemented at Purdue University as an instance was performed. Techniques of outcomes and objectives determination were presented on the example of cybersecurity monitoring and audit curriculum. A structure of the discipline and methodology of current and final assessments development implementation were presented.en
dc.description.abstractПредставлено аналіз та особливості побудови програми кібербезпеки в університетах США на прикладі Purdue University. Розглянуто методики формування мети та задач дисциплін на прикладі дисциплін з моніторингу та аудиту кібербезпеки. Наведено структуру дисципліни та методику до формування завдань для поточного та підсумкового контролю знань.uk
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2020/paper/view/9456
dc.subjectкібербезпекаuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectмета дисципліниuk
dc.subjectзадачі дисципліниuk
dc.subjectконтроль знаньuk
dc.subjectкласифікація Блумаuk
dc.subjectcybersecurityen
dc.subjectpedagogicsen
dc.subjectcourse outcomeen
dc.subjectcourse objectivesen
dc.subjectassessmentsen
dc.subjectBloom's taxonomyen
dc.titleAnalysis of usa cybersecurity teaching methodology implementation at vinnytsia national technical universityen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.056 : 378.14
dc.relation.referencesAll Nobel Prizes. URL: https://www.nobelprize.org/prizes/lists/all-nobel-prizes (accessed 09.03.2020)en
dc.relation.referencesCybersecurity URL: https://polytechnic.purdue.edu/degrees/cybersecurity (accessed 09.03.2020)en
dc.relation.referencesK. Neubauer and others. Teamwork Makes the Dream Work: Purdue' s IMPACT Course Transformation Faculty Learning Community. Purdue University Purdue e-Pubs. 2018. URL: https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1036&context=impactpres (accessed 09.03.2020)en
dc.relation.referencesAnderson and Krathwohl Bloom’s Taxonomy Revised : Understanding the New Version of Bloom’s Taxonomy. 2016. 7 p. URL: https://quincycollege.edu/content/uploads/Anderson-and-Krathwohl_Revised-Blooms-Taxonomy.pdf (accessed 09.03.2020)en
dc.relation.references5. David R. Krathwohl. A Revision of Bloom’s Taxonomy: An Overview. Theory into Practice, Volume 41, Number 4, Autumn 2002. P. 212-218. URL: https://www.depauw.edu/files/resources/krathwohl.pdf (accessed 09.03.2020)en
dc.relation.referencesCybersecurity Curricula 2017: Curriculum Guidelines for Post-Secondary Degree Programs in Cybersecurity. A Report in the Computing Curricula Series Joint Task Force on Cybersecurity Education. URL: https://www.slideshare.net/MatthewRosenquist/cybersecurity-curricula-guidelines-for-postsecondary-degree-programs (accessed 09.03.2020)en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію