dc.contributor.author | Ibrahimova, L. V. | en |
dc.contributor.author | Ібрагімова, Л. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T17:11:12Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T17:11:12Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ibrahimova L. V. What l2 fluency means [Електронний ресурс] / L. V. Ibrahimova // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9837. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29602 | |
dc.description.abstract | In second language (L2) research and testing, measures of oral fluency are used as diagnostics for
proficiency. However, fluency is also determined by personality or speaking style, raising the question to what extent L2
fluency measures are valid indicators of L2 proficiency. | en |
dc.description.abstract | При дослідженні та тестуванні другої мови (L2) ступінь вільного володіння усним мовленням
використовуються як діагностика володіння знаннями. Однак, вільне володіння також визначається
особистістю чи стилем розмови, що ставить питання про те, наскільки вільне володіння L2 є дійсними
показниками володіння знаннями L2. | uk |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9837 | |
dc.subject | друга мова (L2) | uk |
dc.subject | вільне володіння | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | майстерність | uk |
dc.subject | рівні | uk |
dc.subject | the second language (L2) | en |
dc.subject | fluency | en |
dc.subject | proficiency | en |
dc.subject | levels | en |
dc.title | What l2 fluency means | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 88’24 | |
dc.relation.references | Segalowitz N. Cognitive bases of second language fluency / N. Segalowitz — New York: Routledge, 2010. | en |
dc.relation.references | Tavakoli P. Strategic planning, task structure, and performance testing / P. Tavakoli, P. Skehan // In R. Ellis (Ed.), Planning
and task performance in a second language — Amsterdam: John Benjamins, 2005. Pp. 239–276. | en |
dc.relation.references | Chambers F. What do we mean by fluency? / F. Chambers — System, 25, 1997. Pp. 535–544. | en |
dc.relation.references | Lennon P. Investigating fluency in EFL: A quantitative approach / P. — Lennon Language Learning, 3, 1990. Pp. 387–417. | en |
dc.relation.references | Council of Europe / Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment —
Cambridge: Cambridge University Press, 2001. | en |
dc.relation.references | Гадайчук Н. М. Developing communicative skills of students in a foreign language / Гадайчук Н.М, Тульчак Л.В. —
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференціїз міжнародною участю «Конкурентоспроможність національної
економіки та освіти: пошук ефективних рішень», м. Вінниця, 15 квітня 2015р., Вінниця: ВННІЕ ТНЕУ, 2015р. C 198-199. | en |
dc.relation.references | De Jong N. H. Facets of speaking proficiency / N. H. De Jong, M. P. Steinel, A. Florijn, R. Schoonen, J. H. Hulstijn —
Studies in Second Language Acquisition, 34, 2012. Pp. 5–34. | en |