dc.contributor.author | Столяренко, Ол. В. | uk |
dc.contributor.author | Цимбалюк, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Столяренко, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T17:11:35Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T17:11:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Столяренко Ол. В. Інновації в освітянській галузі і застосування дистанційних технологій навчання [Електронний ресурс] / Ол. В. Столяренко, О. О. Цимбалюк, О. В. Столяренко // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9863. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29620 | |
dc.description.abstract | В статті представлений розгляд такого важливого питання, як реформування освіти в
Україні, розвиток інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій, переорієнтація педагогічної
інноватики технічного напрямку з опорою на гуманістичні цінності. | uk |
dc.description.abstract | The article considers such important issues as educational reforms in Ukraine, the development of
innovative informational and communication technologies, the change of pedagogical innovations with the emphasis on humanistic values and digitalization. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9863 | |
dc.subject | реформування освіти | uk |
dc.subject | інноваційні інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | педагогічна інноватика | uk |
dc.subject | гуманістичні цінності | uk |
dc.subject | educational reforms | en |
dc.subject | innovative informational and communication technologies | en |
dc.subject | pedagogical innovations | en |
dc.subject | humanistic values | en |
dc.title | Інновації в освітянській галузі і застосування дистанційних технологій навчання | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.02 | |
dc.relation.references | Основы открытого образования / Отв.ред. В.И.Солдаткин.-М.: НИИЦ РАО.-В 2-х.т., Т.1.-2002.-
586с. | ru |
dc.relation.references | Столяренко О. В. Гуманістичні аспекти використання інноваційних педагогічних технологій
у загальнодержавній стратегії сталого розвитку / О. В. Столяренко // Сучасні інформаційні
технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, досвід,
проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 41. – Київ–Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2015. – 505 с. –
С. 457–463. – 0,5 авт. аркушів. | uk |
dc.relation.references | Столяренко О. В. Європейський вимір реформування освіти на базі ідей антропоцентризму,
виховання ціннісного ставлення до людини / О. В. Столяренко // Scientific and pedagogic
internship “Challenges of molernization of pedagogical education in Ukraine and EU countries”:
Internship proceedings, December 3–14, 2018/ Sandomierz. 108 p. – P. 97–101. | uk |
dc.relation.references | Moore, M.G. & Thompson, M.M., with Quigley, A.B., Clark, G.C., & Goff, G.G. (1990). The effects of distance learning: A summary of the literature. Research Monograph No. 2. University
Park, PA: The Pennsylvania State University, American Center for the Study of Distance
Education. (ED 330 321). | en |
dc.relation.references | Stoliarenko O. V., Stoliarenko O. V. A Student-centered Educational Approach Scientific
Reasoning and Empirical Study at the Ukrainian Universities // Neu stages of development of
modern science in Ukraine and EU countries: monograph / edited by authors. – Is ted. – Riga,
Latvia: «Baltija Publishing», 2019. – 472 p. – P. 394–412. | en |
dc.relation.references | Verduin, J.R. & Clark, T.A. (1991). Distance education: The foundations of effective practice. San
Francisco, CA: Jossey-Bass Publishers. | en |
dc.relation.references | Willis, B. (1993). Distance education: A practical guide. Englewood Cliffs, NJ: Educational
Technology Publications. | en |