dc.contributor.author | Кот, С. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T17:12:09Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T17:12:09Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кот С. О. How to deal with unmotivated students [Electronic resource] / С. О. Кот // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9950. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29642 | |
dc.description.abstract | Intrinsic and extrinsic motivation of ESL students is considered. Several approaches on dealing with
unmotivated students are suggested. | en |
dc.description.abstract | В роботі розглядається проблема внутрішньої та зовнішньої мотивації у студентів, які вивчають
англійську мову. Запропоновано декілька підходів у роботі зі студентами без мотивації до навчання. | uk |
dc.language.iso | en_US | en_US |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9950 | |
dc.subject | внутрішня та зовнішня мотивація | uk |
dc.subject | навчання реального середовища | uk |
dc.subject | метод граматичного відкриття | uk |
dc.subject | intrinsic and extrinsic motivation | en |
dc.subject | realia | en |
dc.subject | discovery grammar method | en |
dc.title | How to deal with unmotivated students | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 81.240 | |
dc.relation.references | https://en.wikipedia.org/wiki/Motivation | |
dc.relation.references | https://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/motivating-students/ | |
dc.relation.references | http://elt.dinternal.com.ua/index.php?route=product/product&product_id=181 | |
dc.relation.references | https://englishpost.org/teacher-talking-time/ | |
dc.relation.references | https://www.teachingenglish.org.uk/article/realia-0 | |