Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorHabriichuck, L. E.en
dc.contributor.authorГабрійчук, Л. Е.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T17:12:21Z
dc.date.available2020-03-30T17:12:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHabriichuck L. E. Training project in teaching foreign languages [Електронний ресурс] / L. E. Habriichuck // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/8705.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29649
dc.description.abstractУ цій роботі досліджується важливість застосування методології проекту у навчанні іноземних мов. Вона має ряд переваг і допомагає у вивченні мови дуже легко. Вона виконує принцип переходу від освіти до самоосвіти, позитивного емоційного навчання. В 21-му столітті інтенсифікація і модернізація освіти вимагають креативної освіти особистості. Ці тези також розглядають метод проектування, який діє як метод для спеціальної інтелектуальної діяльності. Мета цієї роботи вивчити важливість цього методу.uk
dc.description.abstractThis article deals with the importance of applying projecting methodology in teaching foreign languages. It has a number of advantages and helps in learning a language very easily. It performs such principle as transition from education to self-education, positive emotional background of training. In the 21st century the intensification and modernization of education requires the creative education of the individual. This article also discusses projecting method acting as a method for special intellectual activity. The aim of this paper is to study its importance.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/8705
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectкреативна освітаuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectосвітній закладuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectprojecting methodologyen
dc.subjectcreative educationen
dc.subjectforeign languageen
dc.subjecteducational institutionen
dc.subjectskillsen
dc.titleTraining project in teaching foreign languagesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:811’243
dc.relation.referencesSkehan P. (1998) “A cognitive approach to language learning”. Oxford, Oxford University Press.en
dc.relation.referencesPolat E.S. “Project methods at the lessons of a foreign language”, Foreign Languages at Scool (FLS) #2, 2000р.en
dc.relation.referencesHelm, Judy H., Katz, Lilian G., 2001, Young Investigations: The Project Approach in the Early Years. New York, Teachers college press.en
dc.relation.referencesKotti, D. (2008). Experimental learning from theory to practice. Adult Education, 13, 35-41 (in Greek).en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію