dc.contributor.author | Habriichuck, L. E. | en |
dc.contributor.author | Габрійчук, Л. Е. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T17:12:21Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T17:12:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Habriichuck L. E. Training project in teaching foreign languages [Електронний ресурс] / L. E. Habriichuck // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/8705. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29649 | |
dc.description.abstract | У цій роботі досліджується важливість застосування методології проекту у навчанні іноземних мов. Вона має ряд переваг і допомагає у вивченні мови дуже легко. Вона виконує принцип переходу від освіти до самоосвіти, позитивного емоційного навчання. В 21-му столітті інтенсифікація і модернізація освіти вимагають креативної освіти особистості. Ці тези також розглядають метод проектування, який діє як метод для спеціальної інтелектуальної діяльності. Мета цієї роботи вивчити важливість цього методу. | uk |
dc.description.abstract | This article deals with the importance of applying projecting methodology in teaching foreign languages. It has a number of advantages and helps in learning a language very easily. It performs such principle as transition from education to self-education, positive emotional background of training. In the 21st century the intensification and modernization of education requires the creative education of the individual. This article also discusses projecting method acting as a method for special intellectual activity. The aim of this paper is to study its importance. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/8705 | |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | проект | uk |
dc.subject | креативна освіта | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | освітній заклад | uk |
dc.subject | навички | uk |
dc.subject | projecting methodology | en |
dc.subject | creative education | en |
dc.subject | foreign language | en |
dc.subject | educational institution | en |
dc.subject | skills | en |
dc.title | Training project in teaching foreign languages | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147:811’243 | |
dc.relation.references | Skehan P. (1998) “A cognitive approach to language learning”. Oxford, Oxford University Press. | en |
dc.relation.references | Polat E.S. “Project methods at the lessons of a foreign language”, Foreign Languages at Scool (FLS) #2, 2000р. | en |
dc.relation.references | Helm, Judy H., Katz, Lilian G., 2001, Young Investigations: The Project Approach in the Early Years. New
York, Teachers college press. | en |
dc.relation.references | Kotti, D. (2008). Experimental learning from theory to practice. Adult Education, 13, 35-41 (in Greek). | en |