Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГречановська, О. В.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T17:15:27Z
dc.date.available2020-03-30T17:15:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationГречановська О. В. Культурологічний компонент як основа конфліктологічної культури в процесі формування майбутніх фахівців технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. В. Гречановська // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9677.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29722
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання формування конфліктологічної культури, культурологічного підходу та значення гуманітарної освіти в технічних закладах вищої освіти. Висвітлюються проблеми культурологічного рівня освіти майбутніх інженерів та формування технічної еліти через призму гуманітарних та культурологічних дисциплін.uk
dc.description.abstractThe article deals with the issues of the formation of conflict culture, the cultural approach and the importance of humanitarian education in technical higher education institutions. The problems of the cultural level of education of future engineers and the formation of the technical elite through the lens of the humanities and cultural sciences are highlighted.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9677
dc.subjectконфліктологічна культураuk
dc.subjectгуманітарна освітаuk
dc.subjectкультурологічний підхідuk
dc.subjectполікультурністьuk
dc.subjectінженерна елітаuk
dc.subjectconflict cultureen
dc.subjecthumanitarian educationen
dc.subjectcultural approachen
dc.subjectmulticulturalismen
dc.subjectengineering eliteen
dc.titleКультурологічний компонент як основа конфліктологічної культури в процесі формування майбутніх фахівців технічних спеціальностейuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.015.3 : 159.964.21
dc.relation.referencesЛебедев С. А., Медведев В. И., Семенов О. П. Инженер – философия – вуз. Л. : Изд-во Ленинградского ун-та, 1990. 312 с.ru
dc.relation.referencesВдовцова С. А. Забезпечення мовної і мовленнєвої компетенції фахівця у системі професійно-технічної освіти. Українська мова і література в середніх школах, ліцеях, гімназіях. 2003. № 5. С. 131–134.uk
dc.relation.referencesКультурология : учебник / под ред. Ю. Н. Солонина, М. С. Кагана. М. : Высшее образование, 2007. 566 с., с. 13ru
dc.relation.referencesФокин Ю. Г. Преподавание и воспитание в высшей школе: методология, цели и содержание, творчество : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. М. : Издательский центр «Академия», 2002. 224 с., с. 44ru
dc.relation.referencesРашкевич Ю. М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти : монографія. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. 168 с., с. 18uk
dc.relation.referencesНагорна Л. П. Ідентичність етнічна. Енциклопедія історії України: Т. 3 : Е-Й / редкол.: В. А. Смолій (голова) та ін. К. : В-во «Наукова думка», 2005. 672 с. URL: http://www.history.org.ua/?termin=Identychnist_etnichnauk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію