Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛебідь, Д. Ю.uk
dc.contributor.authorГречановська, О. В.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T17:15:36Z
dc.date.available2020-03-30T17:15:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЛебідь Д. Ю. Проблеми мотивації студентів до навчання в магістратурі [Електронний ресурс] / Д. Ю. Лебідь, О. В. Гречановська // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9680.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29725
dc.description.abstractСтаття розкриває питання мотивації у підготовці фахівців технічних спеціальностей, її аспекти, розглядає проблему вступу студентів у магістратуру та фактори які сприяють мотивації навчання.uk
dc.description.abstractThe article reveals the issues of motivation in the preparation of specialists in technical specialties, its aspects, discusses the problem of students' entry into the master's program and the factors that contribute to the motivation of learning. The results of the survey of masters on the motivation of study in the magistracy are presented.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9680
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectмагістратураuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectmotivationen
dc.subjectstudenten
dc.subjectmaster's degreeen
dc.subjectprofessional activityen
dc.titleПроблеми мотивації студентів до навчання в магістратуріuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.12
dc.relation.referencesЯкунин В. А. Педагогическая психология : учеб. пособ. Изд. 2-е. СПб. : Изд-во Михайлова В. А, 2000. 349 с.ru
dc.relation.referencesЄрохін С. А., Нікітін Ю. В., Нікітіна І. В. Концепція професійної мотивації студентів як фактора конкурентності на ринку праці. Юридична наука. 2011. № 1. С. 20–28.uk
dc.relation.referencesВербицкий А. Л. Активное обучение в высшей школе: Контекстный подход. – М.: Высшая школа, 1991. – 207 с.ru
dc.relation.referencesПедагогическая психология : учеб. пособие / Европ. ин-т экспертов. СПб. : Издательство Михайлова В. А.: Палиус, 1998. 639 с., С. 273.ru
dc.relation.referencesМаркова А. К. Психология профессионализма. М. : Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. 312 с.ru
dc.relation.referencesГречановська О. В. Педагогічна система формування конфліктологічної культури в майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Монографія. Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2018. – 437 с., С. 267.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію