dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Шуляк, В. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-04-14T19:22:32Z | |
dc.date.available | 2020-04-14T19:22:32Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Хом’юк І. В. Деякий досвід формування основ фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики [Електронний ресурс] / І. В. Хом’юк, В.Шуляк // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/8186. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29774 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанню підготовки учителів початкових класів до формування основ фінансової грамотності молодших школярів. Пропонується інтегроване заняття з математики з використанням інноваційних технологій. Наведено приклади завдань на формування основ фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to the issue of preparation of elementary school teachers for the formation of the basics of financial literacy of junior pupils. An integrated lesson on mathematics using innovative technologies is offered. Examples of tasks for forming the basics of financial literacy of junior pupils in mathematics lessons are given.
Key words: financial literacy, financial competence, teacher's professionalism, development, junior schoolboy, creative approach. The article is devoted to the issue of preparation of elementary school teachers for the formation of the basics of financial literacy of junior pupils. An integrated lesson on mathematics using innovative technologies is offered. Examples of tasks for forming the basics of financial literacy of junior pupils in mathematics lessons are given. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р. | uk |
dc.subject | фінансова грамотність | uk |
dc.subject | фінансова компетентність | uk |
dc.subject | фаховість учителів | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | молодший школяр | uk |
dc.subject | творчий підхід | uk |
dc.subject | financial literacy | en |
dc.subject | financial competence | en |
dc.subject | teacher's professionalism | en |
dc.subject | development | en |
dc.subject | junior schoolboy | en |
dc.subject | creative approach | en |
dc.title | Деякий досвід формування основ фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |
dc.relation.references | Голюк О. А. Становлення суб'єктної позиції майбутніх вихователів ДНЗ та вчителів початкової школи в процесі
фахової підготовки / О.А. Голюк // Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти в контексті європейських освітніх
стратегій : збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів і студентів / ред. кол.: Г. С. Тарасенко, М.
Яворська-Віктовська, В. І. Шахов. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2016. –Випуск 5. – С. 275–279. | uk |
dc.relation.references | Фінансову грамотність варто зробити окремим предметом – Гриневич. Електронний ресурс:
https://gazeta.ua/articles/edu-and-science/_finansovu-gramotnist-varto-zrobiti-okremim-predmetom-grinevich/808365 | uk |
dc.relation.references | Хом’юк І. В. Використання розвивальних завдань на уроках математики в початковій школі / І. В. Хом’юк // Нова українська школа в умовах викликів сучасності : зб. тез доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11
квітня 2019 року / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької/ – Маріуполь : МДУ, 2019. – С. 130-132. | uk |