Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorШуляк, В. О.uk
dc.date.accessioned2020-04-14T19:22:32Z
dc.date.available2020-04-14T19:22:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Деякий досвід формування основ фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики [Електронний ресурс] / І. В. Хом’юк, В.Шуляк // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/8186.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29774
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню підготовки учителів початкових класів до формування основ фінансової грамотності молодших школярів. Пропонується інтегроване заняття з математики з використанням інноваційних технологій. Наведено приклади завдань на формування основ фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the issue of preparation of elementary school teachers for the formation of the basics of financial literacy of junior pupils. An integrated lesson on mathematics using innovative technologies is offered. Examples of tasks for forming the basics of financial literacy of junior pupils in mathematics lessons are given. Key words: financial literacy, financial competence, teacher's professionalism, development, junior schoolboy, creative approach. The article is devoted to the issue of preparation of elementary school teachers for the formation of the basics of financial literacy of junior pupils. An integrated lesson on mathematics using innovative technologies is offered. Examples of tasks for forming the basics of financial literacy of junior pupils in mathematics lessons are given.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2019), м. Вінниця, 11-30 травня 2019 р.uk
dc.subjectфінансова грамотністьuk
dc.subjectфінансова компетентністьuk
dc.subjectфаховість учителівuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectтворчий підхідuk
dc.subjectfinancial literacyen
dc.subjectfinancial competenceen
dc.subjectteacher's professionalismen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectjunior schoolboyen
dc.subjectcreative approachen
dc.titleДеякий досвід формування основ фінансової грамотності молодших школярів на уроках математикиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesГолюк О. А. Становлення суб'єктної позиції майбутніх вихователів ДНЗ та вчителів початкової школи в процесі фахової підготовки / О.А. Голюк // Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти в контексті європейських освітніх стратегій : збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів і студентів / ред. кол.: Г. С. Тарасенко, М. Яворська-Віктовська, В. І. Шахов. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2016. –Випуск 5. – С. 275–279.uk
dc.relation.referencesФінансову грамотність варто зробити окремим предметом – Гриневич. Електронний ресурс: https://gazeta.ua/articles/edu-and-science/_finansovu-gramotnist-varto-zrobiti-okremim-predmetom-grinevich/808365uk
dc.relation.referencesХом’юк І. В. Використання розвивальних завдань на уроках математики в початковій школі / І. В. Хом’юк // Нова українська школа в умовах викликів сучасності : зб. тез доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2019 року / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької/ – Маріуполь : МДУ, 2019. – С. 130-132.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію