dc.contributor.author | Зозуля, І. Є. | uk |
dc.contributor.author | Поздрань, Ю. В. | uk |
dc.contributor.author | Слободянюк, А. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-04-21T14:49:12Z | |
dc.date.available | 2020-04-21T14:49:12Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Зозуля І. Є. Розвиток навичок говоріння в іноземних студентів [Текст] / І. Є. Зозуля, Ю. В. Поздрань, А. А. Слободянюк // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2020. – Вип. 21, т. 1. – С. 128–132. | uk |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29789 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розвитку навичок усного мовлення в іноземних студентів. Розглянуто основні поняття з цієї теми;
охарактеризовано механізми зародження та оформлення власного висловлювання, проблеми навчання говорінню в методиці викладання української мови як іноземної, навички та вміння, які є необхідними для формування та розвитку вмінь усного мовлення нерідною мовою; досліджено лінгвістичні характеристики усного та писемного мовлення, а також особливості монологічного та діалогічного мовлення. Доведено, що будь-яка мовна діяльність зумовлена ситуацією, тобто умовами
й обставинами, у яких здійснюється це висловлювання. Ситуація як основа вербального спілкування є сукупністю мовних і
немовних умов, необхідних і достатніх для здійснення певної мовної дії. Навчальний процес не може охопити всі можливі реально існуючі ситуації спілкування, через це мовні вміння іноземних студентів необхідно розвивати на основі вправ в умовах навчальних мовленнєвих ситуацій, які моделюють реальне спілкування. У зв’язку з цим розроблено значну кількість різнорівневих вправ для розвитку говоріння іноземною мовою (некомунікативних і комунікативних).
З’ясовано, що велике значення для навчання непідготовленого усного мовлення мають систематично й спеціально створювані проблемні ситуації, які сприяють виникненню мотиву й потреб висловлювання, висунення гіпотез, припущень, активізації розумової діяльності. Роз’яснено основну різницю між монологічними та діалогічними висловлюваннями, навичками та вміннями, які потрібно для них випрацювати. Монологічне висловлювання – це особливе й складне
вміння, яке необхідно спеціально формувати. Для діалогічної ж мови характерна еліптичність, викликана умовами спілкування.
Під час написання цієї роботи було використано власний досвід і технології, які застосовують під час роботи індивідуально та в групах на уроках української мови як іноземної. У процесі дослідження було досягнуто певних результатів у навчанні усного мовлення іноземних студентів на різних етапах вивчення української мови, зокрема запропоновано систему вправ і завдань, спрямованих на формування й розвиток стійких комунікативних умінь та навичок | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the development of foreign
students’ oral language skills. Basic concepts on
this topic are discussed. The mechanisms of origin and registration of their own expression, problems of learning speaking in the methodology of
teaching Ukrainian as a foreign language, skills
and abilities, which are necessary for the formation and development of oral language skills in a
non-native language, are characterized. The linguistic characteristics of oral and written speech
as well as the features of monologic and dialogic
speech are investigated.
It is proved that any linguistic activity is conditioned
by the situation, that is, the conditions and circumstances in which this expression is carried out.
The situation as a basis for verbal communication
is a set of linguistic and non-linguistic conditions
necessary and sufficient for the implementation of
a specific linguistic action. The learning process
cannot cover all possible real-life communication
situations, because of this foreign students’ language skills need to be developed on the basis of
exercises in the conditions of educational speech
situations that model real communication. In this
regard, a considerable number of multilevel exercises for the development of foreign language
(both non-communicative and communicative)
have been developed.
It has been found out that systematic and specially
created problematic situations that contribute to
the emergence of motive and needs of expression, hypothesis, assumptions and activation of
mental activity are of great importance for teaching
unprepared speech. The main difference between
monologue and dialogic utterances and, accordingly, the skills and abilities that you need to work
on them is explained. Monologue is a special and
complex skill that needs to be specially formulated. Dialogical language is characterized by ellipticity caused by the conditions of communication.
While writing this work, we have used our own
experience and technology, which we use working individually and in groups at the lessons of
Ukrainian as a foreign language. In the course
of the research certain results were achieved in
teaching students foreign language at different
stages of learning the Ukrainian language, in
particular, a system of exercises and tasks aimed
at the formation and development of stable communication skills was proposed. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk |
dc.relation.ispartof | Інноваційна педагогіка. Вип. 21, т. 1 : 128–132. | uk |
dc.subject | українська мова як іноземна | uk |
dc.subject | іноземні студенти | uk |
dc.subject | вправи для розвитку усного мовлення | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | монолог | uk |
dc.subject | комунікативні навички та вміння | uk |
dc.subject | говоріння | uk |
dc.subject | Ukrainian as a foreign language | en |
dc.subject | foreign students | en |
dc.subject | exercises for oral language development | en |
dc.subject | dialogue | en |
dc.subject | monologue | en |
dc.subject | skills | en |
dc.subject | speaking | en |
dc.title | Розвиток навичок говоріння в іноземних студентів | uk |
dc.type | Article | |