Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГлущенко, Л. Д.uk
dc.contributor.authorПілявоз, Т. М.uk
dc.date.accessioned2020-05-20T10:57:22Z
dc.date.available2020-05-20T10:57:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationГлущенко Л. Роль маркетингу в реалізації нових проектів [Текст] / Л. Глущенко, Т. Пілявоз // The 12 th International scientific and practical conference «Impact of modernity on science and practice», Canada, Edmonton, 13-14 April 2020. – 2020. – Р. 297-299.uk
dc.identifier.isbn978-1-64871-914-1
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29896
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІnternational Science Groupen
dc.relation.ispartofThe 12 th International scientific and practical conference «Impact of modernity on science and practice», Canada, Edmonton, 13-14 April 2020 : 297-299.en
dc.titleРоль маркетингу в реалізації нових проектівuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію