dc.contributor.author | Кудрявцев, Д. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-05-29T10:22:33Z | |
dc.date.available | 2020-05-29T10:22:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кудрявцев Д. С. Аналіз шляхів формування професійних навичок у процесі навчання у технічному університеті [Електронний ресурс] / Д. С. Кудрявцев // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10464. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29970 | |
dc.description.abstract | Під час проведеного дослідження було відзначено основні можливості для формування професійних навичок. Визначено ключові аспекти формування навички критичного мислення та способи покращення творчих здібностей. Запропоновано поєднувати різні види впливу на формування професійних навичок у групі. Рекомендовано застосовувати інтерактивну форму проведення практичних занять для поліпшення щодо формування вмінь на основі отриманих професійних навичок. | uk |
dc.description.abstract | In the given research the main opportunities to form professional habits were noted. The key aspects of forming critical thinking and ways to increase creativity skills were defined. Suggested to combine different kinds of influence to form the professional skills in the group. The interactive form of spending the lessons for forming skills based on received professional habits was recommended. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10464 | |
dc.subject | професійні навички | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | інтерактивне заняття | uk |
dc.subject | professional habits | en |
dc.subject | critical thinking | en |
dc.subject | creativity | en |
dc.subject | interactive lesson | en |
dc.title | Аналіз шляхів формування професійних навичок у процесі навчання у технічному університеті | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147.227 | |
dc.relation.references | Подоляк Л. Г., Юрченко В. І. Психологія вищої школи: Підручник. 2-е вид. – К. : Каравела, 2008. – с. 75-94. | uk |
dc.relation.references | IS A GOOD STUDENT ALWAYS A MODEL EMPLOYEE? / University of Worcester [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://worcestercareers.blog/2019/03/20/is-a-good-student-always-a-model-employee/ | en |
dc.relation.references | Самін Д.К., 100 великих вчених. – М.: Віче, 2000. – 592 с (100 великих). ISBN: 5-7838-0649-8 | uk |
dc.relation.references | Групова форма організації навчальної діяльності студентів природничо-математичних дисциплін / Актуальні проблеми математики та методики її викладання: Збірник наукових праць / За ред. канд. фіз.-мат. наук Геруса О.Ф. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 62 с., С. 29 – 34. | uk |
dc.relation.references | Луцик І. Інтерактивні семінари як форма активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих закладів освіти / І. Луцик // Наукові записки ТНПУ імені В. Гнатюка. Серія: Педагогіка / ред. кол.: М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3: Спецвипуск. – С. 125-130. | uk |