Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСидорук, В. О.uk
dc.contributor.authorДенисюк, С. Г.uk
dc.date.accessioned2020-05-30T19:08:14Z
dc.date.available2020-05-30T19:08:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСидорук В. О. Формування іміджу та бренду України: головні чинники і перспективи розвитку [Електронний ресурс] / В. О. Сидорук, С. Г. Денисюк // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10068.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29987
dc.description.abstractПроаналізовано формування іміджу та побудова брендингу України. Розглядається іміджетворення як стратегічна складова розвитку держави в контексті глобалізаційних процесів. Акцентується увага на закріпленні позитивного іміджу України на зовнішньополітичній арені.uk
dc.description.abstractImage formation and branding of Ukraine are analyzed. Image formation is considered as a strategic component of state development in the context of globalization processes. Emphasis is placed on consolidating Ukraine's positive image in the foreign policy arena.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10068
dc.subjectбрендuk
dc.subjectдержавний брендингuk
dc.subjectнаціональний брендингuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectіміджетворенняuk
dc.subjectполітична модернізаціяuk
dc.subjectbranden
dc.subjectstate brandingen
dc.subjectnational brandingen
dc.subjectimageen
dc.subjectimage creationen
dc.subjectpolitical modernizationen
dc.titleФормування іміджу та бренду України: головні чинники і перспективи розвиткуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc32
dc.relation.referencesДенисюк С.Г., Корнієнко В.О. Імідж України у внутрішньо і геополітичних контекстах сучасності. Studia Politologica Ucraino-Polona. Вип. 4. Житомир-Київ-Краків : ФОП Євенюк О.О., 2014. С. 93–100.uk
dc.relation.referencesДенисюк С. Г. Комунікологія : навчальний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2015. 102 с.uk
dc.relation.referencesКривошеїн В. В. Загальнотеоретичні засади державного брендингу. ГРАНІ. Соціологія. 2013. № 12 (104). С. 6-12.uk
dc.relation.referencesНагорняк Т. Л. Брендинг территории как вектор политики. Информационно-гуманитарный портал «Знание. Понимание. Умение». 2013. № 4. URL: www.zpu-journal.ru/e- zpu/2013/4/Nagornyak_Place-Branding.].ru
dc.relation.referencesDenysiuk S., Neprytska T. Instrumental influence of political myths on the formation of the political and cultural space. Świat Idei i Polityki. Bydgoszcz : Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, 2016. Т. 14. Р. 81-93.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію