Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2020)
26.05.2020 – 29.05.2020
XII Mіжнародна науково-практична конференція «ІНТЕРНЕТОСВІТА-НАУКА-2020» (ІОН-2020) присвячена обговоренню питань застосування в освіті та наукових дослідженнях нових інформаційних технологій, що опираються на можливості Інтернет
Останні надходження
-
Діджиталізація юридичної освіти в Україні
(ВНТУ, 2020)Розглянуто перспективний напрямок розвитку юридичної освіти в Україні – діджиталізацію. Розкрито сутність діджиталізації юридичної освіти. Звернено увагу на те, що ефективна модель сучасної юридичної освіти має враховувати ... -
Використання математичного пакету Geogebra для розкриття змісту навчального матеріалу з теми "Координатна площина. Приклади графіків залежностей між величинами"
(ВНТУ, 2020)Робота присвячена рішенню проблеми навчання побудові в координатній площині в шостих класах в умовах дистанційного навчання. Ця проблема пов’язана з обмеженими можливостями стандартних засобів презентацій та он-лайн ... -
Проведение дистанционных лекций, практических семинаров, лабораторных занятий и тестирования с использованием платформы Zoom
(ВНТУ, 2020)В настоящее время из-за COVID-19 значительно возрос спрос на цифровые решения для дистанционного обучения. В этой статье освещается опыт проведения дистанционных лекций, практических семинаров, лабораторных занятий и ... -
Імерсивні технології в навчанні: проблема чи перспектива?
(ВНТУ, 2020)Ця доповідь присвячена дискусійним питанням використання імерсивних технологій у навчанні учнів різних вікових категорій: методи підвищення мотивації, зацікавленості, розуміння навчального матеріалу та академічних досягнень ... -
A review of the Simple Learning Motivation Hierarchy Model
(ВНТУ, 2020)This report describes Simple Learning Motivation Hierarchy Model that can be used for analyzing, development, and evaluating learning processes. The model is fundamental and can be used in different applications including ... -
Автономные интерактивные обучающие программы
(ВНТУ, 2020)Авторы акцентируются на понятии автономной интерактивной обучающей программы (АИОП) и рассматривают возможность интенсификации и индивидуализации процесса обучения на основании использования АИОП. Затрагиваются вопросы, ... -
Аналіз методології інформаційних ресурсів для вивчення іноземних мов
(ВНТУ, 2020)Проведено аналіз існуючих на даний час інформаційних ресурсів, які надають можливість вивчення іноземних мов, у розрізі типу сприйняття інформації людиною Розглянуто основні методи подання інформації, наведено переваги ... -
Опыт реорганизации функционирования средней школы в условиях пандемии COVID-19
(ВНТУ, 2020)Автор рассматривает ключевые аспекты полного спектра организационных, кадровых, методологических, технологических и правовых вопросов по переводу вверенной городской средней школы довольно крупного масштаба (до 1800 ... -
Вибір інформаційної технології для розробки навчальних мобільних додатків
(ВНТУ, 2020)Розглянуто та проаналізовано різні технології розробки мобільних додатків, наведено критерії, які впливають на ефективність їх розробки, вибрано технологію, яка найбільш задовольняє розробників мобільних додатків з точки ... -
Удосконалення кібернетичної моделі для оцінки набуття студентами технічних спеціальностей фахових компетентностей
(ВНТУ, 2020)Дана стаття являє собою інтегроване дослідження, проведене з метою розробки моделі научіння, яка б дозволяла виявляти динаміку засвоєння студентами знань, умінь і навичок та особливості формування їх індивідуального ... -
Удосконалений алгоритм перевірки текстів на унікальність
(ВНТУ, 2020)Запропоновано алгоритм підвищення ефективності перевірки текстової інформації на унікальність за рахунок використання алгоритму шинглів з можливістю налаштуванням точності, залежно від наявних ресурсів. Це забезпечить ... -
The main principles of the distributed group decision support system implementation
(ВНТУ, 2020)The article is intended to describe the main principles of the developed distributed group decision support system, its features and implementation. The developed distributed group decision support system provides technical ... -
Комп’ютерні моделі як інструмент реалізації STEM-підходу в навчанні фізики школярів
(ВНТУ, 2020)У доповіді представлено досвід використання колекції PhET у середній та старшій школі з метою сприяти розумінню учнями поняття «дані», навчити їх використовувати візуалізацію змінних параметрів явищ і процесів для побудови ... -
Представлення освітніх ресурсів у вигляді інтерактивних документів
(ВНТУ, 2020)Розглядаються питання автоматизованої структуризації освітніх ресурсів, для відображення їх в інтерактивній формі. Для цього пропонується метод рекурсивної редукції. Надано короткий опис математичної моделі, на основі ... -
Дистанційна освіта ЛІКТ
(ВНТУ, 2020)Організація дистанційної підтримки навчального процесу (дистанційного навчання) школярів м. Вінниці та Вінницької області під час карантину на базі апаратнопрограмного комплексу Лабораторії інформаційних та комунікаційних ... -
Ставлення студентів до дистанційного навчання в період карантину
(ВНТУ, 2020)Дослідження присвячене проблемі застосування дистанційних засобів навчання в період карантину, спричиненого пандемією Covid19. Опитано 257 студентів ЗВО з метою оцінки їхнього ставлення до дистанційного навчання. Переважну ... -
Розробка інтерактивного наочно-дистанційного формату ІТ-навчання
(ВНТУ, 2020)У роботі запропонований інтерактивний наочно-дистанційний формат ІТ-навчання, який має 8 характерних особливостей. Визначені 3 складові гарантії якості навчання та 4 канали комунікації викладача і слухача. Застосовується ... -
Аналіз методів й алгоритмів генерації фрактальних шумів для задач генерації аморфних об’єктів
(ВНТУ, 2020)В даній роботі розглянуто та проаналізовано методи й алгоритми генерації фрактальных шумів, які можуть бути використані для виконання задач генерації аморфних об’єктів. Як найбільш ефективний, обрано алгоритм Diamond-Square. -
Підхід до розпізнавання рукописного тексту
(ВНТУ, 2020)В даній роботі запропоновано алгоритм розпізнавання рукописного тексту, що базується на сегментації зображень рукописних документів, що може бути реалізованим з використанням нейромережевого підходу, та покращить якість ... -
Комп’ютеризований навчальний засіб для практичного вивчення промислового контролера VIPA MICRO PLC
(ВНТУ, 2020)В доповіді розглянуті основні напрями ескізного проектування переносного комп’ютеризованого навчального засобу для практичного вивчення промислового контролера VIPA MICRO PLC. Навчальний засіб призначений для використання ...