Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗозуля, І. Є.uk
dc.contributor.authorПоздрань, Ю. В.uk
dc.contributor.authorСлободянюк, А. А.uk
dc.contributor.authorZozulia, I. Yе.en
dc.contributor.authorPozdran, Yu. V.en
dc.contributor.authorSlobodianiuk, A. A.en
dc.date.accessioned2020-07-07T08:41:24Z
dc.date.available2020-07-07T08:41:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЗоуля І. Є. Роль дистанційного навчання у вивченні української мови як іноземної [Текст] / І. Є. Зозуля, Ю. В. Поздрань, А. А. Слободянюк // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія "Філологія. Соціальні комунікації". – 2020. – Т. 31, № 1, ч. 1. – C. 33-38.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30102
dc.description.abstractУ статті проаналізовано освітні можливості дистанційного навчання, яке дає змогу іно- земцям здобувати освіту в гнучкому режимі й вивчати українську мову, перебуваючи за меж- ами навчального закладу й не відриваючись від основної діяльності. Розглянуто питання інте- грації такого виду навчання іноземних мов у закладах вищої освіти України. Звернено увагу на проблеми створення віртуального мовного середовища навчання. Освітні можливості Інтер- нет-ресурсів розглянуто на прикладі вивчення української мови як іноземної. Описано концепту- альні положення особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів до дистанційного навчання. Проаналізовано основні вимоги, яких потрібно дотримуватися в процесі розробки методики дистанційного навчання курсу «Українська мова як іноземна». Обґрунтовано дидактичні мож- ливості нових інформаційних технологій під час вивчення іноземної мови, зокрема української. Установлено, що перевага дистанційних ресурсів навчання полягає в тому, що в його зміст викладач за потребою може вносити доповнення та зміни, а друковані видання, на відміну від електронних ресурсів, не можна коригувати в ході навчального процесу. Схарактеризовано основні Інтернет-ресурси, які можуть допомогти іноземним студентам опанувати українську мову на належному рівні, а також сприятимуть закріпленню знань із граматики, орфогра- фії, лексики й синтаксису української мови. Доведено, що використання системи дистанційної освіти під час викладання української мови як іноземної – це великий прорив у навчанні іноземних студентів, які не мають можливості бути присутніми в аудиторіях з поважних причин й отримувати знання традиційним способом. У роботі розкрито, що за допомогою поєднання педагогічних знань і сучасних технологій можна реалізувати успішний курс дистанційного навчання іноземної мови у закладах вищої освіти.uk
dc.description.abstractThe educational opportunities of distance learning which allows foreigners to acquire education in a flexible mode and to learn Ukrainian language while staying beyond the educational establishment and without keeping them from their main activity are analyzed. The integration issue of such type of foreign language learning in higher education institutions of Ukraine is considered. Attention is drawn to the problems of creating a virtual language learning environment. The educational possibilities of Internet resources are examined on the example of learning Ukrainian language as a foreign. Conceptual regulations of personoriented and activity approaches to distance learning are described. The basic requirements which should be observed in the process of methods development of distance learning course “Ukrainian language as a foreign” are analyzed. The didactic possibilities of new information technologies while learning a foreign language, Ukrainian in particular, are justified. It has been established that the advantage of distance learning resources lies in the fact that they can be supplemented and modified by a teacher if it is necessary, whereas printed publications, unlike electronic resources, cannot be amended during the training process. The main Internet resources that can help foreign students become proficient in Ukrainian language at a proper level, as well as facilitate comprehension of grammar, spelling, vocabulary and syntax of Ukrainian language are characterized. It has been proved that the use of distance learning system in teaching Ukrainian as a foreign language is a great breakthrough in teaching foreign students who are not able to attend classes for valid reasons and acquire knowledge in a traditional way. The article describes that the combination of pedagogical knowledge and modern technologies allows to realize a successful course of distance foreign language learning in higher education institutions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТаврійський національний університет імені В. І. Вернадськогоuk
dc.relation.ispartofВчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Т. 31, № 1, ч. 1 : 33-38.uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія. Соціальні комунікаціїuk
dc.subjectіноземні студентиuk
dc.subjectІнтернет-ресурсиuk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectвіртуальне мовне середовище навчанняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectforeign studentsen
dc.subjectInternet resourcesen
dc.subjectUkrainian language as a foreignen
dc.subjectvirtual language learning environmenten
dc.subjectdistance learningen
dc.titleРоль дистанційного навчання у вивченні української мови як іноземноїuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc811.161.2’243:37.016


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію