Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКучерук, О. О.uk
dc.contributor.authorБойко, Т. В.uk
dc.contributor.authorСидоренко, В. О.uk
dc.date.accessioned2020-08-06T09:08:06Z
dc.date.available2020-08-06T09:08:06Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКучерук О. О. Проблеми лекційного викладання на сучасному рівні [Електронний ресурс] / О. О. Кучерук, Т. В. Бойко, В. О. Сидоренко // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10526.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30267
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано значимість лекції як одного з найважливіших чинників в організації навчальної діяльності студентів. Висвітлено теоретичні методи збільшення впливу лекції на активізацію самостійного оволодіння знаннями студентами вищих навчальних закладів.uk
dc.description.abstractThe significance of the lecture as one of the most important factors in the organization of students' educational activity is analyzed in the work. Theoretical methods of increasing the influence of lectures on the activation of independent mastery of knowledge by students of higher educational institutions are highlighted.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10526
dc.subjectлекціяuk
dc.subjectпізнавальна активністьuk
dc.subjectтехнічні засобиuk
dc.subjectтеоретичний матеріалuk
dc.subjectlectureen
dc.subjectcognitive activityen
dc.subjecttechnical meansen
dc.subjecttheoretical materialen
dc.titleПроблеми лекційного викладання на сучасному рівніuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.14
dc.relation.referencesВарвак П. М. Чтобы быть услышанным / П. М. Варвак // Вестник высшей школы. – 1987. – № 9. – С. 49–52.ru
dc.relation.referencesКостенко И. П. О психологии понимания / И. П. Костенко // Вестник высшей школы. – 1986. – № 10. – С. 32–38.ru
dc.relation.referencesВеников В. А. Активизация слушателя – прежде всего / В. А. Веников // Вестник высшей школы. – 1976. – № 12. – С. 28–33.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію