dc.contributor.author | Кучерук, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Бойко, Т. В. | uk |
dc.contributor.author | Сидоренко, В. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-08-06T09:08:06Z | |
dc.date.available | 2020-08-06T09:08:06Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кучерук О. О. Проблеми лекційного викладання на сучасному рівні [Електронний ресурс] / О. О. Кучерук, Т. В. Бойко, В. О. Сидоренко // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10526. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30267 | |
dc.description.abstract | В роботі проаналізовано значимість лекції як одного з найважливіших чинників в організації навчальної діяльності студентів. Висвітлено теоретичні методи збільшення впливу лекції на активізацію самостійного оволодіння знаннями студентами вищих навчальних закладів. | uk |
dc.description.abstract | The significance of the lecture as one of the most important factors in the organization of students' educational activity is analyzed in the work. Theoretical methods of increasing the influence of lectures on the activation of independent mastery of knowledge by students of higher educational institutions are highlighted. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10526 | |
dc.subject | лекція | uk |
dc.subject | пізнавальна активність | uk |
dc.subject | технічні засоби | uk |
dc.subject | теоретичний матеріал | uk |
dc.subject | lecture | en |
dc.subject | cognitive activity | en |
dc.subject | technical means | en |
dc.subject | theoretical material | en |
dc.title | Проблеми лекційного викладання на сучасному рівні | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.14 | |
dc.relation.references | Варвак П. М. Чтобы быть услышанным / П. М. Варвак // Вестник высшей школы. – 1987. – № 9. – С. 49–52. | ru |
dc.relation.references | Костенко И. П. О психологии понимания / И. П. Костенко // Вестник высшей школы. – 1986. – № 10. – С. 32–38. | ru |
dc.relation.references | Веников В. А. Активизация слушателя – прежде всего / В. А. Веников // Вестник высшей школы. – 1976. – № 12. – С. 28–33. | ru |