Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗаюков, І. В.uk
dc.contributor.authorПугач, В.uk
dc.contributor.authorКобилянський, О. В.uk
dc.contributor.authorZaiukov, I.en
dc.contributor.authorPugach, V.en
dc.contributor.authorKobylianskyi, O.en
dc.contributor.authorЗаюков, И.ru
dc.contributor.authorПугач, В.ru
dc.contributor.authorКобылянский, А.ru
dc.date.accessioned2020-09-14T11:23:50Z
dc.date.available2020-09-14T11:23:50Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЗаюков І. В. Формування культури здоров’я майбутніх менеджерів в закладах вищої освіти [Текст] / І. В. Заюков, В. Пугач, О. В. Кобилянський // Педагогіка безпеки. – 2019. – № 1. – С. 16-24.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30475
dc.description.abstractАктуальність дослідження пов’язана з необхідністю формування у сучасних менеджерів в за-кладах вищої освіти, зокрема при підготовці майбутніх менеджерів, культури професійного здо-ров’я. Адже здоров’я відіграє надзвичайно суттєву роль в ефективному здійсненні своєї професій-ної діяльності, а міцне здоров’я є важливою умовою формування професіоналізму та професійної компетентності менеджера. Тому важливою задачею педагогіки має стати формування професій-ної культури здоров’я менеджерів в закладах вищої освіти як важливої передумови їх професійної діяльності та компетентності. Головними задачами при цьому має стати актуалізація потреби ме-неджерів в збереженні свого здоров’я та життя загалом; сформування достатнього рівня знань менеджерів про власне здоров’я, фактори ризику, зокрема професійні. Метою статті є дослідження проблеми формування здоров’я майбутніх менеджерів в ЗВО як умови розвитку професіоналізму та професійної компетентності управлінця. Актуалізована проблема збереження життя та здоров’я менеджерів в процесі професійної дія-льності, зокрема в напрямку реалізації принципів здорового способу життя. З’ясовано, що збере-ження здоров’я й життя учнів (слухачів, студентів) є одним із пріоритетних принципів державної освітньої політики, який реалізується через механізм формування культури здорового способу життя. Проаналізовані основні аспекти, які формують актуальність дослідження проблеми форму-вання культури здоров’я менеджерів в закладах вищої освіти та виділений її когнітивний компо-нент. Виділені основні фактори ризику професійної діяльності, що впливають на здоров’я випуск-ників закладів вищої освіти, які здобували спеціальність «менеджмент». Встановлено, що в най-ближчому майбутньому найголовнішими уміннями на ринку праці в Україні будуть: комплексне системне вирішення проблем, критичне мислення, креативність, які вимагають від професіоналів, зокрема менеджерів, знань зі зміцнення всіх складових здоров’я. Запропонована модель форму-вання культури професійного здоров’я в системі безперервної освіти України, яка складається з трьох головних елементів: когнітивного, емоційного, поведінкового. Запропоновано в закладах вищої освіти активно формувати у менеджерів цінність ставлення до власного здоров’я як фактора забезпечення подальшої ефективної професійної діяльності та формування професійної компетен-тності.uk
dc.description.abstractActuality of the research is related to the necessity of forming of culture of professional health for modern managers in institutions of higher education, in particular at preparation of future managers. In fact, health plays an extremely important role role in the effective realization of the professional activity, and good health is the important condition of forming the professionalism and professional competence of manager. Therefore, forming of professional culture of health of managers must become the important task of pedagogics in establishments of higher education, as important pre-condition of their professional activity and competence. The main tasks here must be the actualization of necessity of managers in maintenance of the health and life on the whole; forming the sufficient level of knowledge of managers on the own health, risk factors, in particular professional. The aim of the article is the research of components of formation of the health culture of future managers in higher educational institutions as conditions of development of professionalism and their professional competence. There has been shown the actuality of the problem of maintenance of life and health of managers in the process of professional activity, in particular in direction of realization of principles of healthy way of life. It is found out, that maintenance of health and life of students (listeners, students and others) are one of priority principles of public educational policy, that will be realized through the mechanism of forming of culture of healthy way of life. There have been analysed the basic aspects that form actuality of research of problem of forming of culture of health of managers in the insti-tutions of higher education and its educational component has been defined. There have been found out the basic risk factors of professional activity that influence on health of students graduating from higher educational institutions that obtained management specialty. It has been set that in the nearest future the most important abilities at the market of labour in Ukraine will be the complex systemic problem solving, critical thinking, creativity, that require from professionals, in particular managers the knowledge of strengthening all constituents of health. There has been offered the model of forming of culture of professional health in the system of continuous formation of Ukraine that consists of three staples: educational, emotional, element of behavior. It offers for managers of higher educational institutions to form a value in relation to own health as a factor of providing further effective professional activity and forming the professional competence.en
dc.description.abstractАктуальность исследования связана с необходимостью формирования у современных мене-джеров в заведениях высшего образования, в частности при подготовке будущих менеджеров, культуры профессионального здоровья. Ведь здоровье играет чрезвычайно большую роль в эффе-ктивном осуществлении своей профессиональной деятельности, а крепкое здоровье является важ-ным условием формирования профессионализма и профессиональной компетентности менеджера. Поэтому важной задачей педагогики должно стать формирование профессиональной культуры здоровья менеджеров в заведениях высшего образования как важной предпосылки их профессио-нальной деятельности и компетентности. Главными задачами при этом должна стать актуализация потребности менеджеров в сохранении своего здоровья и жизни в целом; формирование достаточ-ного уровня знаний менеджеров о собственном здоровье, факторах риска, в частности профессио-нальных. Целью статьи является исследование проблемы формирования здоровья будущих менеджеров в ЗВО как условия развития профессионализма и профессиональной компетентности управленца. Актуализированная проблема сохранения жизни и здоровья менеджеров в процессе профессиона-льной деятельности, в частности в направлении реализации принципов здорового образа жизни. Выяснено, что сохранение здоровья и жизни учеников (слушателей, студентов и др.) является од-ним из приоритетных принципов государственной образовательной политики, который реализует-ся через механизм формирования культуры здорового образа жизни. Проанализированы основные аспекты, которые формируют актуальность исследования проблемы формирования культуры здо-ровья менеджеров в заведениях высшего образования и выделен её когнитивный компонент. Вы-делены основные факторы риска профессиональной деятельности, которые влияют на здоровье выпускников заведений высшего образования, особенно по специальности «менеджмент». Установлено, что в ближайшем будущем главными умениями на рынке труда в Украине будут: комплексное системное решение проблем, критическое мышление, креативность, что требуют от профессионалов, в частности менеджеров, знаний по укреплению всех составляющих здоровья. Предложена модель формирования культуры профессионального здоровья в системе непрерывно-го образования Украины, которая состоит из трех главных элементов: когнитивного, эмоциональ-ного, поведенческого. Предложено в заведениях высшего образования активно формировать у менеджеров ответственность по отношению к собственному здоровью как фактора обеспечения дальнейшей эффективной профессиональной деятельности и формирования профессиональной компетентности.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 16-24.uk
dc.subjectпрофесійне здоров’яuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectкультура стилю життяuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectprofessional healthen
dc.subjectcompetenceen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectculture of lifestyleen
dc.subjectmodelen
dc.subjectпрофессиональное здоровьеru
dc.subjectкомпетентностьru
dc.subjectменеджментru
dc.subjectкультура стиля жизниru
dc.subjectмодельru
dc.titleФормування культури здоров’я майбутніх менеджерів в закладах вищої освітиuk
dc.title.alternativeFormation of Health Culture of Future Managers in Higher Educational Institutionsen
dc.title.alternativeФормирование культуры здоровья будущих менеджеров в заведениях высшего образованияru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesКобилянський, О. В. (2012). Теоретико-методичні основи навчання безпеки життєдіяльності сту-дентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Вінниця : ВНТУ.uk
dc.relation.referencesЗакон України «Про освіту». Vzyato z https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.uk
dc.relation.referencesЗакон України «Про вищу освіту». Vzyato z https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.uk
dc.relation.referencesПідготовка менеджерів освітньої галузі в умовах децентралізації управлінських структур: світовий досвід (2016). Vzyato z http://www.kspu.edu.uk
dc.relation.referencesНикифоров, Г. С. (2004). Психология менеджмента : учебник для вузов. С. Петербург : Питер.ru
dc.relation.referencesДзюба Т. М. (2014). Професійне здоров’я в системі ціннісних орієнтацій професіонала. Vzyato z http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_11.uk
dc.relation.referencesМойсеюк, В. П. (2018). Формування культури професійного здоров’я майбутніх соціальних діало-гів. Vzyato z http://tnpu.edu.ua/naukova-robota/docaments-download/d-58-053-03/Dis_Mojsenjuk.pdf.uk
dc.relation.referencesЗгуровський, М. З. (2018). Аналіз підготовки і перепідготовки фахівців природничого і технічного спрямування, виходячи з цілей сталого соціально-економічного розвитку України до 2025 року. Vzyato z http://wdc.org.ua/uk/node/189973.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-4-1-016-024


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію