Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛомотько, Д. В.uk
dc.contributor.authorФіліпський, О. В.uk
dc.contributor.authorКравченко, Д. М.uk
dc.contributor.authorLomotko, D.en
dc.contributor.authorFilipskyi, O.en
dc.contributor.authorKravchenko, D.en
dc.date.accessioned2020-09-15T10:20:05Z
dc.date.available2020-09-15T10:20:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЛомотько Д. В. Удосконалення роботи транспортно-пересадочних вузлів під час мультимодальних пасажирських перевезеннях за участю залізниць та автотранспорту [Електронний ресурс] / Д. В. Ломотько, О. В. Філіпський, Д. М. Кравченко // Наукові праці ВНТУ. – 2019. – № 4. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/579/549.uk
dc.identifier.issn2307-5376
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30486
dc.description.abstractУ статті запропоновано удосконалити технологію мультимодальних залізничних пасажирських перевезень за участю автотранспорту шляхом узгодження графіку руху всіх видів транспорту. Узгодження графіку здійснено в умовах транспортно-пересадочного вузла з використанням моделювання пасажиропотоків в процесі взаємодії різних видів транспорту. Це дозволило раціоналізувати місткість транспортних засобів, скоротити на 30% час очікування пасажирами у пунктах пересадки, зменшити вимоги до пропускної та переробної спроможності елементів транспортно-пересадочних вузлів. Встановлено, що для планування та оптимізації маршрутів складних пасажирських перевезень необхідно налагодити систематичний збір інформації про пасажиропотоки шляхом використання сучасних засобів комп’ютерної техніки, зв’язку та супутникової навігації. Це дозволить створити мультимодальну технологію функціонування мережі пасажирських перевезень на приміських та міжміських маршрутах за участю залізниць та автомобільного видів транспорту. В свою чергу, ця технологія повинна базуватись на концепції «єдиного квитка» та наскрізної відповідальності за дотриманням умов перевезення пасажира. Проведені розрахунки для умов транспортно-пересадочного вузла міста Дніпро оцінили економічний ефект на рівні 3.2 млн. грн. в рік за зменшення навантаження на транспортну інфраструктуру на 9.2%. Це сприятиме створенню операторів мультимодальних пасажирських перевезень та привабливості транспортної галузі для інвесторів.uk
dc.description.abstractThe article proposes to improve the technology of multimodal railway passenger transportation with the participation of the motor transport by coordinating the schedule of traffic of all types of transport. Harmonization of the schedule is carried out under conditions of transport-transfer hub applying modeling of passenger traffic in the process of interaction of various kinds of transport. This allowed to rationalize the capacity of vehicles, reduce the waiting time for passengers by 30% at the points of transfer, and reduce the requirements for the throughput and processing capacity of the transport-transfer hubs. It is established that to systematize and optimize the routes of complex passenger traffic it is necessary to establish a systematic collection of information about passenger traffic using modern means of computer equipment, communication and satellite navigation. This will allow the creation of a multimodal technology for the operation of the passenger transportation network in suburban and interurban routes with the participation of railways and motor transport. In its turn, this technology should be based on the ideology of a "single ticket" and a comprehensive liability for compliance with the conditions of passenger transportation. The calculations made for conditions of the transport and transfer center of the city Dnipro gave an assessment of the economic effect at the level of 3.2 million UAH in a year when the load on transport infrastructure is reduced by 9.2%. This will facilitate the creation of multimodal passenger transport operators and the attractiveness of the transport industry for investors.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofНаукові праці ВНТУ. – 2019. – № 4.uk
dc.relation.urihttps://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/579/549
dc.subjectпасажирські перевезенняuk
dc.subjectзалізницяuk
dc.subjectавтобусні перевезенняuk
dc.subjectтранспортно-пересадочний вузолuk
dc.subjectмультимодальні перевезенняuk
dc.subjectєдиний квитокuk
dc.subjectузгоджений графік рухуuk
dc.subjectpassenger transportationen
dc.subjectrailroaden
dc.subjectbus transportationen
dc.subjecttransport-transfer huben
dc.subjectmultimodal transporten
dc.subjectsingle ticketen
dc.subjectagreed schedule of trafficen
dc.titleУдосконалення роботи транспортно-пересадочних вузлів під час мультимодальних пасажирських перевезеннях за участю залізниць та автотранспортуuk
dc.title.alternativeImprovement of the transport-transfer hubs operation during multimodal passenger transportation with the participation of the railways and motor transporten
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.223
dc.relation.referencesЦивільний кодекс України. №435-IV [Електронний ресурс] / Режим доступу : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15.uk
dc.relation.referencesПроект Закону України Про мультимодальні перевезення [Електронний ресурс] / Режим доступу : https://mtu.gov.ua/files/Dok_PROEKT/ЗУ%20Про%20мультимодальні%20перевезенн.pdf.uk
dc.relation.referencesБутько Т. В. Удосконалення системи оперативного прогнозування пасажирських потоків на основі використання інтелектуальних технологій / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко // Збірник науких праць – Харків: УкрДАЗТ. – 2007. – С. 161 – 171.uk
dc.relation.referencesМультимодальные пассажирские перевозки с участием AO «ФПК» : [учебное пособие] / Вакуленко С. П., Копыпова Е. В., Куликова Е. Б., Колин А. В. – М. : МГУПС (МИИТ), 2015. – 110 с.ru
dc.relation.referencesЖурба О. О. Моделювання процесу поїздки пасажирів на залізничному вокзалі Харків–пас. за варіантом “пасажирський поїзд – міський транспорт” / О. О. Журба // Збірник наукових праць УкрДАЗТ. – 2010. – Вип. 119. – С. 60 – 66.uk
dc.relation.referencesЛомотько Д. В. Formation of fuzzy support system for decision-making on merchantability of rolling stock initsal location / Д. В. Ломотько, А. О. Ковальов, О. В. Ковальова // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2015. – Т. 6. – №. 3 (78). – С. 11 – 17. – DOI: 10.15587/1729-4061.2015.54496.en
dc.relation.referencesRezer S. M. Logistics of passenger transportation by rail : Monograph / S. M. Rezer. – Moscow : VINITI RAN, 2007, 515 p.en
dc.relation.referencesШляхи удосконалення технології мультимодальних швидкісних пасажирських перевезень / Д. В. Ломотько, М. С. Листопад, Д. Г. Воскобойников [та ін.] // Транспортні системи та технології перевезень. – 2017. – № 13. – С. 59 – 66. – DOI : 10.15802/tstt2017/110770.uk
dc.relation.referencesПрохорченко А. В. Удосконалення системи орієнтування пасажирів на залізничних вокзалах України в умовах упровадження швидкісного руху пасажирських поїздів / А. В. Прохорченко, В. В. Паламарчук // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. – 2017. – Вип. 169. – С. 213 – 224.uk
dc.relation.referencesСоколова О. Є. Теоретичні основи організації та розвитку мультимодальних перевезень в Україні / О. Є. Соколова, Т. А. Акімова, Л. О. Сулима // Економічний простір. – 2014. – № 83. – С. 91 – 103.uk
dc.relation.referencesAloulou M. A. Evaluation Flexible Solutionsin Single Machine Schedulingvia Objective Function Maximization: the Study of Computational Complexity / M. A. Aloulou, M. Y. Kovalyov, M. C. Portmann // RAIRO Oper. Res. – 2007. – № 41. – P. 1 – 18.en
dc.relation.referencesLawler E. L. A Functional Equation and its Application to Resource Allocation and Sequencing Problems / E. L. Lawler, J. M. Moore // Management Science. – 1969. – Vol. 16. – №. 1. – P. 77 – 84.en
dc.relation.referencesCeder A. Creating bus time table swith maximal synchronization / A. Ceder, B. Golany, O. Tal // Transp. Res. Part A: Policy and Practice. – 2001. – Vol. 35. – № 10. – P. 913 – 920.en
dc.relation.referencesMertens J.-F. Formulation of Bayesi an analysis for games with in completein formation / J.-F. Mertens, S. Zamir // Int. J. Game Theory. – 1985. – № 14. – P. 1 – 29.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2307-5376-2019-4-50-61


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію