dc.contributor.author | Ломотько, Д. В. | uk |
dc.contributor.author | Філіпський, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Кравченко, Д. М. | uk |
dc.contributor.author | Lomotko, D. | en |
dc.contributor.author | Filipskyi, O. | en |
dc.contributor.author | Kravchenko, D. | en |
dc.date.accessioned | 2020-09-15T10:20:05Z | |
dc.date.available | 2020-09-15T10:20:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ломотько Д. В. Удосконалення роботи транспортно-пересадочних вузлів під час мультимодальних пасажирських перевезеннях за участю залізниць та автотранспорту [Електронний ресурс] / Д. В. Ломотько, О. В. Філіпський, Д. М. Кравченко // Наукові праці ВНТУ. – 2019. – № 4. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/579/549. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-5376 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30486 | |
dc.description.abstract | У статті запропоновано удосконалити технологію мультимодальних залізничних пасажирських
перевезень за участю автотранспорту шляхом узгодження графіку руху всіх видів транспорту.
Узгодження графіку здійснено в умовах транспортно-пересадочного вузла з використанням
моделювання пасажиропотоків в процесі взаємодії різних видів транспорту. Це дозволило
раціоналізувати місткість транспортних засобів, скоротити на 30% час очікування пасажирами у
пунктах пересадки, зменшити вимоги до пропускної та переробної спроможності елементів
транспортно-пересадочних вузлів.
Встановлено, що для планування та оптимізації маршрутів складних пасажирських перевезень
необхідно налагодити систематичний збір інформації про пасажиропотоки шляхом використання
сучасних засобів комп’ютерної техніки, зв’язку та супутникової навігації. Це дозволить створити
мультимодальну технологію функціонування мережі пасажирських перевезень на приміських та
міжміських маршрутах за участю залізниць та автомобільного видів транспорту. В свою чергу, ця
технологія повинна базуватись на концепції «єдиного квитка» та наскрізної відповідальності за
дотриманням умов перевезення пасажира.
Проведені розрахунки для умов транспортно-пересадочного вузла міста Дніпро оцінили
економічний ефект на рівні 3.2 млн. грн. в рік за зменшення навантаження на транспортну
інфраструктуру на 9.2%. Це сприятиме створенню операторів мультимодальних пасажирських
перевезень та привабливості транспортної галузі для інвесторів. | uk |
dc.description.abstract | The article proposes to improve the technology of multimodal railway passenger transportation with the participation of the motor transport by coordinating the schedule of traffic of all types of transport. Harmonization of the schedule is carried out under conditions of transport-transfer hub applying modeling of passenger traffic in the process of interaction of various kinds of transport. This allowed to rationalize the capacity of vehicles, reduce the waiting time for passengers by 30% at the points of transfer, and reduce the requirements for the throughput and processing capacity of the transport-transfer hubs.
It is established that to systematize and optimize the routes of complex passenger traffic it is necessary to establish a systematic collection of information about passenger traffic using modern means of computer equipment, communication and satellite navigation. This will allow the creation of a multimodal technology for the operation of the passenger transportation network in suburban and interurban routes with the participation of railways and motor transport. In its turn, this technology should be based on the ideology of a "single ticket" and a comprehensive liability for compliance with the conditions of passenger transportation.
The calculations made for conditions of the transport and transfer center of the city Dnipro gave an assessment of the economic effect at the level of 3.2 million UAH in a year when the load on transport infrastructure is reduced by 9.2%. This will facilitate the creation of multimodal passenger transport operators and the attractiveness of the transport industry for investors. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Наукові праці ВНТУ. – 2019. – № 4. | uk |
dc.relation.uri | https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/579/549 | |
dc.subject | пасажирські перевезення | uk |
dc.subject | залізниця | uk |
dc.subject | автобусні перевезення | uk |
dc.subject | транспортно-пересадочний вузол | uk |
dc.subject | мультимодальні перевезення | uk |
dc.subject | єдиний квиток | uk |
dc.subject | узгоджений графік руху | uk |
dc.subject | passenger transportation | en |
dc.subject | railroad | en |
dc.subject | bus transportation | en |
dc.subject | transport-transfer hub | en |
dc.subject | multimodal transport | en |
dc.subject | single ticket | en |
dc.subject | agreed schedule of traffic | en |
dc.title | Удосконалення роботи транспортно-пересадочних вузлів під час мультимодальних пасажирських перевезеннях за участю залізниць та автотранспорту | uk |
dc.title.alternative | Improvement of the transport-transfer hubs operation during multimodal passenger transportation with the participation of the railways and motor transport | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 656.223 | |
dc.relation.references | Цивільний кодекс України. №435-IV [Електронний ресурс] / Режим доступу :
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15. | uk |
dc.relation.references | Проект Закону України Про мультимодальні перевезення [Електронний ресурс] / Режим доступу :
https://mtu.gov.ua/files/Dok_PROEKT/ЗУ%20Про%20мультимодальні%20перевезенн.pdf. | uk |
dc.relation.references | Бутько Т. В. Удосконалення системи оперативного прогнозування пасажирських потоків на основі
використання інтелектуальних технологій / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко // Збірник науких праць – Харків:
УкрДАЗТ. – 2007. – С. 161 – 171. | uk |
dc.relation.references | Мультимодальные пассажирские перевозки с участием AO «ФПК» : [учебное пособие] / Вакуленко С. П.,
Копыпова Е. В., Куликова Е. Б., Колин А. В. – М. : МГУПС (МИИТ), 2015. – 110 с. | ru |
dc.relation.references | Журба О. О. Моделювання процесу поїздки пасажирів на залізничному вокзалі Харків–пас. за варіантом
“пасажирський поїзд – міський транспорт” / О. О. Журба // Збірник наукових праць УкрДАЗТ. – 2010. –
Вип. 119. – С. 60 – 66. | uk |
dc.relation.references | Ломотько Д. В. Formation of fuzzy support system for decision-making on merchantability of rolling stock
initsal location / Д. В. Ломотько, А. О. Ковальов, О. В. Ковальова // Eastern-European Journal of Enterprise
Technologies. – 2015. – Т. 6. – №. 3 (78). – С. 11 – 17. – DOI: 10.15587/1729-4061.2015.54496. | en |
dc.relation.references | Rezer S. M. Logistics of passenger transportation by rail : Monograph / S. M. Rezer. – Moscow : VINITI RAN,
2007, 515 p. | en |
dc.relation.references | Шляхи удосконалення технології мультимодальних швидкісних пасажирських перевезень /
Д. В. Ломотько, М. С. Листопад, Д. Г. Воскобойников [та ін.] // Транспортні системи та технології перевезень. –
2017. – № 13. – С. 59 – 66. – DOI : 10.15802/tstt2017/110770. | uk |
dc.relation.references | Прохорченко А. В. Удосконалення системи орієнтування пасажирів на залізничних вокзалах України в
умовах упровадження швидкісного руху пасажирських поїздів / А. В. Прохорченко, В. В. Паламарчук // Збірник
наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. – 2017. – Вип. 169. –
С. 213 – 224. | uk |
dc.relation.references | Соколова О. Є. Теоретичні основи організації та розвитку мультимодальних перевезень в Україні /
О. Є. Соколова, Т. А. Акімова, Л. О. Сулима // Економічний простір. – 2014. – № 83. – С. 91 – 103. | uk |
dc.relation.references | Aloulou M. A. Evaluation Flexible Solutionsin Single Machine Schedulingvia Objective Function
Maximization: the Study of Computational Complexity / M. A. Aloulou, M. Y. Kovalyov, M. C. Portmann // RAIRO
Oper. Res. – 2007. – № 41. – P. 1 – 18. | en |
dc.relation.references | Lawler E. L. A Functional Equation and its Application to Resource Allocation and Sequencing Problems /
E. L. Lawler, J. M. Moore // Management Science. – 1969. – Vol. 16. – №. 1. – P. 77 – 84. | en |
dc.relation.references | Ceder A. Creating bus time table swith maximal synchronization / A. Ceder, B. Golany, O. Tal // Transp. Res.
Part A: Policy and Practice. – 2001. – Vol. 35. – № 10. – P. 913 – 920. | en |
dc.relation.references | Mertens J.-F. Formulation of Bayesi an analysis for games with in completein formation / J.-F. Mertens,
S. Zamir // Int. J. Game Theory. – 1985. – № 14. – P. 1 – 29. | en |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/2307-5376-2019-4-50-61 | |