Моделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крана з урахуванням змін у часі моменту інерції махових мас
Автор
Мокін, Б. І.
Мокін, О. Б.
Кривоніс, О. М.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У роботі проведено огляд наявних публікації, що присвячені дослідженням процесів у
електромеханічних системах підйомних кранів, які виникають під час підйому/опускання вантажів.
Проведений аналіз цих робіт показав, що автори цих публікацій не враховують зміну у часі
приведеного моменту інерції махових мас системи електропривода, що є некоректним. Оскільки під
час підйому/опускання вантажу момент інерції махових мас електропривода та момент
навантаження стають функціями часу, потрібно проводити моделювання режимів роботи
системи керування електроприводом підйомного крану з урахуванням змінних параметрів,
зумовлених змінами в часі приведеного моменту інерції та моменту навантаження тягового
електродвигуна під час підйому/опускання вантажу.
В наведених розділах роботи детально розглянуті режими роботи системи керування
електроприводом підйомного крану та проведено моделювання режимів роботи системи керування
електроприводом підйомного крану з урахуванням змінних параметрів, зумовлених змінами в часі
приведеного моменту інерції та моменту навантаження тягового електродвигуна під час
підйому/опускання вантажу. За отриманими загальними рівняннями динаміки та з урахуванням
наведених співвідношень для визначення обертових моментів електродвигунів, побудовані імітаційні
моделі для асинхронного електродвигуна КМ АИР250М. Імітаційні моделі побудовані в ППП Matlab
із використанням ПП Simulink, що дає змогу проводити подальший аналіз з максимальною
ефективністю та мінімальними затратами часу.
Наведено результати дослідження з урахуванням наведених параметрів під час розгону,
гальмування за максимальної швидкості, на холостому ході та реверсі тягового електропривода.
Виконано порівняльний ґрунтовний аналіз отриманих результатів.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30502