dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Мокін, О. Б. | uk |
dc.contributor.author | Кривоніс, О. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-09-16T10:10:03Z | |
dc.date.available | 2020-09-16T10:10:03Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мокін Б. І. Моделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крана з урахуванням змін у часі моменту інерції махових мас [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, О. М. Кривоніс // Наукові праці ВНТУ. – 2020. – № 1. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/589/556. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-5376 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30502 | |
dc.description.abstract | У роботі проведено огляд наявних публікації, що присвячені дослідженням процесів у
електромеханічних системах підйомних кранів, які виникають під час підйому/опускання вантажів.
Проведений аналіз цих робіт показав, що автори цих публікацій не враховують зміну у часі
приведеного моменту інерції махових мас системи електропривода, що є некоректним. Оскільки під
час підйому/опускання вантажу момент інерції махових мас електропривода та момент
навантаження стають функціями часу, потрібно проводити моделювання режимів роботи
системи керування електроприводом підйомного крану з урахуванням змінних параметрів,
зумовлених змінами в часі приведеного моменту інерції та моменту навантаження тягового
електродвигуна під час підйому/опускання вантажу.
В наведених розділах роботи детально розглянуті режими роботи системи керування
електроприводом підйомного крану та проведено моделювання режимів роботи системи керування
електроприводом підйомного крану з урахуванням змінних параметрів, зумовлених змінами в часі
приведеного моменту інерції та моменту навантаження тягового електродвигуна під час
підйому/опускання вантажу. За отриманими загальними рівняннями динаміки та з урахуванням
наведених співвідношень для визначення обертових моментів електродвигунів, побудовані імітаційні
моделі для асинхронного електродвигуна КМ АИР250М. Імітаційні моделі побудовані в ППП Matlab
із використанням ПП Simulink, що дає змогу проводити подальший аналіз з максимальною
ефективністю та мінімальними затратами часу.
Наведено результати дослідження з урахуванням наведених параметрів під час розгону,
гальмування за максимальної швидкості, на холостому ході та реверсі тягового електропривода.
Виконано порівняльний ґрунтовний аналіз отриманих результатів. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Наукові праці ВНТУ. – 2020. – № 1. | uk |
dc.relation.uri | https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/589/556 | |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | система керування | uk |
dc.subject | електродвигун | uk |
dc.subject | крановий механізм | uk |
dc.title | Моделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крана з урахуванням змін у часі моменту інерції махових мас | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 621.86 | |
dc.relation.references | Аналіз основних задач та їх рішень в процесі керування електроприводами кранових механізмів
[Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. М. Кривоніс // Матеріали XLVII науково-технічної конференції
підрозділів ВНТУ, Вінниця. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/allfeeem-
2018/paper/view/3937. | uk |
dc.relation.references | Synthesis of mathematical models for one class of electromechanical systems with variable parameters. Electrical
and Computer Engineering (UKRCON) [Електронний ресурс] / B. I. Mokin, O. B. Mokin, O. M. Kryvonis // 2017
IEEE First Ukraine Conference on(YSF-2017). – 2017. – DOI:10.1109/UKRCON.2017.8100504. – Режим доступу:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/19708/Synthesis%20of%20mathematical%20models%20for%20on
e%20class%20of%20electromechanical%20systems%20with%20variable%20parameters%20-
%20IEEE%20Conference%20Publication.pdf?sequence=1&isAllowed=y/. | en |