Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorМокін, О. Б.uk
dc.contributor.authorКривоніс, О. М.uk
dc.date.accessioned2020-09-16T10:10:03Z
dc.date.available2020-09-16T10:10:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМокін Б. І. Моделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крана з урахуванням змін у часі моменту інерції махових мас [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, О. М. Кривоніс // Наукові праці ВНТУ. – 2020. – № 1. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/589/556.uk
dc.identifier.issn2307-5376
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30502
dc.description.abstractУ роботі проведено огляд наявних публікації, що присвячені дослідженням процесів у електромеханічних системах підйомних кранів, які виникають під час підйому/опускання вантажів. Проведений аналіз цих робіт показав, що автори цих публікацій не враховують зміну у часі приведеного моменту інерції махових мас системи електропривода, що є некоректним. Оскільки під час підйому/опускання вантажу момент інерції махових мас електропривода та момент навантаження стають функціями часу, потрібно проводити моделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крану з урахуванням змінних параметрів, зумовлених змінами в часі приведеного моменту інерції та моменту навантаження тягового електродвигуна під час підйому/опускання вантажу. В наведених розділах роботи детально розглянуті режими роботи системи керування електроприводом підйомного крану та проведено моделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крану з урахуванням змінних параметрів, зумовлених змінами в часі приведеного моменту інерції та моменту навантаження тягового електродвигуна під час підйому/опускання вантажу. За отриманими загальними рівняннями динаміки та з урахуванням наведених співвідношень для визначення обертових моментів електродвигунів, побудовані імітаційні моделі для асинхронного електродвигуна КМ АИР250М. Імітаційні моделі побудовані в ППП Matlab із використанням ПП Simulink, що дає змогу проводити подальший аналіз з максимальною ефективністю та мінімальними затратами часу. Наведено результати дослідження з урахуванням наведених параметрів під час розгону, гальмування за максимальної швидкості, на холостому ході та реверсі тягового електропривода. Виконано порівняльний ґрунтовний аналіз отриманих результатів.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofНаукові праці ВНТУ. – 2020. – № 1.uk
dc.relation.urihttps://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/589/556
dc.subjectмодельuk
dc.subjectсистема керуванняuk
dc.subjectелектродвигунuk
dc.subjectкрановий механізмuk
dc.titleМоделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крана з урахуванням змін у часі моменту інерції махових масuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc621.86
dc.relation.referencesАналіз основних задач та їх рішень в процесі керування електроприводами кранових механізмів [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. М. Кривоніс // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/allfeeem- 2018/paper/view/3937.uk
dc.relation.referencesSynthesis of mathematical models for one class of electromechanical systems with variable parameters. Electrical and Computer Engineering (UKRCON) [Електронний ресурс] / B. I. Mokin, O. B. Mokin, O. M. Kryvonis // 2017 IEEE First Ukraine Conference on(YSF-2017). – 2017. – DOI:10.1109/UKRCON.2017.8100504. – Режим доступу: http://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/19708/Synthesis%20of%20mathematical%20models%20for%20on e%20class%20of%20electromechanical%20systems%20with%20variable%20parameters%20- %20IEEE%20Conference%20Publication.pdf?sequence=1&isAllowed=y/.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію