Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШарай, С. М.uk
dc.contributor.authorРой, М. П.uk
dc.contributor.authorДехтяренко, Д. О.uk
dc.contributor.authorSharai, S.en
dc.contributor.authorRoі, M.en
dc.contributor.authorDekhtiarenko, D.en
dc.contributor.authorШарай, С. М.ru
dc.contributor.authorРой, М. П.ru
dc.contributor.authorДехтяренко, Д. А.ru
dc.date.accessioned2020-11-08T21:05:52Z
dc.date.available2020-11-08T21:05:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationШарай С. М. Формування транспортно-логістичних кластерів в транспортному секторі України [Текст] / С. М. Шарай, М. П. Рой, Д. О. Дехтяренко // Вісник машинобудування та транспорту. – 2019. – № 1. – С. 123-128.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30817
dc.description.abstractЕкономічна політика України спрямована на її інтеграцію до Європейського Союзу (ЄС), що потребує подальшого розвитку всіх секторів її економіки. Однією з головних умов такої інтеграції є розбудова економіки країни, підвищення її конкурентоспроможності на світовому ринку за рахунок ефективного функціонування її основних компонентів, зокрема галузі транспорту. Транспортний комплекс є важливою складовою в процесі економічного зростання країни та її регіонів, тому якісна координація та регулювання діяльності всіх учасників ринку транспортних послуг – одне з найважливіших завдань сьогодення. Кластеризація є однією з ефективних форм організації взаємодії усіх учасників логістичного ланцюга доставки вантажів. Вона забезпечує конкурентоспроможність транспортно-логістичної продукції. Досвід Європейських країн довів, що впровадження кластеризації в процеси формування, управління та оптимізації кластерних одиниць сприяє формуванню нової стратегії співпраці усіх структур, що входять у кластер, підвищенню продуктивності їх функціонування. Процес формування транспортно-логістичних кластерів (ТЛК) є складним, оскільки на ефективність функціонування ТЛК впливають взаємозв’язок та взаємодія різних секторів економіки країни. Рівень та якість функціонування ТЛК залежить від підтримки органів влади, від рівня досконалості нормативно-правової бази, від безупинного економічного, інноваційного та професійного розвитку всіх його учасників. Транспортний сектор України має потужний потенціал для якісного функціонування ТЛК. Формування транспортно-логістичних кластерів є інноваційним та перспективним напрямком підвищення ефективності роботи транспортного сектора України. Проведені теоретичні результати можуть бути використані для подальшого дослідження передумов формування транспортно-логістичних кластерів в Україні та визначення моделі функціонування ТЛК.uk
dc.description.abstractUkraine's economic policy is aimed at its integration into the European Union (EU), which requires the further development of all sectors of its economy.One of the main conditions for such integration is the development of the country's economy, increasing its competitiveness in the world market through the effective functioning of its main components, in particular, the transport sector. The transport complex is an important component in the process of economic growth of the country and its regions, therefore qualitative coordination and regulation of activity of all participants of the market of transport services is one of the most important tasks of the present. Clustering is one of the effective ways of organizing the cooperationof all participants of logistic chain of delivery of loads. It provides the competitiveness of transport-logistics products.The experience of European countries has shown that the introduction of clustering in the processes of forming, managing and optimizing cluster units contributes to the formation of a new strategy of cooperation of all the cluster structures, to increase the productivity of their functioning.The process of formation of transport-logistic clusters (TLC) is complex, since the effectiveness of the functioning of the TLC is influenced by the interconnection and interaction of various sectors of the country's economy.The level and quality of the functioning of the TLC depends on the support of the power, on the level of perfection of the regulatory framework, on the continuous economic, innovative and professional development of all its his participants. The transport sector of Ukraine hasa strong potential for the qualityfunctioning of the TLC. Formation of transport-logistic clusters is an innovative and promising direction for improving the efficiency of the transport sector in Ukraine.Conducted theoretical results can be used for further research of the preconditions for the formation of transport-logistic clusters in Ukraine and determination of the model of functioning of the TLC.en
dc.description.abstractЭкономическая политика Украины направлена на ее интеграцию в Европейский Союз (ЕС), что требует дальнейшего развития всех секторов ее экономики. Одним из главных условий такой интеграции является развитие экономики страны, повышение ее конкурентоспособности на мировом рынке за счет эффективного функционирования ее основных компонентов, в частности, транспортной отрасли. Транспортный комплекс является важной составляющей в процессе экономического роста страны и ее регионов, поэтому качественная координация и регулирование деятельности всех участников рынка транспортных услуг –одна из важнейших задач в настоящее время.Кластеризация является одной из эффективных форм организации взаимодействия всех участников логистической цепи доставки грузов. Она обеспечивает конкурентоспособность транспортно-логистической продукции. Опыт Европейских стран доказал, что внедрение кластеризации в процессы формирования, управления и оптимизации кластерных единиц способствует формированию новой стратегии сотрудничества всех структур, входящих в состав кластера, повышению производительности их функционирования. Процесс формирования транспортно-логистических кластеров (ТЛК) является сложным, т.к. на эффективность функционирования ТЛК влияют взаимосвязь и взаимодействие различных секторов экономики страны. Уровень и качество функционирования ТЛК зависит от поддержки органов власти, от уровня совершенства нормативно-правовой базы, от непрерывного экономического, инновационного и профессионального развития всех его участников. Транспортный сектор Украины имеет мощный потенциал для качественного функционирования ТЛК. Формирование транспортно-логистических кластеров является инновационным и перспективным направлением повышения эффективности работы транспортного сектора Украины. Проведенные теоретические результаты могут быть использованы для дальнейшего исследования предпосылок формирования транспортно-логистических кластеров в Украине и определения модели функционирования ТЛК.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 1 : 123-128.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/163
dc.subjectкластерuk
dc.subjectтранспортно-логістичний кластерuk
dc.subjectкластеризаціяuk
dc.subjectclusteren
dc.subjecttransport-logistic clusteren
dc.subjectclusteringen
dc.subjectкластерru
dc.subjectтранспортно-логистический кластерru
dc.subjectкластеризацияru
dc.titleФормування транспортно-логістичних кластерів в транспортному секторі Україниuk
dc.title.alternativeFormation of transport-logistic clusters in the transport sector of Ukraineen
dc.title.alternativeФормирование транспортно-логистических кластеров в транспортном секторе Украиныru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.073.7
dc.relation.referencesО.О. Карпенко, О.Є. Бабина,«Інтенсифікація розвитку змішаних перевезень вантажів в Україні шляхом формування мережі транспортно-логістичних центрів і транспортно-логістичних кластерів» Бізнес Інформ,No 11, с. 180–185, 2013.[Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_30.uk
dc.relation.referencesО.О.Карпенко, О.С.Шпак,«Особливості формування кластерів в Україні»Водний транспорт,No 2, с. 83–87, 2012. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2012_2_18.uk
dc.relation.referencesВ.Г.Підвисоцький,.Т.В.Палпу, «Транскордонні кластери: європейський досвід створення та розвитку,» Формування ринкових відносинв Україні,No 4, с.28–35. 2011.uk
dc.relation.referencesКабінет Міністрів України. (2008). Концепція створення кластерів в Україні.[Електронний ресурс]. Режим доступу: http://biznes.od.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=499&Itemid=33.uk
dc.relation.referencesО.О. Карпенко, «Механізм кластеризації транспортно-логістинчих підприємств» Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка»,No 10, 2015. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/10_2015/73.pdf. Дата звернення: Жовт.19, 2015.uk
dc.relation.referencesС. М. Шарай , М. П. Рой, «Кластер як важлива складова транспортного сектору України» Вісник Національного транспортного університету. Економічні науки, No 2(41), с. 147–152. 2018.uk
dc.relation.referencesВ. В. Лифар, «Організаційно-правові аспекти формування транспортного кластера в регіоні,» Маркетинг і менеджмент інновацій, No 2, с. 188–195, 2014. [Електронний ресурс].Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_18.uk
dc.relation.referencesЮ. О. Ніколаєв, «Структура транспортно-логістичного кластера та процес його формування» Вісник соціально-економічних досліджень, No 1 (44), с. 345–350. 2012.uk
dc.relation.referencesА.І. Партола, «Логістичні кластери як інструмент розвитку транспортно-логістичної системи»Науковий вісник Ужгородського національного університету.Міжнародні економічнівідносини та світове господарство, No 8(2), с. 43–45, 2016. [Електронний ресурс].Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2016_8%282%29__12.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2019-9-1-123-128


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію