Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВолков, В. П.uk
dc.contributor.authorГрицук, І. В.uk
dc.contributor.authorГрицук, Ю. В.uk
dc.contributor.authorВолкова, Т. В.uk
dc.contributor.authorКашканов, В. А.uk
dc.contributor.authorВолков, Ю. В.uk
dc.contributor.authorVolkov, V.en
dc.contributor.authorGritsuk, I.en
dc.contributor.authorGritsuk, Yu.en
dc.contributor.authorVolkova, T.en
dc.contributor.authorKashkanov, V.en
dc.contributor.authorVolkov, Yu.en
dc.contributor.authorВолков, В. П.ru
dc.contributor.authorГрицук, И. В.ru
dc.contributor.authorГрицук, Ю. В.ru
dc.contributor.authorВолкова, Т. В.ru
dc.contributor.authorКашканов, В. А.ru
dc.contributor.authorВолков, Ю. В.ru
dc.date.accessioned2020-11-11T12:02:05Z
dc.date.available2020-11-11T12:02:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationОсобливості побудови інформаційної системи оцінювання параметрів технічного стану автомобілів в умовах експлуатації [Текст] / В. П. Волков, І. В. Грицук, Ю. В. Грицук [та ін.] // Вісник машинобудування та транспорту. – 2019. – № 2. – С. 10-15.uk
dc.identifier.citationВолков В. П., Грицук І. В., Грицук Ю. В., Волкова Т. В., Кашканов В. А., Волков Ю. В. Особливості побудови інформаційної системи оцінювання параметрів технічного стану автомобілів в умовах експлуатації. Вісник машинобудування та транспорту. 2019. № 2. С. 10-15.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30833
dc.description.abstractУ зв'язку з застосуванням на автомобілях вбудованої бортової діагностики, розвитку супутникових систем навігації і мобільного зв'язку, сучасних інформаційних технологій з'явилася можливість здійснювати дистанційний моніторинг з оцінкою рівня технічного стану транспортного засобу. Це в свою чергу дозволяє перейти до адаптивної системи технічного обслуговування і ремонту автомобілів, ключовим моментом якої є розробка інформаційно-комунікаційної системи і інформаційних програмних комплексів, що забезпечують шляхом моніторингу дистанційне оцінювання параметрів технічного стану транспортного засобу в умовах експлуатації та вироблення коригувальних впливів. Мета роботи полягає в узагальненні та розвитку існуючих сучасних інформаційних технологій на автомобільному транспорті в умовах інтелектуальних транспортних систем (ITS). Показано, що при формуванні інформаційного програмного комплексу в умовах ITS, для проведення формалізації основних процесів, застосовано методологію структурного аналізу і проектування SADT. Вихідними даними для проведення моніторингу технічного стану транспортного засобу, у відповідності до положень методології IDEF0, особливостей конструктивного виконання транспортного засобу і особливостей умов експлуатації, є інформація про технічний стан транспортного засобу. В цьому випадку, у загальне програмне забезпечення виробничого підприємства експлуатації автомобільного транспорту внесені доповнення в частині алгоритмів роботи і програмного забезпечення при виконанні: ідентифікації транспортного засобу; ідентифікації умов експлуатації; перевірки відповідності стану транспортного засобу умовам експлуатації. Для визначення предметної області інформаційної системи оцінювання параметрів технічного стану транспортного засобу в умовах експлуатації при проведенні його моніторингу використано діаграму потоків даних, яка є найвищим описовим рівнем системи моніторингу автомобіля.uk
dc.description.abstractIn connection with the use of built-in on-board diagnostics on cars, the development of satellite navigation systems and mobile communications, modern information technologies, it became possible to carry out remote monitoring with an assessment of the level of technical condition of the vehicle. This, in turn, allows us to switch to an adaptive system of technical maintenance and repair of cars, the key point of which is the development of an information and communication system and information software systems that provide, by monitoring remotely, the technical parameters of a vehicle in operating conditions, and assess the technical parameters of vehicles in operation and development of corrective actions. The purpose of the work is to generalize and develop existing modern information technologies in road transport in the conditions of intelligent transport systems (ITS). It is shown that in the formation of the information software complex in the conditions of ITS, for the formalization of the main processes, the methodology of structural analysis and design of SADT was applied. The source data for monitoring the technical condition of the vehicle, in accordance with the provisions of the IDEF0 methodology, the design features of the vehicle and the particular operating conditions, there is information on the technical condition of the vehicle. In this case, the general software of the manufacturing enterprise for the operation of automobile transport has been supplemented with respect to the algorithms of the software when performing: vehicle identification; identification of operating conditions; checking the conformity of the vehicle condition to operating conditions. To determine the subject area of the information system for assessing the technical condition of a vehicle under operating conditions during its monitoring, a data flow diagram was used, which represents the highest descriptive level of a vehicle monitoring system.en
dc.description.abstractВ связи с применением на автомобилях встроенной бортовой диагностики, развития спутниковых систем навигации и мобильной связи, современных информационных технологий появилась возможность осуществлять дистанционный мониторинг с оценкой уровня технического состояния транспортного средства. Это в свою очередь позволяет перейти к адаптивной системе технического обслуживания и ремонта автомобилей, ключевым моментом которой является разработка информационно-коммуникационной системы и информационных программных комплексов, обеспечивающих путем мониторинга дистанционную оценку параметров технического состояния транспортного средства в условиях эксплуатации и выработку корректирующих воздействий. Цель работы заключается в обобщении и развитии существующих современных информационных технологий на автомобильном транспорте в условиях интеллектуальных транспортных систем (ITS). Показано, что при формировании информационного программного комплекса в условиях ITS, для проведения формализации основных процессов, применена методология структурного анализа и проектирования SADT. Исходными данными для проведения мониторинга технического состояния транспортного средства, в соответствии с положениями методологии IDEF0, особенностей конструктивного исполнения транспортного средства и особенностей условий эксплуатации, есть информация о техническом состоянии транспортного средства. В этом случае, в общее программное обеспечение производственного предприятия эксплуатации автомобильного транспорта внесены дополнения в части алгоритмов работы программного обеспечения при выполнении: идентификации транспортного средства; идентификации условий эксплуатации; проверки соответствия состояния транспортного средства условиям эксплуатации. Для определения предметной области информационной системы оценки параметров технического состояния транспортного средства в условиях эксплуатации при проведении его мониторинга использована диаграмма потоков данных, которая представляет собой самый верхний описательный уровень системы мониторинга автомобиля.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 10-15.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/165
dc.subjectінформаційна системаuk
dc.subjectтранспортний засібuk
dc.subjectтехнічний станuk
dc.subjectумови експлуатаціїuk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectinformation systemen
dc.subjectvehicleen
dc.subjecttechnical conditionen
dc.subjectmaintenance and repairen
dc.subjectoperating conditionsen
dc.subjectmonitoringen
dc.subjectинформационная системаru
dc.subjectтранспортное средствоru
dc.subjectтехническое состояниеru
dc.subjectусловия эксплуатацииru
dc.subjectмониторингru
dc.titleОсобливості побудови інформаційної системи оцінювання параметрів технічного стану автомобілів в умовах експлуатаціїuk
dc.title.alternativeFeatures of the construction of an information system for assessing the parameters of the technical condition of vehicles in operating conditionsen
dc.title.alternativeОсобенности построения информационной системы оценки параметров технического состояния автомобилей в условиях эксплуатацииru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.13+621.43+681.518
dc.relation.referencesВ. П. Волков, І. В. Грицук, А. О. Каграманян, Ю. В. Грицук і Ю. В. Волков, «Особливості проведення дистанційної ідентифікації транспортного засобу в системі інформаційного забезпечення життєвого циклу в умовах ITS,» у Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. Харків, Україна: УДУЗП, 2017. – Вип. 167, с. 79-87.uk
dc.relation.referencesВ. П. Волков, Ж. У. Мирхаликов, И. В. Грицук, О. Я. Никонов, М. И. Сатаев, Ю. В.Волков и А. А. Саипов, Интеллектуальные и телематические технологии на транспорте. Шымкент, Казахстан: Изд-во ЮКГУ им. М. Ауэзова, 2016.ru
dc.relation.referencesА. П. Кулешов. «Информационная модель как основа проектирования корпоративных автоматизированных информационных систем,» Информационные технологии. № 3, с. 26-30. 2006.ru
dc.relation.references«DFD,» в Википедия. Свободная энциклопедия [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://ru.wikipedia.org/ wiki/DFD www.info-system.ru. Дата обращения: Дек. 13, 2015.ru
dc.relation.referencesС. М. Ковалев, В. М. Ковалев, «Методология DFD в нотациях Гейна-Сарсона и Йордана-Де Марко,» в Современные методологии описания бизнес-процессов – просто о сложном, Москва, Россия: ВИТЕК [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://www.betec.ru/index.php?id=6&sid=29. Дата обращения: Дек. 04, 2016.ru
dc.relation.referencesВ. П. Волков, В. П. Матейчик, О. Я. Никонов, П. Б. Комов, И. В. Грицук, Ю. В. Волков и Е. А. Комов, Интеграция технической эксплуатации автомобилей в структуры и процессы интеллектуальных транспортных систем, под ред. В. П. Волкова. Донецк, Україна: Ноулидж, 2013.ru
dc.relation.referencesА. М. Вендров, «Методология функционального моделирования SADT,» в CASE-технологии. Современные методы и средства проектирования информационных систем [Электронный ресурс] Режим доступа: http://www.info-system.ru/designing/methodology/sadt/theory_sadt.html. Дата обращения: Дек. 13, 2015.ru
dc.relation.referencesПрограммы для работы с OBD-2 [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://elm-scanner.ru/soft/soft. Дата обращения: июнь 14, 2013.ru
dc.relation.referencesІ. В. Грицук, Ю. В. Грицук, Ю. В. Волков и М. В. Володарець, Інформаційні системи моніторингу технічного стану автомобілів. Харків, Україна: ФОП Панов А.М., 2018.uk
dc.relation.referencesІ. В. Грицук, Ю. В. Грицук і Ю. В. Волков, Особливості інформаційної системи моніторингу і прогнозування параметрів технічного стану двигуна і транспортного засобу в умовах ITS. Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, № 2(6), с. 43-49. 2016.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2019-10-2-10-15


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію