Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХітров, І. О.uk
dc.contributor.authorКристопчук, М. Є.uk
dc.contributor.authorПашкевич, С. М.uk
dc.contributor.authorKhitrov, I.en
dc.contributor.authorKrystopchuk, М.en
dc.contributor.authorPashkevych, S.en
dc.contributor.authorХитров, И. А.ru
dc.contributor.authorКристопчук, М. Е.ru
dc.contributor.authorПашкевич, С. М.ru
dc.date.accessioned2020-11-24T10:30:12Z
dc.date.available2020-11-24T10:30:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationХітров І. О. Моделювання параметрів функціонування зупиночних пунктів громадського пасажирського транспорту [Текст] / І. О. Хітров, М. Є. Кристопчук, С. М. Пашкевич // Вісник машинобудування та транспорту. – 2019. – № 2. – С. 134-140.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30879
dc.description.abstractУ транспортному обслуговуванні населення міст домінуюче положення займає (і буде займати на віддалену перспективу) міський пасажирський транспорт (МПТ). Функціонування сучасного міста неможливо уявити без розвиненої системи міського пасажирського транспорту, рівень ефективності якої багато в чому визначає умови життя людей і впливає на результати їхньої праці на основному виробництві. За цих умов актуальне значення має проблема визначення соціальної і економічної ефективності пасажирських перевезень. Важливе місце при цьому займає розташування системи зупиночних пунктів на вулично-дорожній мережі міста, яка впливає на доступність транспортних послуг, безпеку руху й на пропускну здатність дороги. Разом з тим, від місця розташування зупиночних пунктів на маршруті та геометричних характеристик посадочних площадок, залежить їхнє облаштування для зручності пасажирів, а також проектування параметрів технологічного процесу перевезення. Незважаючи на існування відомих методів визначення оптимальної довжини перегону та розроблених норм та правил щодо визначення відстані між зупиночними пунктами на лініях МПТ в межах території населених пунктів, недослідженими залишаються сукупні витрати суспільства при визначенні оптимальної довжини перегону. Також відсутні залежності для визначення місця розташування зупиночних пунктів МПТ у межах площ, що утворенні перехрестям вулиць і доріг. Нині суспільство встановлює нові вимоги до транспортної системи міста. Населення міста потребує оптимізованих транспортних послуг, за допомогою яких можна було б отримати максимальну користь: мінімальна витрата часу та коштів, соціальна орієнтованість маршрутів тощо. Важливим чинником мобільності населення в місті є структура єдиної транспортної мережі, збалансованість розвитку інженерно-транспортної інфраструктури, стратегія просторового розвитку міської території. Одним із шляхів скорочення витрат часу населенням міст, що на даний час вважається основним критерієм ефективності функціонування міських пасажирських транспортних систем, є удосконалення транспортно-планувальної організації зупиночних пунктів, які як елемент транспортної мережі міста багато в чому визначають її належне функціонування. В роботі наведено результати досліджень закономірностей раціонального місця розташування зупиночних пунктів МПТ, при мінімальних перешкодах для транспортного потоку та їх геометричних параметрів.uk
dc.description.abstractUrban passenger transport (UPT) is dominant (and will be long-term) in urban transport services. The functioning of a modern city cannot be imagined without a developed system of urban passenger transport, the level of efficiency of which largely determines the living conditions of people and affects the results of their work in the main production. In these circumstances, the problem of determining the social and economic efficiency of passenger transport is relevant. An important place is the location of the system of stop points on the street-road network of the city, which affects the availability of transport services, traffic safety and road capacity. At the same time, the location of stopping points on the route and geometric characteristics of landing sites depend on their arrangement for the convenience of passengers, as well as the design of parameters of the transport process. Despite the existence of known methods of determining the optimal length of the crossing and the developed rules and rules for determining the distance between stopping points on the UPT lines within the territory of settlements, the total costs of the society in determining the optimal length of the crossing remain unexplored. There are also no dependencies to determine the location of UPT stop points within squares, the formation of streets and roads by the intersection. The society now sets new requirements for the city's transport system. The population of the city requires optimized transport services, with the help of which maximum benefit could be obtained: minimum consumption of time and funds, social orientation of routes and the like. The main factor of mobility of the population in the city is the structure of the unified transport network, the balance of development of engineering and transport infrastructure, the strategy of spatial development of the urban territory. One of the ways to reduce the time spent by the population of cities is now considered the main criterion for the efficiency of urban passenger transport systems, the improvement of the transport and planning organization of stop points, which are an element of the transport network of the city and largely determine its normal operation. The results of studies of regularities of rational location of UPT stop points are presented, with minimal interference for transport flow and their geometric parameters.en
dc.description.abstractВ транспортном обслуживании населения городов доминирующее положение занимает (и будет занимать на отдаленную перспективу) городской пассажирский транспорт (ГПТ). Функционирование современного города невозможно представить без развитой системы городского пассажирского транспорта, уровень эффективности которого во многом определяет условия жизни людей и влияет на результаты их труда на основном производстве. В этих условиях актуальное значение имеет проблема определения социальной и экономической эффективности пассажирских перевозок. Важное место при этом занимает расположения системы остановочных пунктов на улично-дорожной сети города, которая влияет на доступность транспортных услуг, безопасность движения и на пропускную способность дороги. Вместе с тем, от места расположения остановочных пунктов на маршруте и геометрических характеристик посадочных площадок, зависит их обустройство для удобства пассажиров, а также проектирование параметров технологического процесса перевозки. Несмотря на существование известных методов определения оптимальной длины перегона и разработанных норм и правил определения расстояния между остановочными пунктами на линиях ГПТ в пределах территории населенных пунктов, неисследованными остаются совокупные расходы общества при определении оптимальной длины перегона. Также отсутствуют зависимости для определения местоположения остановочных пунктов ГПТ в пределах площадей, образованных на перекрестках улиц и дорог. Сейчас общество устанавливает новые требования относительно транспортной системы города. Населению города необходимы оптимизированные транспортные услуги, с помощью которых можно было бы получить максимальную пользу: минимальный расход времени и средств, социальную ориентированность маршрутов и тому подобное. Главный фактор мобильности населения в городе – структура единой транспортной сети, сбалансированность развития инженерно-транспортной инфраструктуры, стратегия пространственного развития городской территории. Одним из путей сокращения затрат времени населением городов в настоящее время считается основным критерием эффективности функционирования городских пассажирских транспортных систем, совершенствование транспортно-планировочной организации остановочных пунктов, которые являются элементом транспортной сети города и во многом определяют ее нормальную работу. В работе приведены результаты исследований рационального места расположения остановочных пунктов ГПТ, при минимальных помехах для транспортного потока и их геометрических параметров.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 134-140.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/182
dc.subjectміський пасажирський транспортuk
dc.subjectзупиночний пунктuk
dc.subjectтранспортна інфраструктураuk
dc.subjectсистема масового обслуговуванняuk
dc.subjecturban passenger transporten
dc.subjectstop pointen
dc.subjecttransport infrastructureen
dc.subjectmass service systemen
dc.subjectгородской пассажирский транспортru
dc.subjectостановочный пунктru
dc.subjectтранспортная инфраструктураru
dc.subjectсистема массового обслуживанияru
dc.titleМоделювання параметрів функціонування зупиночних пунктів громадського пасажирського транспортуuk
dc.title.alternativeSimulation of parameters of functioning of public passenger stopping pointsen
dc.title.alternativeМоделирование параметров функционирования остановочных пунктов общественного пассажирского транспортаru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.11
dc.relation.referencesО. М. Єрмак, «Розташування зупиночних пунктів міського пасажирського транспорту.» автореф. дис. канд. техн. наук, Харк. нац. акад. міськ. госп-ва, Харків, 2010. – 22 с. – Режим доступу : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgibin/ irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?.uk
dc.relation.referencesИ. С. Ефремов, В. М. Кобозев и В. А. Юдин, Теория городских пассажирских перевозок. – Москва: Высш. школа, 1980.ru
dc.relation.referencesМ. Є. Кристопчук і О. О. Лобашов, Приміські пасажирські перевезення. Харків: НТМТ, 2012. [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://ep3.nuwm.edu.ua/11277/1/.uk
dc.relation.referencesМ. Є. Кристопчук, «Ефективність пасажирської транспортної системи приміського сполучення.» дис. ... канд. техн. наук, Харк. нац. акад. міськ. госп-ва, Харкі, 2009.uk
dc.relation.referencesО. С. Колій, «Раціональне розташування зупиночних пунктів автобусних та тролейбусних маршрутів відносно регульованих перехресть.» дис. ... канд. техн. наук, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Харків, 2017. [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://old-www.khadi.kharkov.ua/uploads/.uk
dc.relation.referencesЮ. Я. Ройко, «Визначення раціональної вулично-дорожньої мережі, сформованої житловими кварталами.» автореф. дис. ... канд. техн. наук, Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків, 2013.uk
dc.relation.referencesДержавна служба автомобільних доріг України (Укравтодор), ГБН В.2.3-218-550 Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Зупинки маршрутного транспорту. Київ, 2010.uk
dc.relation.referencesВ. Г. Галушко, Случайные процессы и их применение на автотранспорте. – Киев: Вища школа, 1980.ru
dc.relation.referencesYevhen Tkhoruk, Olena Kucher, Mykola Holotiuk, Mykhailo Krystopchuk and Oleg Tson, ―Modeling of assessment of reliability transport systems,‖ in Proceedings of ICCPT 2019, Ternopol, 2019, pp. 204–210.en
dc.relation.referencesЛ. Г. Лабскер и Л. О. Бабешко, Теория массового обслуживания в экономической сфере. Москва: Банки и биржи. ЮНИТИ, 1998.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2019-10-2-134-140


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію