Математичне обгрунтування необхідності і змістовної деталізації матеріалу, викладеного студентам на попередніх лекціях, на початку лекції, присвяченій викладенню нового матеріалу
Анотації
Відому тезу, висловлену ще більше ніж півстоліття тому педагогом із Донецька
Шаталовим, змістовною суттю якої є необхідність повторювання більше одного разу понять,
висловлених на лекції, для їх надійного запам’ятовування студентами, в даній роботі
обґрунтовано математично з використанням авторських математичних моделей процесу
забування знань, отриманих студентом на лекції, опублікованих в попередніх роботах авторів.
Показано, який об’єм інформації від прослуханого курсу лекцій матиме у своїй пам’яті студент
напередодні екзамену в залежності від того, як часто, читаючи поточну лекцію, лектор згадував
і деталізував матеріал, викладений ним в попередніх лекціях. A well-known thesis, made more than half a century ago by an educator from Donetsk Shatalov,
whose substantive essence is the necessity of repeating more than once concepts expressed at lectures, for
their reliable memorization by students, is substantiated mathematically in this work using authors’
mathematical models for processes of forgetting information received by a student at lectures, which
were published in previous works of the authors. It is shown how much information from the listening
course a student will have in his memory on the eve of an exam, depending on how often, while reading a
current lecture, a lecturer mentioned and detailed the material presented in previous lectures.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30945