• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Інтернет-Освіта-Наука (Internet-Education-Science)
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2020)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Інтернет-Освіта-Наука (Internet-Education-Science)
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2020)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Математичне обгрунтування необхідності і змістовної деталізації матеріалу, викладеного студентам на попередніх лекціях, на початку лекції, присвяченій викладенню нового матеріалу

Автор
Мокін, Б. І.
Войцеховська, О. О.
Дата
2020
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2020) [99]
Анотації
Відому тезу, висловлену ще більше ніж півстоліття тому педагогом із Донецька Шаталовим, змістовною суттю якої є необхідність повторювання більше одного разу понять, висловлених на лекції, для їх надійного запам’ятовування студентами, в даній роботі обґрунтовано математично з використанням авторських математичних моделей процесу забування знань, отриманих студентом на лекції, опублікованих в попередніх роботах авторів. Показано, який об’єм інформації від прослуханого курсу лекцій матиме у своїй пам’яті студент напередодні екзамену в залежності від того, як часто, читаючи поточну лекцію, лектор згадував і деталізував матеріал, викладений ним в попередніх лекціях.
 
A well-known thesis, made more than half a century ago by an educator from Donetsk Shatalov, whose substantive essence is the necessity of repeating more than once concepts expressed at lectures, for their reliable memorization by students, is substantiated mathematically in this work using authors’ mathematical models for processes of forgetting information received by a student at lectures, which were published in previous works of the authors. It is shown how much information from the listening course a student will have in his memory on the eve of an exam, depending on how often, while reading a current lecture, a lecturer mentioned and detailed the material presented in previous lectures.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30945
Відкрити
WORK-IES-2020-142-144.pdf (392.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ