Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛук’янченко, О. Ю.uk
dc.contributor.authorLukianchenko, O.en
dc.contributor.authorЛукьянченко, А. Ю.ru
dc.date.accessioned2020-12-08T11:23:29Z
dc.date.available2020-12-08T11:23:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЛук’янченко О. Ю. Методологічні основи оптимізації рішень в проектах створення автомобілів оперативних служб [Текст] / О. Ю. Лук’янченко // Вісник машинобудування та транспорту. – 2020. – № 1. – С. 93-98.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30998
dc.description.abstractВ статті розглянуті проблеми пошуку оптимальної концепції проектів створення автомобілів оперативних служб нового покоління з урахуванням багатоцільового характеру їх функціонування. Проведено аналіз призначення оперативних транспортних засобів, узагальнення функцій автомобілів оперативних служб, визначено елементи, відповідно до яких формуються вимоги до них, запропоновано загальні вимоги до оперативних транспортних засобів та критерій ефективності оперативного автомобіля, а також відповідність існуючих оперативних автомобілів сформованим вимогам. Запропоновано новий підхід до оцінки експлуатаційних характеристик оперативного автомобіля як цілісної системи та визначено вимоги, відповідність яким, забезпечить найвищу ефективність автомобіля оперативної служби. Такий підхід пов'язаний з вирішенням комплексу задач протягом усього життєвого циклу оперативних автомобілів як багатоскладової оптимізаційної задачі. Розв’язання такої задачі головним чином повинно базуватись на розробці теоретико-методологічних основ та нових інформаційних технологій визначення та забезпечення ефективності автомобілів оперативних служб під час їх експлуатації з метою раціонального обґрунтування конструктивних параметрів за відповідним критерієм ефективності, пов’язаним із часовими характеристиками їх функціонування в середовищі цільового використання. Створення (вибір) базового шасі є одним з найбільш відповідальних етапів процесів проектування та конструювання автомобіля оперативної служби. Шасі, створене (обране) для такого транспортного засобу, повинно мати такі параметри (конструкційні, експлуатаційні, економічні), які б дозволили при заданих витратах на виробництво і експлуатацію техніки мінімізувати цільову функцію пожежного автомобіля. Запропоновані конкретні заходи щодо створення (вибору) базових шасі автомобілів оперативних служб.uk
dc.description.abstractThe article discusses the problems of finding the optimal concept for creation’s projects of new generation operational cars taking into account the multipurpose nature of their functioning. The analysis of the purpose of operational vehicles, the generalization of the functions of operational vehicles is carried out, the elements are determined by which the requirements for them are formed, the general requirements for operational vehicles and a performance criterion for an operational vehicle are proposed, and the compliance of existing operational vehicles with the established requirements. A new approach to assessing the operational characteristics of an operational vehicle as an integrated system is proposed, and the requirements are determined, the compliance with which will ensure the highest efficiency of an operational vehicle. Such approach is associated with solving a complex of problems throughout the entire life cycle of operational vehicles as a polysyllabic optimization problem. The solution to this problem should mainly be based on the development of theoretical and methodological foundations and new information technologies for determining and ensuring the efficiency of operational vehicles during their operation in order to rationally substantiate design parameters according to the corresponding efficiency criterion associated with the temporal characteristics of their functioning in the environment of intended use. The creation (selection) of the base chassis is one of the most critical stages of the design and construction processes of operational vehicles. The chassis created (selected) for such vehicle must have such parameters (structural, operational, economic) that minimize the target function of the fire truck, at given costs for the production and operation of equipment. Concrete measures are proposed for the creation (selection) of basic chassis of operational vehicles.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрены проблемы поиска оптимальной концепции проектов создания автомобилей оперативных служб нового поколения с учетом многоцелевого характера их функционирования. Проведен анализ назначения оперативных транспортных средств, обобщения функций автомобилей оперативных служб, определены элементы, по которым формируются требования к ним, предложены общие требования к оперативным транспортным средствам и критерий эффективности оперативного автомобиля, а также соответствие существующих оперативных автомобилей сформировавшимся требованиям. Предложен новый подход к оценке эксплуатационных характеристик оперативного автомобиля как целостной системы и определены требования, соответствие которым обеспечит наивысшую эффективность автомобиля оперативной службы. Такой подход связан с решением комплекса задач в течение всего жизненного цикла оперативных автомобилей как многосложной оптимизац ионной задачи. Решение такой задачи главным образом должно базироваться на разработке теоретико-методологических основ и новых информационных технологий определения и обеспечения эффективности автомобилей оперативных служб при их эксплуатации с целью рационального обоснования конструктивных параметров по соответствующему критерию эффективности, связанным с временными характеристиками их функционирования в среде целевого использование. Создание (выбор) базового шасси является одним из наиболее ответственных этапов процессов проектирования и конструирования автомобиля оперативной службы. Шасси, созданное (выбранное) для такого транспортного средства, должно иметь такие параметры (конструкционные, эксплуатационные, экономические), которые позволили бы при заданных затратах на производство и эксплуатацию техники минимизировать целевую функцию пожарного автомобиля. Предложены конкретные меры по созданию (выбору) базовых шасси автомобилей оперативных служб.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 1 : 93-98.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/201
dc.subjectоперативний автомобільuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectкритерій ефективностіuk
dc.subjectметоди проектуванняuk
dc.subjectoperational caren
dc.subjectefficiencyen
dc.subjecteffectiveness criterionen
dc.subjectdesign methodsen
dc.subjectоперативный автомобильru
dc.subjectэффективностьru
dc.subjectкритерий эффективностиru
dc.subjectметоды проектированияru
dc.titleМетодологічні основи оптимізації рішень в проектах створення автомобілів оперативних службuk
dc.title.alternativeMethodological bases of decision’s optimization in the creation’s projects of operational carsen
dc.title.alternativeМетодологические основы оптимизации решений в проектах создания автомобилей оперативных службru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.014.8
dc.relation.referencesО. Ю. Лук’янченко, і Д. І. Вірьовка, «Методичні аспекти формування комплексу вимог до автомобілів оперативних служб,» Вісник Національного транспортного університету, вип. 27, с. 211-216. 2013.uk
dc.relation.referencesЮ. Ф. Яковенко, К. Ю. Яковенко, «Концептуальные подходы к созданию и технические решения зарубежных пожарных автомобилей нового поколения,» Пожаровзрывобезопасность, № 2, с. 58-63. 2003.ru
dc.relation.referencesЮ. С. Кузнецов, Н. В. Навценя, и Ю. Ф. Яковенко, «Концептуальный пожарный автомобиль – 2000,» XV научно- практическая конференция, ВНИИПО МВД России, № 2, с. 22. 1999.ru
dc.relation.referencesП. Р. Левковец, и И. М. Сергейчук, Основные направления интеграции новых информационных технологий управления процессами создания объектов новой техники. К.: Знание, 1988.ru
dc.relation.referencesМ. Д. Безбородько, «Современные пожарные автоцистерны и их эксплуатация,» Пожаровзрывобезопасность, № 6, с. 67-75. 2002.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2020-11-1-93-98


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію