Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСакно, О. П.uk
dc.contributor.authorМедведєв, Є. П.uk
dc.contributor.authorКолеснікова, Т. М.uk
dc.contributor.authorОлло, В. П.uk
dc.contributor.authorСорока, С. І.uk
dc.contributor.authorЦимбал, С. В.uk
dc.contributor.authorSakno, O.en
dc.contributor.authorMedvediev, Ie.en
dc.contributor.authorKolesnikova, T.en
dc.contributor.authorOllo, V.en
dc.contributor.authorSoroka, S.en
dc.contributor.authorTsymbal, S.en
dc.contributor.authorСакно, О. П.ru
dc.contributor.authorМедведев, Е. П.ru
dc.contributor.authorКолесникова, Т. Н.ru
dc.contributor.authorОлло, В. П.ru
dc.contributor.authorСорока, С. И.ru
dc.contributor.authorЦымбал, С. В.ru
dc.date.accessioned2020-12-08T12:06:24Z
dc.date.available2020-12-08T12:06:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationДослідження впливу прогресивних технологій обслуговування на технічний стан автотранспортних засобів [Текст] / О. П. Сакно, Є. П. Медведєв, Т. М. Колеснікова [та ін.] // Вісник машинобудування та транспорту. – 2020. – № 1. – С. 107-114.uk
dc.identifier.citationСакно О. П., Медведєв Є. П., Колеснікова Т. М., Олло В. П., Сорока С. І., Цимбал С. В. Дослідження впливу прогресивних технологій обслуговування на технічний стан автотранспортних засобів. Вісник машинобудування та транспорту. 2020. № 1. С. 107-114.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31000
dc.description.abstractМета роботи – запропонувати основні характеристики прогресивних технологій нового покоління в системі технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів та узагальнити опис контрольованих процесів, що протікають в системах автотранспортних засобів. Застосування структурного синтезу, дозволило запропонувати основні характеристики прогресивних технологій нового покоління в системі технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів. Технології нового покоління характеризуються оптимальними характеристиками, що обумовлені основними признаками (або властивостями), особливостями автомобіля і забезпеченням системи обслуговування. Для створення прогресивних технологій нового покоління необхідне нетрадиційне забезпечення (висококваліфікований рівень кадрів, прогресивний рівень технічної системи, технологічний рівень середовища ) та використання комплексних систем діагностики, контролю та управління обладнанням для технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Комплексний підхід дозволяє використовувати нетрадиційні техніко-економічні показники (загальна вартість витрат на всі об’єкти рівнів ієрархії макросистеми, вартість життєвого циклу агрегатів, вузлів, вартість витрат матеріальних, енергетичних й інформаційних заходів). Зміна технічного стану і контроль працездатності автотранспортних засобів можна представити у вигляді системи, на вході якої діють векторні функції: умови експлуатації, управління системою технічного обслуговування і ремонту, внутрішні зв’язки системи управління. В результаті моделювання зміни технічного стану отримано функцію стану, що дає узагальнений опис контрольованих процесів в системах автотранспортних засобів. Функція стану агрегатів автотранспортних засобів може включати детерміновані (чіткі й однозначні) та випадкові компоненти.uk
dc.description.abstractThe aim of the article is to propose the main characteristics of the new generation of breakthrough technologies in the system of maintenance and repair of vehicles and to generalize the description of the controlled processes occurring in vehicle systems. The use of structural synthesis has allowed us to offer the basic characteristics of breakthrough technologies of a new generation in the system of maintenance and repair of vehicles. The technologies of the new generation are characterized by the optimal one due to the main features (or properties), vehicle features and maintenance system. To create innovative technologies of a new generation, it is necessary to provide unconventional support (a highly qualified level of personnel, a progressive level of a technical system, a technological level of the environment) and use complex systems of diagnostics, control and equipment management for maintenance and repair of automobiles. An integrated approach allows the use of non-traditional technical and economic indicators (total cost of expenses for all objects of the hierarchy level of the macrosystem, the cost of the life cycle of units, nodes, the cost of the costs of material, energy and information activities). Changing the technical condition and monitoring the performance of vehicles can be represented in the form of a system at the input of which there are vector functions: operating conditions, management of the maintenance and repair system, internal communications of the control system. As a result of modeling changes in the technical condition, a state function is obtained that gives a generalized description of the controlled processes in vehicle systems. The state function of motor vehicle aggregates may include deterministic (clear and unambiguous) and random components.en
dc.description.abstractЦель работы – предложить основные характеристики прогрессивных технологий нового поколения в системе технического обслуживания и ремонта автотранспортных средств и обобщить описание контролируемых процессов, протекающих в системах автотранспортных средств. Применение структурного синтеза, позволило предложить основные характеристики прогрессивных технологий нового поколения в системе технического обслуживания и ремонта автотранспортных средств. Технологии нового поколения характеризуются оптимальными обусловленными основными признаками (или свойствами), особенностями автомобиля и обеспечением системы обслуживания. Для создания прогрессивных технологий нового поколения необходимо нетрадиционное обеспечение (высококвалифицированный уровень кадров, прогрессивный уровень технической системы, технологический уровень среды) и использовать комплексные системы диагностики, контроля и управления оборудованием для технического обслуживания и ремонта автомобилей. Комплексный подход позволяет использовать нетрадиционные технико-экономические показатели (общая стоимость затрат на все объекты уровней иерархии макросистемы, стоимость жизненного цикла агрегатов, узлов, стоимость затрат материальных, энергетических и информационных мероприятий). Изменение технического состояния и контроль работоспособности автотранспортных средств можно представить в виде системы, на входе которой действуют векторные функции: условия эксплуатации, управления системой технического обслуживания и ремонта, внутренние связи системы управления. В результате моделирования изменения технического состояния получена функция состояния, дает обобщенное описание контролируемых процессов в системах автотранспортных средств. Функция состояния агрегатов автотранспортных средств может включать детерминированые (четкие и однозначные) и случайные компоненты.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 1 : 107-114.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/202
dc.subjectавтотранспортний засібuk
dc.subjectсистема технічного обслуговування і ремонтуuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectтехнічний станuk
dc.subjectvehicleen
dc.subjectmaintenance and repairen
dc.subjecttechnologyen
dc.subjecttechnical conditionen
dc.subjectавтотранспортное средствоru
dc.subjectсистема технического обслуживания и ремонтаru
dc.subjectтехнологияru
dc.subjectтехническое состояниеru
dc.titleДослідження впливу прогресивних технологій обслуговування на технічний стан автотранспортних засобівuk
dc.title.alternativeResearch influence of breakthrough maintenance technologies on the technical condition of vehiclesen
dc.title.alternativeИсследование влияния прогрессивных технологий обслуживания на техническое состояние автотранспортных средствru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc65; 629.017:629.083
dc.relation.referencesГ.Д. Кокорев, И. А. Успенский, Н. В. Барышов, С. Н. Борычев и др., «Периодичность контроля технического состояния мобильной сельскохозяйственной техники,» Научный журнал КубГАУ, № 07 (081), с. 480–490. 2012.ru
dc.relation.referencesV. Ivanovich, R. Mitrovich, D. Jovanovich, “Software for Management of Maintenance System for Truck, Passenger Car, Coach and Work Machines,” Sustainable Automotive Technologies, 2012, pp. 267–273.en
dc.relation.referencesА. Н. Михайлов, Основы синтеза функционально-ориентированных технологий машиностроения. Москва, Машиностроение, 2009.ru
dc.relation.referencesМатеріали сайту SAE [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.sae.org/news/2018/08/connectivity-for-truckof- the-future. Дата звернення: березень, 15, 2020.uk
dc.relation.referencesY.-H. Cheng, Y.-H. Chang, I.J. Lu, “Urban transportation energy and carbon dioxide emission reduction strategies,” Applied Energy, vol. 157, pp. 953-973. 2015.en
dc.relation.referencesJ. Brown, “Ultra-High Efficiency Electric Motor Generator,” Sustainable Automotive Technologies, pp. 187–191. 2012.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2020-11-1-107-114


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію