Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРайковська, Г. О.uk
dc.contributor.authorRaikovska, H. O.en
dc.contributor.authorРайковская, Г. А.ru
dc.date.accessioned2020-12-14T11:13:20Z
dc.date.available2020-12-14T11:13:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРайковська Г. О. Шляхи вдосконалення підготовки фахівців машинобудівної галузі [Текст] / Г. О. Райковська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 111-116.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31042
dc.description.abstractРозглянуто сучасний стан машинобудівних підприємств, що дало змогу виділити зовнішні фактори впливу на професійну підготовку інженерно-технічних фахівців, які відіграють важливу роль в удосконаленні освітнього процесу: 1) масовий перехід підприємств на нові технології висуває вимоги до кваліфікації інженерно-технічних кадрів, а саме: вміння сприймати і опрацьовувати різноманітну науково-технічну інформацію; володіти мистецтвом управління новими технологіями; 2) інженерно-технічні фахівці повинні бути готовими працювати на рівні міжнародних вимог; 3) забезпечення персоналу підприємства розвитком, що відповідав би профілю його діяльності та сучасному рівню розвитку науки і техніки. Окреслено можливі шляхи реформування освітнього процесу, а саме запровадження інжинірингової підготовки. Доведено необхідність перегляду традиційної методичної системи навчання, яка має передбачати коригування змісту освіти відповідно до вимог сьогодення і інноваційного розвитку підприємств машинобудівної галузі. Як показала практика, запровадження інжинірингової підготовки дозволить на якісно новому рівні організувати низку навчальних курсів. В рамках комп’ютерного інжинірингу студенти вивчають в розширеному обсязі найсучасніші програмні комплекси проектування і розробку машинобудівного обладнання, починаючи з можливостей основних систем CAD, CAM та CAE. Стратегічним завданням є формування майбутніх конкурентоспроможних фахівців на ринку праці через інжинірингову підготовку, навчання параметричного віртуального моделювання виробів будь-якої складності та реалістичної візуалізації. САПР являють собою педагогічний потенціал, який за створення конкретних умов сприяє не тільки отриманню знань, умінь і навичок автоматизованого конструювання, але і формує креативні здібності, уяву, образно-графічне і технічне мислення, а також підвищує інженерно-графічну й інформаційну культуру студентів. Наскрізне моделювання дозволяє майбутнім фахівцям з механічної інженерії проаналізувати процес виробництва продукції в САПР та зробити відповідні висновки щодо порядку проведення будь-яких операцій в межах життєвого циклу виробу.uk
dc.description.abstractThe article clarifies the current state of machine-building enterprises, which made it possible to focus on external factors of influence on vocational training of engineering and technical specialists who play an important role in improving the educational process: 1) the massive transition of enterprises to new technologies introduces requirements for the qualification of engineering and technical personnel, namely: the ability to perceive and process various scientific and technical information; have the art of managing new technologies; 2) engineering specialists must be prepared to work at the international level; 3) ensuring the personnel of the enterprise development, which would correspond to the profile of its activities and the modern level of development of science and technology. Possible ways of reforming the educational process, namely the introduction of engineering training, are outlined. The necessity of revision of the traditional methodical system of education, which should include adjusting the content of education in accordance with the requirements of present and innovative development of the enterprises of the machine-building industry, is proved. As practice has shown, introduction of engineering training will allow to organize a number of training courses on a qualitatively new level. Within the framework of computer engineering, students study the most advanced software systems, design and development of machine-building equipment, starting with the capabilities of major CAD, CAM and CAE systems. The strategic task is the formation of future competitive specialists in the labor market through engineering training, training parametric virtual simulation of products of any complexity and realistic visualization – CAD represents a pedagogical potential that, when creating specific conditions, contributes not only to the acquisition of knowledge, skills and abilities of automated design, but also forms creative abilities, imagination, figurative and graphic and technical thinking, as well as enhances engineering graphic and informational cultures students. PLM modelling allows future mechanical engineering experts to analyze the process of production in CAD and make appropriate conclusions about the order of carrying out certain operations within the life cycle of the product.en
dc.description.abstractРассмотрено современное состояние машиностроительных предприятий, что дало возможность выделить внешние факторы влияния на профессиональную подготовку инженерно-технических специалистов, которые играют важную роль в усовершенствовании образовательного процесса: 1) массовый переход предприятий на новые технологии выдвигает требования к квалификации инженерно-технических кадров, а именно: умение воспринимать и прорабатывать разнообразную научно-техническую информацию; владеть искусством управ- ления новыми технологиями; 2) инженерно-технические специалисты должны быть готовыми работать на уровне международных требований; 3) обеспечение персонала предприятия развитием, которое отвечало бы профилю его деятельности и современному уровню развития науки и техники. Очерчено возможные пути ре- формирования образовательного процесса, а именно внедрение инжиниринговой подготовки. Доказана необхо- димость пересмотра традиционной методической системы обучения, которая должна предусматривать кор- рекцию содержания образования в соответствии с требованиями настоящего и инновационного развития предприятий машиностроительной отрасли. Как показала практика, внедрение инжиниринговой подготовки, позволит на качественно новом уровне организовать ряд учебных курсов. В рамках компьютерного инжиниринга студенты изучают в расширенном объеме самые современные программные комплексы, проектирования и раз- работку машиностроительного оборудования, начиная с возможностей основных систем CAD, CAM и CAE. Стратегическим заданием является формирование будущих конкурентоспособных специалистов на рынке тру- да через инжиниринговую подготовку, обучение параметрическому виртуальному моделированию изделий любой сложности и реалистичной визуализации. САПР представляют собой педагогический потенциал какой при соз- дании конкретных условий способствует не только получению знаний, умений и навыков автоматизированного конструирования, но и формирует креативные способности, воображение, образно графическое и техническое мышление, а также повышает инженерно-графическую и информационную культуру студентов. Сквозное моде- лирование позволяет будущим специалистам по механической инженерии проанализировать процесс производ- ства продукции в САПР и сделать соответствующие выводы относительно порядка проведения любых опера- ций в пределах жизненного цикла изделия.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 2 : 111-116.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2349
dc.subjectінжинірингuk
dc.subjectмеханічна інженеріяuk
dc.subjectгеометричне моделюванняuk
dc.subjectпараметричне віртуальне моделюванняuk
dc.subjectengineeringen
dc.subjectmechanical engineeringen
dc.subjectgeometric modelingen
dc.subjectparametric virtual simulationen
dc.subjectинжинирингru
dc.subjectмеханическая инженерияru
dc.subjectгеометрическое моделированиеru
dc.subjectпараметрическое виртуальное моделированиеru
dc.titleШляхи вдосконалення підготовки фахівців машинобудівної галузіuk
dc.title.alternativeWays to Improve the Training of Specialists in the Machine-Building Industryen
dc.title.alternativeПути совершенствования подготовки специалистов машиностроительной отраслиru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378. 147:744
dc.relation.referencesПрогноз економічного і соціального розвитку України на 2019—2021 роки. [Електронний ресурс]. Режим досту- пу: www.me.gov.ua .uk
dc.relation.referencesС. О. Тимченко, «Сучасний стан розвитку персоналу на машинобудівних підприємствах України,» Економічний вісник Донбасу, № 1 (35), с. 198-203, 2014.uk
dc.relation.referencesЛ. Й Кобрин, «Діагностика факторів інноваційного розвитку підприємства,» Наукові записки, № 1/(52), с. 152-157, 2016.uk
dc.relation.referencesІ. Корнілова, та Н. Боклан, «Стан та перспективи розвитку машинобудівного комплексу України: управлінський аспект,» Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка, № 137, с. 23-26, 2012.uk
dc.relation.referencesМ. Степко, «Вища технічна освіті і наука України як фактори суспільного розвитку та інтеграції України у світо- ве співтовариство,» у Вища технічна освіта і наука України, матеріали конференції. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://library.uipa.edu.ua/library/BD/BolonProz/2_Materiali_konferenziy_seminarov_sovegshaniy/2_2_b.htm .uk
dc.relation.referencesІ. Д. Нищак, «Історія та сучасний стан інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій,» Пробле- ми підготовки сучасного вчителя : збірник наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини, Вип.15, У мань : ФОП Жовтий О.О., с. 379-388, 2017.uk
dc.relation.referencesГ. Дашутін, Доповідь на ХІХ Міжнародній науково-технічній конференції «Прогресивна техніка, технологія і ін- женерна освіта». [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://fru.ua/events/hryhorii-dashutin-rozvytok-inzhynirynhu-v-mashynobuduvanni-vidpovid-navyklyky-chasu .uk
dc.relation.referencesГ. О. Райковська, О. Л. Мельник, та А. В. Соловйов, «Парадигма підготовки бакалаврів з механічної інженерії при наскрізному моделюванні у сучасних машинобудівних САПР,» Фізико-математична освіта, Вип. 4 (14) , Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Суми, т. 1, с. 78–81, 2017.uk
dc.relation.referencesА. В. Пархоменко, А. В. Притула, та В. М. Крищук, «Автоматизоване проектування електронних засобів в сере- довищах Creo та ALTIUM DESIGNER,» Навчальний посібник, 2-ге вид., Запоріжжя: Дике Поле, 2016, с. 10-14.uk
dc.relation.referencesА. М. Кокарєва, «Сучасний стан професійної підготовки інженерів в технічному університеті,» Вісник Націона- льного авіаційного університету, № 10, 2017.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2019-143-2-111-116


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію