Розробка програмного модуля автоматизації обробки даних для поставок медичних товарів
Автор
Варчук, І. В.
Мельник, О. Л.
Varchuk, I. V.
Melnyk, O. L.
Варчук, И. В.
Мельник, Е. Л.
Дата
2019Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Сьогодні особливої актуальності набуває питання автоматизації управління та моніторингу робочих процесів не тільки на станціях технічного обслуговування, а й на підприємствах в цілому. Спеціалізовані інформаційні системи або програмні модулі дозволяють заощаджувати час на монотонній
роботі, аналізі процесів, контролювати задані цільові показники та автоматично формувати рекомендації. Розглянуті шляхи вирішення цих питань у галузі автоматизації обробки даних для поставок
медичних товарів з використанням спеціалізованого програмного модуля. Проведено аналіз аналогів,
який визначив основні недоліки наявних рішень, які потребують усунення. Метою дослідження є розширення функціональних можливостей медичних поставок та полегшення пошуку інформації про
товар, постачальника, склад тощо. Для досягнення поставленої мети розроблено комплекс моделей
системи в UML-нотації, структуру базу даних для оптимального подання усієї інформації предметної
області та алгоритми оброблення цих даних. Запропоновані моделі та алгоритми реалізовані у програмному модулі автоматизації обробки даних для поставок медичних товарів. Клієнтська частина
має зручний та зрозумілий інтерфейс для швидкої взаємодії користувача з системою та її базою да-
них в режимі реального часу. Система розроблена у вигляді desktop application (настільного додатку),
написаного мовою C# з використанням об’єктно-орієнтованого програмування. Дані модуля зберігаються в базі даних MS SQL. Програмний модуль містить форми для керування відповідними операці-
ями з використанням бази даних, а саме: форму авторизації, форму головного вікна, що відображує
список замовлених поставок, форми інформації про склади, постачальників, товари, в яких містяться
контролери для роботи з різними операціями в базі даних, та безпосередньо форму для оформлення
поставки. Тестуючи програмний продукт, визначено переваги, що дозволять йому вийти на ринок
та бути конкурентоспроможним: створено простий та зрозумілий інтерфейс; автоматизовано
прямий зв’язок постачальників та замовників; реалізовано кілька типів користувачів у системі. Today, the issue of automating the management and monitoring of work processes, not only at service stations, but also
at enterprises as a whole, is becoming increasingly important. Specialized information systems or software modules allow to
save time on working with templates, analyze processes, track set goals and automatically generate recommendations. The
work is devoted to solving these issues in the field of automation of data processing for the supply of medical goods using a
specialized software module. An analysis of analogues was conducted, which determined that the main disadvantages of
existing solutions that require elimination are the expansion of the functionality of medical supplies and the ease of finding
information about a product, supplier, composition, which is the purpose of this study. To achieve this goal, a set of system
models was developed in UML notation, a database structure for the optimal presentation of all subject area information and
algorithms for processing this data. The proposed models and algorithms were implemented in a software module to automate
data processing in the supply of medical goods. The client part has a convenient and intuitive interface for quick user interaction with the system and its database in real time. The system is designed as a desktop application (desktop application)
written in C # using object-oriented programming. Module data is stored in MS SQL database. The software module contains
forms for managing the relevant operations using the database, namely: the authorization form, the main window form displaying
the list of consumables ordered, information about the compositions, suppliers, products that contain controllers for working
with various operations in the Database, and directly form for delivery. When testing a software product, a number of advantages
were identified that would allow to enter the market and be competitive: a simple and intuitive interface was created;
automated direct connection of suppliers and customers; implemented several types of users in the system. Вопрос автоматизации управления и мониторинга рабочих процессов не только на станциях технического
обслуживания, но и на предприятиях в целом на сегодня очень актуальный. Специализированные информацион-
ные системы или программные модули позволяют экономить время на однообразной работе, анализе процес-
сов, контролировать заданные целевые показатели и автоматически формировать рекомендации. Работа
посвящена решению этих вопросов в сфере автоматизации обработки данных для поставок медицинских това-
ров с использованием специализированного программного модуля. Рассмотрены пути решения этих вопросов в
сфере автоматизации обработки данных для поставок медицинских товаров с использованием специализиро-
ванного программного модуля. Проведен анализ аналогов, который определил основные недостатки имеющихся
решений, требующих устранения. Целью исследования является расширение функциональных возможностей
медицинских поставок и облегчения поиска информации о товаре, поставщике, составе и т. п. Для достижения
поставленной цели разработан комплекс моделей системы в UML-нотации, структура база данных для опти-
мального представления всей информации предметной области и алгоритмы обработки этих данных. Предло-
женные модели и алгоритмы реализованы в программном модуле автоматизации обработки данных для поста-
вок медицинских товаров. Клиентская часть имеет удобный и понятный интерфейс для быстрого взаимодей-
ствия пользователя с системой и ее базой данных в режиме реального времени. Система разработана в виде
desktop application (настольного приложения), написанного на языке C# с использованием объектно-
ориентированного программирования. Данные модуля хранятся в базе данных MS SQL. Программный модуль
содержит формы для управления соответствующими операциями с использованием базы данных, а именно:
форму авторизации, форму главного окна, отображающего список заказанных поставок, формы информации о
составах, поставщиков, товары, в которых содержатся контроллеры по работе с различными операциями в
базе данных, и непосредственно форму для оформления поставки. При тестировании программного продукта
определены преимущества, которые позволят ему выйти на рынок и быть конкурентоспособным: создан про-
стой и понятный интерфейс; автоматизирована прямая связь поставщиков и заказчиков; реализованы несколь-
ко типов пользователей в системе.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31054