Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоскіна, Ю. О.uk
dc.contributor.authorKoskina, Yu. O.en
dc.contributor.authorКоскина, Ю. А.ru
dc.date.accessioned2020-12-28T09:47:45Z
dc.date.available2020-12-28T09:47:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКоскіна Ю. О. Теоретико-множинний підхід до моделювання структури систем доставки вантажів [Текст] / Ю. О. Коскіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 5. – С. 62-74.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31114
dc.description.abstractЗа використання теоретико-множинного підходу виконано формалізований опис систем доставки масових вантажів. Система доставки розглядається як сукупність взаємопов’язаних та взаємообу- мовлених елементів транспортних систем, якими власне здійснюється фізичне переміщення вантажу, та суб’єктів ринка транспортних послуг, якими забезпечується взаємозв’язок та супроводжується функціонування елементів транспортних систем. Обрані та включені до системи доставки елементи транспортних систем утворюють множину — технічну підсистему системи доставки. Масові вантажі здебільшого перевозяться морським транспортом із залученням автомобільного та/або залізничного як суміжних видів транспорту, які здійснюють перевезення вантажів до порту завантаження (від пункту відправлення) та від порту розвантаження до пункту призначення. Транспортні системи названих видів транспортів подано у вигляді множин відповідних транспортних засобів, інфраструктурних об’єктів та транспортних комунікацій, у формалізованому описи їх та їхніх взаємозв’язків. Суб’єкти ринка транспортних послуг, які ініціюють, супроводжують та забезпечують переміщення вантажу елементами транспортної системи, подано у вигляді множин компаній- перевізників, компаній з надання послуг по перевалці вантажів з одного виду транспорту на інший, їхнього експедиторського обслуговування, а також специфічні для морських перевезень види послуг — суднового агентування та фрахтового брокерства. На основі практики перевезень масових вантажів, формалізовано взаємозв’язки між суб’єктами ринка транспортних послуг. Окремі елементи множини ринка транспортних послуг формують інформаційно-забезпечувальну підсистему системи доставки, яка є окремою множиною. Власне система доставки подана як множина, яку утворено об’єднанням множин елементів технічної та інформаційно-забезпечувальної підсистем. Наведений підхід характеризується універсальністю його використання з метою постановки та розв’язання теоретичних і практичних задач, пов’язаних з організацією та функціонуванням систем доставки вантажів.uk
dc.description.abstractThe article presents the formalized description of the delivery system of bulk cargoes using the set-theory approach. The delivery system is considered as a set of interrelated and interconnected elements of transport systems, which actually provide the physical movement of cargo, and participants of transport services market, which ensure the interconnection and functioning of the elements of transport systems. Selected and included in the delivery system, the elements of transport system form a set – technical subsystem of the delivery system. Bulk cargoes are transported more often by maritime transport with the involvement of road and/or rail transports as related ones, providing the carriage of cargoes to the port of loading (from the point of departure) and from the port of discharging to the point of destination. The transport systems of the mentioned above modes of transport are presented as sets of corresponding vehicles, infrastructure facilities and transport communications. The formalized descriptions of their interrelations are given. The participants of the transport services market, which initiate, conduct and ensure the movement of cargo by the elements of transport system, are presented as sets of carriers, cargoes handling companies, companies, providing the forwarding services and especially for maritime services – ships agency services in ports and ship brokering. The formalized descriptions of the relationships of participants of transport services market are given, according to the practice of transporting the bulk cargoes. The participants of transport services market, involved to the delivery system, form the information-supporting subsystem of the cargo delivery system and considered in the paper to be a particular set. The cargo delivery system itself is presented as a newly formed set, formed as a union of sets of elements of the technical and information-supporting subsystems. The presented approach is characterized by the versatility of use for formulating and solving the problems of theoretical and practical nature, related to the organization and functioning of cargo delivery systems.en
dc.description.abstractДано формализованное описание системы доставки массовых грузов с использованием теоретико-множественного подхода. Система доставки рассматривается как совокупность взаимосвязанных и взаимообусловленных элементов транспортных систем, которыми собственно осуществляется физическое перемещение груза, и субъектов рынка транспортных услуг, обеспечивающими взаимосвязь и сопровождение функционирования элементов транспортных систем. Выбранные и включенные в систему доставки элементы транс-портных систем образуют множество — техническую подсистему системы доставки. Массовые грузы перевозятся преимущественно морским транспортом с привлечением автомобильного и/или железнодорожного, как смежных видов, транспорта, обеспечивающих перевозку грузов до порта погрузки (от пункта отправления) и из порта выгрузки до пункта назначения. Транспортные системы названных видов транспорта представлены в виде множества соответствующих транспортных средств, инфраструктурных объектов и транспортных коммуникаций. Приведены формализованные описания их взаимосвязей. Субъекты рынка транспортных услуг, которые инициируют, сопровождают и обеспечивают перемещение груза элементами транспортной системы, представлены в виде множества компаний-перевозчиков, компаний, предоставляющих услуги по перевалке грузов с одного вида транспорта на другой, их экспедиторского обслуживания, а также специфические для морских перевозок виды услуг — судового агентирования и фрахтового брокерства. Исходя из практики перевозок массовых грузов, формализованы взаимосвязи между субъектами рынка транспортных услуг. Отдельные элементы множества ринка транспортных услуг формируют информационнообеспечивающую подсистему системы доставки, которая является отдельным множеством. Собственно система доставки представлена в виде множества, образованного объединением множеств элементов технической и информационно-обеспечивающей подсистем. Представленный подход характеризуется универсальностью использования для постановки и решения теоретических и практических задач, связанных с организацией и функционированием систем доставки грузов.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 5 : 62-74.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2417
dc.subjectсистема доставкиuk
dc.subjectтранспортна системаuk
dc.subjectперевезення масових вантажівuk
dc.subjectтеорія множинuk
dc.subjectcargo delivery systemen
dc.subjecttransport systemen
dc.subjectsystem approachen
dc.subjectcarriages of bulk cargoesen
dc.subjectset theoryen
dc.subjectсистема доставкиru
dc.subjectтранспортная системаru
dc.subjectперевозка массовых грузовru
dc.subjectтеория множествru
dc.titleТеоретико-множинний підхід до моделювання структури систем доставки вантажівuk
dc.title.alternativeSet-theory Approach to Modelling of the Structure of Cargoes Delivery Systemsen
dc.title.alternativeТеоретико-множественный подход к моделированию структуры систем доставки грузовru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.073:510.3
dc.relation.referencesМодельний закон щодо транспортної діяльності. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/997_i37. Дата звернення: Лип. 06, 2019.uk
dc.relation.referencesС. С. Забара, и Н. Т. Дехтярук, «Оптимизация функционирования транспортно-технологических систем перевоз- ки грузов,» Управляющие системы и машины, № 4, с. 10-17. 2014.ru
dc.relation.referencesМ. Я. Постан, и И. В. Савельева, «Моделирование работы двухмодальной системы доставки груза в условиях не- определенности и риска,» Методи та засоби управління розвитком транспортних систем, № 19, с. 55-73, 2012.ru
dc.relation.referencesВ. С. Наумов, и Н. В. Потаман, «Области эффективного использования технологических систем доставки гру- зов,» Восточно-Европейский журнал передовых технологий, № 6/3 (60), с. 53-61, 2012.ru
dc.relation.referencesИ. А. Лапкина, и Н. А. Малаксиано, «Моделирование и оптимизация системы доставки скоропортящихся грузов через Одесский порт,» Актуальные проблемы экономики, № 3(177), с. 353-365, 2016.ru
dc.relation.referencesС. П. Онищенко, и В. Ю. Смрковская, «Моделирование процесса формирования интегрированных систем достав- ки грузов,» Вісник ОНМУ, № 3, с. 142-149, 2010.ru
dc.relation.referencesM. E. Akpınar, S. A. Yıldızel, Y. Karabulut, and E. Doğan, “Simulation Optimization for Transportation System: A Real Case Application,” TEM Journal, vol. 6, issue 1, р. 97-102, 2017.en
dc.relation.referencesY. Tseng, W. L. Yue, and M. A. P. Taylor, “The role of transportation in logistics chain,” Proceedings of the Eastern Asia Society for Transportation Studies, vol. 5, p. 1657-1672, 2005.en
dc.relation.referencesA. Nuzzolo, P. Coppola, and A. Comi, “Freight transport modeling: review and future challenges,” International Journal of transport Economics, vol. XL, no. 2, p. 151-181, 2013.en
dc.relation.referencesИ. В. Морозова, Н. И. Ляшенко, и Л. Н. Суворова, «Оптимизация функционирования составных частей взаимосвязан- ных транспортной и логистической систем,» Методи та засоби управління розвитком транспортних систем, № 10, с. 6-23, 2005.ru
dc.relation.referencesН. Ю. Шраменко, та О. О. Орда, «Формування альтернативних варіантів транспортно-експедиторського обслу- говування вантажовласників під час інтермодальних перевезень,» Автомобільний транспорт, № 37, с. 70-77, 2015.uk
dc.relation.referencesВ. С. Наумов, Н. В. Потаман, та Н. С. Вітер, «Формування множини альтернативних варіантів транспортно- технологічних систем доставки вантажів у контейнерах,» Восточно-Европейский журнал передовых технологий, № 4/4, с. 58-60, 2013.uk
dc.relation.referencesІ. В. Савельєва, та О. Л. Дрожжин, «Контейнерна транспортно-технологічна система як засіб реалізації інтермо- дального перевезення,» Вісник Житомирського державного технологічного університету, № 1, с. 12-1, 2014.uk
dc.relation.referencesВ. Г. Загорянский, Т. В. Гайкова, В. Л. Хорольский, и И. О. Кузев, «Оптимизационная модель выбора техниче- ских средств контейнерных перевозок и их рационального сочетания,» Вісник Кременчуцького національного універси- тету імені Михайла Остроградського, № 3(110), с. 46-51, 2018.uk
dc.relation.referencesТ. Чайковська, «Модель управління доставкою «точно в строк,» Прикладна економіка, № 6, с. 59-61, 2012.uk
dc.relation.referencesМ. І. Данько, Т. В. Бутько, Д. В. Ломотько, та В. В. Козак, «Методологічний аспект формування критеріїв ефек- тивного управління залізничною транспортною системою,» Збірник наукових праць УкдДАЗТ, № 113, с. 5-9, 2010.uk
dc.relation.referencesГ. І. Кириченко, «Проблематика застосування інформаційних технологій в управлінні процесами доставки ван- тажу,» Проблеми транспорту, № 9, с. 17-27, 2012.uk
dc.relation.referencesЛ. М. Гурч, та О. В. Школьна, «Особливості проектування логістичних систем вантажних перевезень,» Вісник національного університету «Львівська Політехніка», № 749, с. 388-381, 2012.uk
dc.relation.referencesЄ. В. Нагорний, В. С. Наумов, та О. О. Шуліка, «Формування варіантів технології доставки тарно-штучних ван- тажів автомобільним транспортом у міжміському сполученні,» Автомобільний транспорт, № 32, с. 61-66, 2013.uk
dc.relation.referencesЄ. В. Нагорний, В. С. Наумов, та А. В. Іванченко, «Аналіз сучасних підходів до підвищення ефективності логістичних систем доставки вантажів у міжнародному сполученні,» Транспортні системи та технології перевезень, № 3, с. 68-72, 2012.uk
dc.relation.referencesГ. С. Прокудін, Моделі і методи оптимізації перевезень у транспортних системах. Київ, Україна: НТУ, 2006, 224 с.uk
dc.relation.referencesО. В. Серая, Многомерные модели логистики в условиях неопределенности. Xарьков, Украина: ФОП Стеценко И. И., 2010, 512 с.ru
dc.relation.referencesА. И. Коников, и Г. А. Коников, «ABC и VEN анализ с привлечением теории множеств,» Логистика и управле- ние цепями поставок, № 5(64), с. 70-73, 2014.ru
dc.relation.referencesJ.-P. Rodrigue, and M. Browne, “International Maritime Freight Transport and Logistics.” [Electronic resource]. Availeble: https://pdfs.semanticscholar.org/e49d/deba35b034e563e74aafa78eede6a80ab8c8.pdf. Accessed: Jun. 06, 2019.en
dc.relation.referencesС. П. Онищенко, Моделирование процессов организации функционирования системы маркетинга морских транс- портных предприятий. Одесса, Украина: Феникс, 2009, 328 с.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2019-146-5-62-74


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію