Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЩербина, О. В.uk
dc.contributor.authorДрожжин, О. Л.uk
dc.contributor.authorScherbyna, O. V.en
dc.contributor.authorDrozhzhyn, O. L.en
dc.contributor.authorЩербина, О. В.ru
dc.contributor.authorДрожжин, А. Л.ru
dc.date.accessioned2021-01-16T11:54:42Z
dc.date.available2021-01-16T11:54:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЩербина О. В. Методичні положення щодо визначення слот-чартерної ставки для баржебуксирних перевезень [Текст] / О. В. Щербина, О. Л. Дрожжин // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2020. – № 2. – С. 99-109.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31171
dc.description.abstractЗапропоновано метод визначення слот-чартерної ставки для річкових перевезень. В роботі дос-ліджено роботу баржебуксирного флоту для двох варіантів організації вантажних річкових ліній (спів-праця перевізників за горизонтальної кооперації та перевезення поза кооперацією). Переходу до без-посереднього визначення слот-чартерної ставки передує низка заходів з боку перевізника: визначен-ня умов рейсу, відбір структурних елементів суден, визначення завантаження несамохідного флоту та конфігурації баржебуксирного складу (ББС) в цілому в залежності від варіанта організації роботи ББС. Комплексне і обґрунтоване розв’язання цих експлуатаційних задач на практиці фіксується рей-совим завданням — документом, який визначає основний вид технологічного процесу роботи річково-го транспорту. Слід зазначити, що розрахунки за запропонованою методикою раціонально викону-вати для багатобаржевих караванів, оскільки орендною за слот-чартером одиницею передбачається одна окрема однотрюмна баржа під перевезення вантажів. У випадку застосування багатотрюмних барж, розрахунки можна проводити для кожного трюму баржі окремо. Крім того, поставлена задача розв’яується для випадку, коли розглядається організація роботи суден, підпорядкованих одній особі, що приймає рішення (єдина судноплавна компанія, якій належать і буксири і баржі). За алгоритмом запропонованої методики можна визначити три порівняльні варіанти ставки: в залежності від ситу-ації на ринку (ринок вантажовласника або ринок судновласника) та варіанта організації вантажних річкових ліній. Для ілюстрації числових значень ставок конкретизовані деякі вхідні дані (техніко-експлуатаційні характеристики баржі та буксиру, визначена робота буксиру в кілатах за лінійної та портової формах буксирування для варіанта організації роботи ББС такого, як маршрутна відправка і наскрізний спосіб організації роботи тяги). Не зважаючи на те, що розрахункові показники запозичені з практики перевезень між портами дунайських країн, вони можуть бути адаптовані для перевезень на внутрішніх водних шляхах в інших регіонах. Крім того, наведені методичні положення є універсаль-ними та можуть виступати як теоретична база для обґрунтування прийняття рішень судноплав-ними компаніями, що оперують суднами на річках як в каботажному, так і в закордонному плаванні.uk
dc.description.abstractThe paper proposes a method for determining the slot-charter rate for inland waterways transport. In this work, we studied the barge-towing fleet operation for two options for the organization of cargo river lines (cooperation of carriers in horizontal cooperation and transportation outside of cooperation). The transition to the direct determination of the slot-charter rate is preceded by a number of measures on the part of the carrier: determining the conditions of the voyage, selecting the structural elements of the ships, determining the loading of the non-self-propelled ships and the configuration of the barge / towing train (BTT) as a whole, depending on the type of BTT operation. A comprehensive and reasonable solution to these operational problems in practice is fixed by the ‘voyage order’ — a document that determines the main type of the techno-logical process of the work of river transport. It should be noted that it is rational to carry out calculations according to the provided methodology for barge caravans, since one separate single-hold barge for the transportation of goods is supposed to be rented by a slot charter unit. In the case of multi-hold barges, calculations should be carried out for each hold of the barge separately. In addition, the task is solved for the case when the organization of the work of the courts is considered, which is subordinate to a single decision-making person (the only shipping company, which owns both tugboats and barg-es). According to the algorithm of the proposed methodology, three comparative rate options can be determined: depending on the situation on the market (cargo owner’s market or ship-owners market) and options for organizing cargo river lines. To illustrate the numerical values of the rates, some input data were specified (technical and operational characteristics of the barge and the tugboat, the towing in kilograms was determined with linear and port forms of towing for the variant of BTT operation such as route dispatch and end-to-end traction management method). Despite the fact that the calculated indica-tors have their source in the practice of transport between ports of the Danube countries, they can be adapted for transport on inland waterways in other regions. In addition, the above methodological provisions are universal and can serve as a theoretical basis for substantiating decisions by shipping companies operating ships on rivers in both coastal and overseas navigation.en
dc.description.abstractПредложен метод определения слот-чартерной ставки для речных перевозок. В работе исследована ра-бота баржебуксирного флота для двух вариантов организации грузовых речных линий (сотрудничество пере-возчиков при горизонтальной кооперации и перевозки вне кооперации). Переходу к непосредственному опре-делению слот-чартерной ставки предшествует ряд мер со стороны перевозчика: определение условий рейса, отбор структурных элементов судов, определение загрузки несамоходного флота и конфигурации баржебук-сирного состава (ББС) в целом в зависимости от варианта организации работы ББС. Комплексное и обосно-ванное решение этих эксплуатационных задач на практике фиксируется рейсовым заданием — документом, определяющим основной вид технологического процесса работы речного транспорта. Следует отметить, что расчеты по предоставленной методике рационально выполнять для баржевых караванов, поскольку арендной по слот-чартеру единицей предполагается одна отдельная однотрюмная баржа под перевозку гру-зов. В случае применения многотрюмных барж, расчеты следует проводить для каждого трюма баржи от-дельно. Кроме того, поставленная задача решается для случая, когда рассматривается организация работы судов, которая подчинена единому лицу принятия решений (единственная судоходная компания, которой при-надлежат и буксиры и баржи). По алгоритму предложенной методики можно определить три сравнительных варианта ставки: в зависимости от ситуации на рынке (рынок грузовладельца или рынок судовладельца) и варианта организации грузовых речных линий. Для иллюстрации численных значений ставок были конкрети-зированы некоторые входные данные (технико-эксплуатационные характеристики баржи и буксира, опреде-лена работа буксира в килатах при линейной и портовой формах буксировки для варианта организации рабо-ты ББС такого, как маршрутная отправка и сквозной способ организации работы тяги). Несмотря на то, что расчетные показатели взяты из практики перевозок между портами дунайских стран, они могут быть адаптированы для перевозок на внутренних водных путях в других регионах. Кроме того, приведенные мето-дические положения являются универсальными и могут выступать в качестве теоретической базы при обосно-вании принятия решений судоходными компаниями, оперирующих судами на реках как в каботажном, так и в заграничном плавании.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 2 : 99-109.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2487
dc.subjectinland waterways transportationen
dc.subjecttugen
dc.subjectDanubeen
dc.subjecttransportation rateen
dc.subjectslot-charteren
dc.subjectречные перевозкиru
dc.subjectбуксировкиru
dc.subjectДунайru
dc.subjectставка перевозкиru
dc.subjectслот-чартерru
dc.subjectрічкові перевезенняuk
dc.subjectбуксируванняuk
dc.subjectДунайuk
dc.subjectставка перевезенняuk
dc.subjectслот-чартерuk
dc.titleМетодичні положення щодо визначення слот-чартерної ставки для баржебуксирних перевезеньuk
dc.title.alternativeMethodical Thesis Linked Slot-Charter Tug-Barge Transportation Ratesen
dc.title.alternativeМетодические положения по определению слот-чартерной ставки для баржебуксирных перевозокru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.628.1
dc.relation.referencesДиректива Ради 96/75/ЄC від 19 листопада 1996 року, «Щодо систем фрахтування та встановлення цін на транспорт у національних та міжнародних внутрішніх водних шляхах у Співтоваристві,» Офіційний вісник Європейських Співтовариств (L 304/12) 27.11.1996.uk
dc.relation.referencesMichael W. Woolverton, “Analysis of Grain Barging Rates and Costs on the Mississippi River.” Dissertation (Ph.D). University of Missouri-Columbia, 1978.en
dc.relation.referencesLeonard A. Shabman, “User Charges for Inland Waterways,” in A Review of Issues in Policy and Economic Impact. Virginia Water Resources Center, Blacksburg, VA, 1976.en
dc.relation.referencesL. O. Sorenson, “Rail-barge competition in transporting winter wheat,” American Journal of Agricultural Economics, no. 55(5), pp. 814-819, 1973.en
dc.relation.referencesJ. T. Hong, & C. R. Plott, “Rate filing policies for inland water transportation: an experimental approach,” The Bell Journal of Economics, pp. 1-19, 1982.en
dc.relation.referencesF. D. Gaibler. “Water Carriers and Inland Waterways in Agricultural Transportation,” Department of Agriculture, Economic Research Service, Washington D. C., USA, no. 379, 31 p, 1977.en
dc.relation.referencesК. Т. Бункин, и Н. Н. Шипилин, Справочник для клиентуры морского транспорта. Москва: Водный транспорт, 1938, 236 с.ru
dc.relation.referencesК. Т. Бункин, и Н. А. Красильников, Коммерческая эксплуатация речного транспорта. Москва; Ленинград: Гос- трансиздат, 1932, с. 208 с.ru
dc.relation.referencesЛ. В. Багров, А. Н. Мацвейко, и М. Н. Чеботарев, Организация коммерческой работы на речном транспорте, Л. В. Багрова, Ред. 2-е изд. Москва: Транспорт, 1985, 352 с.ru
dc.relation.referencesЮ. Н. Уртминцев, Организация работы речного флота в условиях рынка: проблемы методологии, моногр. Нов- город, РФ: изд-во ГОУ АПО ВГАВТ, 2003, 252 с.ru
dc.relation.references«Обоснование тарифов на перевозки грузов речным транспортом,» сборник статей, Федеральное агентство морского и речного трансп., Федеральное гос. образовательное учреждение высш. проф. образования Волжская гос. акад. водного трансп.; А. Г. Малышкина, и Ю. Н. Уртминцева, общ. ред., Нижний Новгород, РФ: ВГАВТ, 2008. 139 с.ru
dc.relation.referencesА. И. Телегин, В. И. Кожухарь, и А. О. Ничипорук, «Анализ и сравнение методических подходов к определению себестоимости перевозок грузов различными видами транспорта,» на XI Прохоровские чтения посвящённые 85-летию Волжского государственного университета водного транспорта: Нижний Новгород, РФ: Издательство: ФГБОУ ВО «ВГУВТ», 2016, с. 18-24.ru
dc.relation.referencesВ. Н. Костров, «Организационно-экономические основы взаимодействия предприятий речного транспорта с гру- зовладельцами.» дис. д-ра экон. наук : 08.00.05. Москва, 1999, 389 c.ru
dc.relation.referencesJ. Chen and H. Zhen, “A Nonlinear Goal Programming Model for Slot Chartering & Allocation under Containerized Liner Shipping Alliance,” in 2009 International Conference on Advanced Computer Control, Singapore, 2009, pp. 502-505. https://doi.org/10.1109/ICACC.2009.35 .en
dc.relation.referencesC. Łuczywek. “The legal aspects of a slot charter agreement bimco “SLOTHIRE” standard slot charter party form,” Prawo Morskie 2016, t. XXXII, 48 p., 2016.en
dc.relation.referencesX. Shi, S. Voss, and H. Meersman, “The win-win game in slot-chartering agreement among the liner competitors and collaborators,” in Proceedings of the IAME 2008 Conference Sustainability in International Shipping, Port and Logistics Industries and the China Factor, vol. 3, p. D2, 2008, pp. 1-27.en
dc.relation.referencesH. A. Lu, C. W.Chu, and P. Y Che, “Slot allocation planning for an alliance service with ship fleet sharing,” Asia Pacific Management Review, no. 15 (3), 2010, pp. 325-339.en
dc.relation.referencesH. A. Lu, S. L. Chen, and P. Lai, “Slot exchange and purchase planning of short sea services for liner carriers,” Journal of Marine Science and Technology, no. 18(5), pp. 709-718, 2010.en
dc.relation.referencesC. P. Baumel, “The Mississippi River System Shallow Draft Barge Market–Perfectly Competitive or Oligopolistic,” Journal of the Transportation Research Forum, vol. 47, no. 4, pp. 5-18, 2008.en
dc.relation.references«Братиславские Соглашения,» Соглашения между дунайскими пароходствами. Измаил, 2005, 149 с.ru
dc.relation.referencesО. В. Щербина, «Організація роботи баржебуксирних суден у транспортно-технологічній системі.» дис. канд. техн. наук : 05.22.01, Одес. нац. мор. ун-т. Одеса, 2019, 135 с.uk
dc.relation.referencesO. Shcherbina, et. al., “Cooperation forms between participants of the inland waterways cargo delivery: A case study of the Dnieper region,” Scientific Journal of Silesian University of Technology. Series Transport, № 103, pp. 155-166, 2019. https://doi.org/10.20858/sjsutst.2019.103.12 .en
dc.relation.referencesO. Щербина, Робота баржебуксирних суден у транспортно-технологічній системі, моногр. Globeedit, 2019, 228 с.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2020-149-2-99-109


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію