dc.contributor.author | Шиян, А. А. | uk |
dc.contributor.author | Азарова, А. О. | uk |
dc.contributor.author | Нікіфорова, Л. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-02-10T10:11:15Z | |
dc.date.available | 2021-02-10T10:11:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шиян А. А. Використання стилів навчання студента в освітньому процесі університету [Текст] / А. А. Шиян, А. О. Азарова, Л. О. Нікіфорова // Сучасний педагог : колективна наукова монографія. – Дніпро : Акцент ПП, 2020. – Т. 2. – С. 201–210. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-921-250 -4 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31278 | |
dc.description.abstract | Задачею вищої освіти є підготовка нового покоління
високопродуктивних працівників для економіки країни. В роботі використано
класифікацію сприйняття інформації людиною та описано її застосування до
різних аспектів її діяльності. Показано, що основна різниця між класами
описується дихотомією «узагальнюючий – деталізючий». Перший полюс описує
людей, мотивація та сприйняття інформації яких до діяльності здійснюється на
рівні символів, загальних понять та термінів. Тоді як другий полюс описує
людей, які мотивуються конкретними подіями, об’єктами, сутностями тощо.
Класифікація сприйняття інформації студентом дозволяє підвищити
ефективність методів подання нового матеріалу викладачем. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Об’єднання науковців GlobalNauka | uk |
dc.relation.ispartof | Сучасний педагог. Т. 2 : 201–210. | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | університет | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | класифікація сприйняття інформації | uk |
dc.subject | ефективність | uk |
dc.title | Використання стилів навчання студента в освітньому процесі університету | uk |
dc.type | Monograph | |
dc.identifier.udc | 37.013.012 (02.064) | |
dc.relation.references | Шиян А. А. Управління формуванням ефективних економічних
інститутів для України / А. А. Шиян, Л. О. Нікіфорова. – Вінниця: ВНТУ, 2011.
– 300 с. | uk |
dc.relation.references | Bhatia B. Innovative Practices in Education around the World: What can be
Learned? / B. Bhatia. – Social Science Research Network, 2020. Available at SSRN:
https://ssrn.com/abstract=3538025 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3538025. | en |
dc.relation.references | Terziev V. Factors Influencing Education System / V. Terziev. 50th
International Scientific Conference on Economic and Social Development. –
Chelyabinsk, 13-14 February 2020. – P.651-656. | en |
dc.relation.references | Nye J. V. C. The Universal Link between Higher Education and Pro-Market
Values / J. V. C. Nye, Ch. Litman, M. Bryukhanov, S. Polyachenko. Higher School of
Economics Research Paper No. WP BRP 225/EC/2020. 29 p. | en |
dc.relation.references | Fruehwald E. S. Think Like A Lawyer: Legal Reasoning For Law Students and
Business Professionals / Fruehwald E. S. – ABA Publishing, 2014. – 254 p. | en |
dc.relation.references | Bowman N. A. Understanding the link between noncognitive attributes and
college retention / N. A. Bowman, A. Miller, S. Woosley, N. P. Maxwell, M. J. Kolze
// Research in Higher Education. – 2019. – V. 60. – P.135-152. | en |
dc.relation.references | Collier D. Structuring First-Year Retention at a Regional Public Institution:
Validating and Refining Bowman’s SEM Analysis / D. Collier, D. Fitzpatrick, Ch.
210
Brehm, K. Hearit, A. Beach. – Social Science Research Network, 2020. Available at
SSRN: https://ssrn.com/abstract=3534463 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3534463. | en |
dc.relation.references | Реан А. А. Психология и педагогіка / А. А. Реан, Н. В.Бордовская, С. И.
Розум. – СПб., «Питер», 2000. – 432с. | uk |
dc.relation.references | Dombrowski S. C. Psychoeducational Assessment and Report Writing / S. C.
Dombrowski. – New York: Springer. – 2015. – 371 р. | en |
dc.relation.references | Хьелл Л. Теории личности (Основные приложения, исследования и
применения) / Л. Хьелл, Д. Зиглер. – СПб: Питер, 2001. – 608с. | ru |
dc.relation.references | Shiyan A. A. Models and Methods of Information Security of a Person, Social
Group, Social Network and Society / A. A. Shiyan. – Social Science Research
Network, 2017. Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=3078168 or
http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3078168. – 283 с. | en |