Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШиян, А. А.uk
dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorНікіфорова, Л. О.uk
dc.date.accessioned2021-02-10T10:11:15Z
dc.date.available2021-02-10T10:11:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationШиян А. А. Використання стилів навчання студента в освітньому процесі університету [Текст] / А. А. Шиян, А. О. Азарова, Л. О. Нікіфорова // Сучасний педагог : колективна наукова монографія. – Дніпро : Акцент ПП, 2020. – Т. 2. – С. 201–210.uk
dc.identifier.isbn978-966-921-250 -4
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31278
dc.description.abstractЗадачею вищої освіти є підготовка нового покоління високопродуктивних працівників для економіки країни. В роботі використано класифікацію сприйняття інформації людиною та описано її застосування до різних аспектів її діяльності. Показано, що основна різниця між класами описується дихотомією «узагальнюючий – деталізючий». Перший полюс описує людей, мотивація та сприйняття інформації яких до діяльності здійснюється на рівні символів, загальних понять та термінів. Тоді як другий полюс описує людей, які мотивуються конкретними подіями, об’єктами, сутностями тощо. Класифікація сприйняття інформації студентом дозволяє підвищити ефективність методів подання нового матеріалу викладачем.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОб’єднання науковців GlobalNaukauk
dc.relation.ispartofСучасний педагог. Т. 2 : 201–210.uk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectкласифікація сприйняття інформаціїuk
dc.subjectефективністьuk
dc.titleВикористання стилів навчання студента в освітньому процесі університетуuk
dc.typeMonograph
dc.identifier.udc37.013.012 (02.064)
dc.relation.referencesШиян А. А. Управління формуванням ефективних економічних інститутів для України / А. А. Шиян, Л. О. Нікіфорова. – Вінниця: ВНТУ, 2011. – 300 с.uk
dc.relation.referencesBhatia B. Innovative Practices in Education around the World: What can be Learned? / B. Bhatia. – Social Science Research Network, 2020. Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=3538025 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3538025.en
dc.relation.referencesTerziev V. Factors Influencing Education System / V. Terziev. 50th International Scientific Conference on Economic and Social Development. – Chelyabinsk, 13-14 February 2020. – P.651-656.en
dc.relation.referencesNye J. V. C. The Universal Link between Higher Education and Pro-Market Values / J. V. C. Nye, Ch. Litman, M. Bryukhanov, S. Polyachenko. Higher School of Economics Research Paper No. WP BRP 225/EC/2020. 29 p.en
dc.relation.referencesFruehwald E. S. Think Like A Lawyer: Legal Reasoning For Law Students and Business Professionals / Fruehwald E. S. – ABA Publishing, 2014. – 254 p.en
dc.relation.referencesBowman N. A. Understanding the link between noncognitive attributes and college retention / N. A. Bowman, A. Miller, S. Woosley, N. P. Maxwell, M. J. Kolze // Research in Higher Education. – 2019. – V. 60. – P.135-152.en
dc.relation.referencesCollier D. Structuring First-Year Retention at a Regional Public Institution: Validating and Refining Bowman’s SEM Analysis / D. Collier, D. Fitzpatrick, Ch. 210 Brehm, K. Hearit, A. Beach. – Social Science Research Network, 2020. Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=3534463 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3534463.en
dc.relation.referencesРеан А. А. Психология и педагогіка / А. А. Реан, Н. В.Бордовская, С. И. Розум. – СПб., «Питер», 2000. – 432с.uk
dc.relation.referencesDombrowski S. C. Psychoeducational Assessment and Report Writing / S. C. Dombrowski. – New York: Springer. – 2015. – 371 р.en
dc.relation.referencesХьелл Л. Теории личности (Основные приложения, исследования и применения) / Л. Хьелл, Д. Зиглер. – СПб: Питер, 2001. – 608с.ru
dc.relation.referencesShiyan A. A. Models and Methods of Information Security of a Person, Social Group, Social Network and Society / A. A. Shiyan. – Social Science Research Network, 2017. Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=3078168 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3078168. – 283 с.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію