• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології
  • Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. 2018. № 2
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології
  • Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. 2018. № 2
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інформаційна технологія побудови 3D сцен для віртуальної реальності з підвищеною швидкодією

Автор
Яровий, А. А.
Крилик, Л. В.
Кулик, О. О.
Пасічник, Д. Г.
Небожанов, О. В.
Yarovyy, A. A.
Krylyk, L. V.
Kulyk, O. O.
Pasichnyk, D. H.
Nebozhanov, O. V.
Дата
2018
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. 2018. № 2 [12]
Анотації
В проведених дослідженнях здійснено аналіз особливостей організації інформаційної технології побудови 3D-сцен. Реалізовано програмний засіб призначений для побудови 3D-сцен на основі як CPU, так і GPU-орієнтованої програмно-апаратної платформи. За рахунок застосування ядер GPU для оброблення елементів 3D-сцен досягнуто підвищення швидкодії процесу їх оброблення.
 
В проведенных исследованиях осуществлен анализ особенностей организации информационной технологии построения 3D-сцен. Реализован программный комплекс, предназначенный для построения 3D-сцен на основе как CPU, так и GPU-ориентированной программно-аппаратной платформы. За счет использования ядер GPU для обработки элементов 3D- сцен достигнуто повышение быстродействия процесса их обработки.
 
The analysis of organization features of information technology for the 3D-scene construction is carried out in researches. The software package for both CPU and GPU-oriented software and hardware platform was developed. By using GPU cores for particles processing of 3D-scene the performance increase of processing operation was achieved.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31548
Відкрити
Яровий.pdf (742.0Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ