Інформаційна технологія побудови 3D сцен для віртуальної реальності з підвищеною швидкодією
Автор
Яровий, А. А.
Крилик, Л. В.
Кулик, О. О.
Пасічник, Д. Г.
Небожанов, О. В.
Yarovyy, A. A.
Krylyk, L. V.
Kulyk, O. O.
Pasichnyk, D. H.
Nebozhanov, O. V.
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В проведених дослідженнях здійснено аналіз особливостей організації інформаційної
технології побудови 3D-сцен. Реалізовано програмний засіб призначений для побудови 3D-сцен на
основі як CPU, так і GPU-орієнтованої програмно-апаратної платформи. За рахунок застосування
ядер GPU для оброблення елементів 3D-сцен досягнуто підвищення швидкодії процесу їх
оброблення. В проведенных исследованиях осуществлен анализ особенностей организации
информационной технологии построения 3D-сцен. Реализован программный комплекс,
предназначенный для построения 3D-сцен на основе как CPU, так и GPU-ориентированной
программно-аппаратной платформы. За счет использования ядер GPU для обработки элементов 3D-
сцен достигнуто повышение быстродействия процесса их обработки. The analysis of organization features of information technology for the 3D-scene construction is
carried out in researches. The software package for both CPU and GPU-oriented software and hardware
platform was developed. By using GPU cores for particles processing of 3D-scene the performance increase
of processing operation was achieved.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31548