• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології
  • Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. 2018. № 2
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології
  • Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. 2018. № 2
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інформаційна технологія побудови 3D сцен для віртуальної реальності з підвищеною швидкодією

Author
Яровий, А. А.
Крилик, Л. В.
Кулик, О. О.
Пасічник, Д. Г.
Небожанов, О. В.
Yarovyy, A. A.
Krylyk, L. V.
Kulyk, O. O.
Pasichnyk, D. H.
Nebozhanov, O. V.
Date
2018
Metadata
Show full item record
Collections
  • Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. 2018. № 2 [12]
Abstract
В проведених дослідженнях здійснено аналіз особливостей організації інформаційної технології побудови 3D-сцен. Реалізовано програмний засіб призначений для побудови 3D-сцен на основі як CPU, так і GPU-орієнтованої програмно-апаратної платформи. За рахунок застосування ядер GPU для оброблення елементів 3D-сцен досягнуто підвищення швидкодії процесу їх оброблення.
 
В проведенных исследованиях осуществлен анализ особенностей организации информационной технологии построения 3D-сцен. Реализован программный комплекс, предназначенный для построения 3D-сцен на основе как CPU, так и GPU-ориентированной программно-аппаратной платформы. За счет использования ядер GPU для обработки элементов 3D- сцен достигнуто повышение быстродействия процесса их обработки.
 
The analysis of organization features of information technology for the 3D-scene construction is carried out in researches. The software package for both CPU and GPU-oriented software and hardware platform was developed. By using GPU cores for particles processing of 3D-scene the performance increase of processing operation was achieved.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31548
View/Open
Яровий.pdf (742.0Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ