dc.contributor.author | Яровий, А. А. | uk |
dc.contributor.author | Крилик, Л. В. | uk |
dc.contributor.author | Кулик, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Пасічник, Д. Г. | uk |
dc.contributor.author | Небожанов, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Yarovyy, A. A. | en |
dc.contributor.author | Krylyk, L. V. | en |
dc.contributor.author | Kulyk, O. O. | en |
dc.contributor.author | Pasichnyk, D. H. | en |
dc.contributor.author | Nebozhanov, O. V. | en |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T09:59:22Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T09:59:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Інформаційна технологія побудови 3D сцен для віртуальної реальності з підвищеною швидкодією [Текст] / А. А. Яровий, Л. В. Крилик, О. О. Кулик [та ін.] // Оптоелектронні інформаційно-енеретичні технології. – 2018. – № 2. – С. 28-34. | uk |
dc.identifier.citation | Яровий А. А., Крилик Л. В., Кулик О. О., Пасічник Д. Г., Небожанов О. В. Інформаційна технологія побудови 3D сцен для віртуальної реальності з підвищеною швидкодією. Оптоелектронні інформаційно-енеретичні технології. 2018. № 2. С. 28-34. | uk |
dc.identifier.issn | 1681-7893 | |
dc.identifier.issn | 2311-2662 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31548 | |
dc.description.abstract | В проведених дослідженнях здійснено аналіз особливостей організації інформаційної
технології побудови 3D-сцен. Реалізовано програмний засіб призначений для побудови 3D-сцен на
основі як CPU, так і GPU-орієнтованої програмно-апаратної платформи. За рахунок застосування
ядер GPU для оброблення елементів 3D-сцен досягнуто підвищення швидкодії процесу їх
оброблення. | uk |
dc.description.abstract | В проведенных исследованиях осуществлен анализ особенностей организации
информационной технологии построения 3D-сцен. Реализован программный комплекс,
предназначенный для построения 3D-сцен на основе как CPU, так и GPU-ориентированной
программно-аппаратной платформы. За счет использования ядер GPU для обработки элементов 3D-
сцен достигнуто повышение быстродействия процесса их обработки. | ru |
dc.description.abstract | The analysis of organization features of information technology for the 3D-scene construction is
carried out in researches. The software package for both CPU and GPU-oriented software and hardware
platform was developed. By using GPU cores for particles processing of 3D-scene the performance increase
of processing operation was achieved. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Оптоелектронні інформаційно-енеретичні технології. № 2 : 28-34. | uk |
dc.relation.uri | https://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/519 | |
dc.subject | гетерогенні обчислення | uk |
dc.subject | віртуальна реальність | uk |
dc.subject | GPGPU | en |
dc.subject | 3D-cцени | uk |
dc.subject | гетерогенные вычисления | ru |
dc.subject | виртуальная реальность | ru |
dc.subject | 3D-сцены | ru |
dc.subject | heterogeneous computing | en |
dc.subject | virtual reality | en |
dc.subject | 3D-scenes | en |
dc.title | Інформаційна технологія побудови 3D сцен для віртуальної реальності з підвищеною швидкодією | uk |
dc.title.alternative | Information technology for building 3D scenes for virtual reality with high speed | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 004.946:004.272 | |
dc.relation.references | Що таке віртуальна реальність? [Електронний ресурс]. Режим доступу -
https://futurum.today/shcho-take-virtualna-realnist | uk |
dc.relation.references | Небожанов О.В. (2017). Аналіз програмних засобів створення 3D сцен для віртуальної
реальності. Молодь в технічних науках: дослідження, проблеми, перспективи. IIІ
Міжнародна науково-практична інтернет-конференція. | uk |
dc.relation.references | Яровий А. А., Кулик О. О., Кокряцька Н. І. (2015) Паралельно-ієрархічне перетворення
плямоподібних зображень на основі Multi-GPU систем. Інформаційні технології та
комп’ютерна інженерія, 34, 3, 72-80. | uk |
dc.relation.references | Пасічник Д.Г., Яровий А.А. (2016, березень) Аналіз підходів до підвищення якості растрових
зображень на основі технології GPGPU. XLV Науково-технічна конференція Вінницького
національного технічного університету, Вінниця, ВНТУ. | uk |
dc.relation.references | WorldMachine 2 [Електронний ресурс]. Режим доступу –
http://www.mrbluesummers.com/324/blog/world-machine-2-review-2 | en |
dc.relation.references | Textures [Електронний ресурс]. Режим доступу –
https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Engine/Content/Types/Textures/ | en |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/1681-7893-2018-36-2-28-34 | |