Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЯровий, А. А.uk
dc.contributor.authorКрилик, Л. В.uk
dc.contributor.authorКулик, О. О.uk
dc.contributor.authorПасічник, Д. Г.uk
dc.contributor.authorНебожанов, О. В.uk
dc.contributor.authorYarovyy, A. A.en
dc.contributor.authorKrylyk, L. V.en
dc.contributor.authorKulyk, O. O.en
dc.contributor.authorPasichnyk, D. H.en
dc.contributor.authorNebozhanov, O. V.en
dc.date.accessioned2021-03-16T09:59:22Z
dc.date.available2021-03-16T09:59:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationІнформаційна технологія побудови 3D сцен для віртуальної реальності з підвищеною швидкодією [Текст] / А. А. Яровий, Л. В. Крилик, О. О. Кулик [та ін.] // Оптоелектронні інформаційно-енеретичні технології. – 2018. – № 2. – С. 28-34.uk
dc.identifier.citationЯровий А. А., Крилик Л. В., Кулик О. О., Пасічник Д. Г., Небожанов О. В. Інформаційна технологія побудови 3D сцен для віртуальної реальності з підвищеною швидкодією. Оптоелектронні інформаційно-енеретичні технології. 2018. № 2. С. 28-34.uk
dc.identifier.issn1681-7893
dc.identifier.issn2311-2662
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31548
dc.description.abstractВ проведених дослідженнях здійснено аналіз особливостей організації інформаційної технології побудови 3D-сцен. Реалізовано програмний засіб призначений для побудови 3D-сцен на основі як CPU, так і GPU-орієнтованої програмно-апаратної платформи. За рахунок застосування ядер GPU для оброблення елементів 3D-сцен досягнуто підвищення швидкодії процесу їх оброблення.uk
dc.description.abstractВ проведенных исследованиях осуществлен анализ особенностей организации информационной технологии построения 3D-сцен. Реализован программный комплекс, предназначенный для построения 3D-сцен на основе как CPU, так и GPU-ориентированной программно-аппаратной платформы. За счет использования ядер GPU для обработки элементов 3D- сцен достигнуто повышение быстродействия процесса их обработки.ru
dc.description.abstractThe analysis of organization features of information technology for the 3D-scene construction is carried out in researches. The software package for both CPU and GPU-oriented software and hardware platform was developed. By using GPU cores for particles processing of 3D-scene the performance increase of processing operation was achieved.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofОптоелектронні інформаційно-енеретичні технології. № 2 : 28-34.uk
dc.relation.urihttps://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/519
dc.subjectгетерогенні обчисленняuk
dc.subjectвіртуальна реальністьuk
dc.subjectGPGPUen
dc.subject3D-cцениuk
dc.subjectгетерогенные вычисленияru
dc.subjectвиртуальная реальностьru
dc.subject3D-сценыru
dc.subjectheterogeneous computingen
dc.subjectvirtual realityen
dc.subject3D-scenesen
dc.titleІнформаційна технологія побудови 3D сцен для віртуальної реальності з підвищеною швидкодієюuk
dc.title.alternativeInformation technology for building 3D scenes for virtual reality with high speeden
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.946:004.272
dc.relation.referencesЩо таке віртуальна реальність? [Електронний ресурс]. Режим доступу - https://futurum.today/shcho-take-virtualna-realnistuk
dc.relation.referencesНебожанов О.В. (2017). Аналіз програмних засобів створення 3D сцен для віртуальної реальності. Молодь в технічних науках: дослідження, проблеми, перспективи. IIІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція.uk
dc.relation.referencesЯровий А. А., Кулик О. О., Кокряцька Н. І. (2015) Паралельно-ієрархічне перетворення плямоподібних зображень на основі Multi-GPU систем. Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія, 34, 3, 72-80.uk
dc.relation.referencesПасічник Д.Г., Яровий А.А. (2016, березень) Аналіз підходів до підвищення якості растрових зображень на основі технології GPGPU. XLV Науково-технічна конференція Вінницького національного технічного університету, Вінниця, ВНТУ.uk
dc.relation.referencesWorldMachine 2 [Електронний ресурс]. Режим доступу – http://www.mrbluesummers.com/324/blog/world-machine-2-review-2en
dc.relation.referencesTextures [Електронний ресурс]. Режим доступу – https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Engine/Content/Types/Textures/en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1681-7893-2018-36-2-28-34


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію