До питання створення інтерактивної технології формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи
Анотації
У статті запропоновано інтерактивну технологію формування риторичної культури
майбутніх викладачів вищої школи, що об’єднує традиційні, активні та інтерактивні методи
навчання риторики з відчутною перевагою останніх. Вона укладена на основі гуманістичного,
аксіологічного, комунікативного, інноваційного методологічних підходів та принципів
партнерства суб’єктів педагогічного процесу, мисленнєво-мовленнєвої активності та
інтерактивності, єдності риторичної теорії з практикою мовлення, самостійності та вибору
індивідуальної освітньої траєкторії, творчої продуктивності, стимулювання науково-
дослідницької діяльності, змагальності та емоційного комфорту. In the article, interactive technology for the forming of the rhetorical culture of future lecturersof
the university is proposed. It combines traditional, active and interactive methods of rhetoric education
with a tangible advantage of the latter. The technology is based on humanistic, axiological,
communicative, innovative methodological approaches and principles of partnership of subjects of the
pedagogical process, thought-speech activity and interactivity, the unity of rhetorical theory with the
practice of speech, autonomy and the choice of an individual educational trajectory, creative
productivity, stimulation of scientific research activity, competition and emotional comfort.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32035