• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Проблема трансдисциплінарного підходу в українській системі вищої освіти

Автор
Кушнір, О. В.
Kushnir, O. V.
Дата
2018
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018 [49]
Анотації
Проаналізовано сутність феномену трансдисциплінарності та його значення в навчальному процесі, наукових дослідженнях. Визначення зазначеного поняття здійснено крізь призму аналізу організації наукового знання. Розкрито переваги трансдисциплінарності та недоліки дисциплінарного та міждисциплінарного підходів. Розроблено рекомендації щодо впровадження трансдисциплінарного підходу в українську систему вищої освіти. Зроблено висновки щодо трансдисциплінарності як складного феномену, який досі не отримав свого однозначного і загальновизнаного визначення, що однак це не перешкоджає його дієвості в системі вищої освіти, наукових дослідженнях, а також під час вирішення складних багатофакторних проблем природи і суспільства.
 
The article deals with the essence of transdisciplinarity phenomenon and its significance in the educational process, scientific research. The definition of the concept has been made through an analysis of the scientific knowledge organization. The advantages of transdisciplinarity are disclosed in comparison with other ways of scientific knowledge organizing. The author develops recommendations on the introduction of a transdisciplinary approach to the national system of higher education. Despite the obvious complexity of the investigated phenomenon and its ambiguous definition, the obstacles to the presence of transdisciplinarity in higher education system, in scientific research as well as in solving complex multifactor problems of nature and society are not founded.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32053
Відкрити
Кушнір.pdf (42.09Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ