Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2021-05-12T20:16:19Z
dc.date.available2021-05-12T20:16:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Cамостійна діяльність студентів на заняттях з вищої математики через призму компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк // Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Використання інноваційних технологій в процесі підготовки фахівців", Вінниця, 25-26 березня 2021 р. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itpf/2021/paper/view/13013.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-837-4
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32070
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості самостійної діяльності студентів технічних спеціальностей на заняттях з вищої математики. Охарактеризовано зміст самостійної діяльності з точки зору компетентнісного підходу.uk
dc.description.abstractThe article reveals the features of independent activity of students of technical specialties in higher mathematics classes. The content of independent activity from the point of view of the competence approach is characterized.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Використання інноваційних технологій в процесі підготовки фахівців", Вінниця, 25-26 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itpf/2021/paper/view/13013
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectсамостійна діяльністьuk
dc.subjectuniversityen
dc.subjectcompetence approachen
dc.subjectindependent activityen
dc.titleCамостійна діяльність студентів на заняттях з вищої математики через призму компетентнісного підходуuk
dc.typeThesis
dc.relation.referencesНова школа: Простір освітніх можливостей. [Електронний ресурс] / За ред. М.Грищенка. Проєкт длоя обговорення., 2016 – Режим доступа : http: //mon.gov.uauk
dc.relation.referencesАндрущенко В.П. Українська освіта у суперечностях розвитку / В.П.Андрущенко // Вища освіта України №3 (додаток 2) – 2008 р. – Тематичний випуск «педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». – Т.1. – С.7-10.uk
dc.relation.referencesХом’юк В.В. Деякі аспекти розвитку особистості студента як майбутнього фахівця впродовж навчання у вищий школі / І.В.Хом’юк, В.В.Хом’юк // Матеріали ІІ міжнородної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (11 квітня 2017р.) Харків / Харк. Нац. ун-т ім.. Г.С.Сковороди. – Х. : «Стиль-Издат», 2017. – С. 312-314uk
dc.relation.referencesХом’юк І. В. Модернізація структури та змісту курсу вищої математики на засадах компетентнісного підходу / І. В. Хом’юк // Сучасна освіта та інтеграційні процеси: збірник наукових праць міжнародної науково-методичної конференції, 22-23 листопада 2017 року, м. Краматорськ, / під заг. Ред. С. В. Ковалевського, д-ра техн. Наук., проф. – Краматорськ : ДГМА, 2017. – С. 215-218.uk
dc.relation.referencesХом’юк І.В. Деякі аспекти використання компетентнісного підходу до викладання фундаментальних дисциплін у ВНЗ / І.В.Хом’юк, В.В.Хом’юк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2012. – Вип. № 22(257). – С. 215–222.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Сутнісна характеристика самостійної роботи як засобу навчальної діяльності майбутніх інженерів/ В. В. Хом’юк // Badania naukowe naszych czasow. Zbior raportow naukowych. (29.10.2013-31.10.2013) – Katowice: Wydawca: Sp. Z o. o. «Diamond trading tour», 2013. – С. 9 – 14.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Компетентнісний підхід до формування матемтаичної компетентності майбутніх інженерів / В.В. Хом’юк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету: серія: пелагогічні науки. – Чернігів: ЧНПУ, 2014. Вип 117. – С. 258 – 261.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Компетентнісний підхід до формування матемтаичної компетентності майбутніх інженерів / В.В. Хом’юк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету: серія: пелагогічні науки. – Чернігів: ЧНПУ, 2014. Вип 117. – С. 258 – 261.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Компетентнісний підхід до формування матемтаичної компетентності майбутніх інженерів / В.В. Хом’юк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету: серія: пелагогічні науки. – Чернігів: ЧНПУ, 2014. Вип 117. – С. 258 – 261.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію