• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2020
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2020
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Когнітивно-комунікативні особливості пізнання викладача університету

Автор
Порев, С. М.
Porev, S.
Дата
2020
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2020 [47]
Анотації
Розглянуто приклади концептуалізації «педагогічних знань змісту» як складових пізнання викладача і аспекти їхнього відокремлення від «предметних знань змісту». Показано, що концепції педагогічних знань надають підтвердження положенню автора про те, що спектри досліджень і знань викладача та дослідника мають підстави відрізнятися за цілями, методами одержання та змістом, зокрема у епістемологічному, методологічному та когнітивно-комунікативному вимірах. Обґрунтовано, що для одного й того самого предмету пізнання, знання змісту, що набувається викладачем, має підстави відрізнятись від наукового знання дослідника домінуючою спрямованістю на освітню діяльність. Це вимагає різних підходів щодо стимулювання та оцінювання їх результатів досліджень.
 
Examples of conceptualization of «pedagogical content knowledge» as components of a teacher' knowledge and aspects of their separation from «subject matter content knowledge» are considered. It is shown that the concepts of pedagogical knowledge confirm the author's position that the spectra of research and knowledge of teacher and researcher have reason to differ in goals, methods and content, in particular in epistemological, methodological and cognitivecommunicative dimensions. It is substantiated that for the same subject of cognition, knowledge of the content acquired by a teacher has grounds to differ from the scientific knowledge of a researcher by the dominant focus on educational activities. This requires different approaches to stimulating and evaluating their research results. Keywords:
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32109
Відкрити
Порев.pdf (270.6Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ