Інноваційні педагогічні технології у підготовці військових фахівців
Анотації
В статті розглянуто алгоритм впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітнє середовище військового закладу вищої освіти на основі детермінованого, програмно-цільового, комбінованого методів управління. Детермінований метод передбачає розробку програми дій, відповідно до поставлених цілей; програмно-цільовий базується на вивченні факторів зворотного зв’язку, потребує адресності розподілення ресурсів; комбінований метод є узагальнювальною концепцією управління розробкою і впровадженням інноваційних педагогічних технологій. The article discusses the algorithm of introduction of innovative pedagogical technologies in educational framework of a military institution of higher education on the basis of deterministic, target-oriented, combined control methods. The deterministic method includes developing the plan of action according to the goals; the target-oriented method is based on the study of feedback factors, it requires the targeting of resource distribution; the combined method is a synthesis concept of controlling the development and introduction of innovative pedagogical technologies.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32271