• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Підвищення ефективності автоматизованого електропривода нажимного пристрою прокатного стану

Автор
Дзісько, Д. С.
Дата
2020
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка [311]
Анотації
Розглянуті основні характеристики механізму та вимоги до проектованого електроприводу, наведено розрахунок потужності і перевірка по нагріванню для приводних двигунів. Аргументовано вибрану силову частина та систему управління приводом. Представлені детальний розрахунок системи підпорядкованого керування. Запропонована система забезпечує стовідсоткове резервування, тобто в аварійних режимах, або при проведенні ремонтів може працювати від одного двигуна, хоча і дещо програючи в швидкодії системі, встановленої на комбінаті. Розглянуто блок зрівнювання навантажень. Сенс його застосування полягає в тому щоб зрівнювати завантаження приводних двигунів, тим самим оптимізуючи роботу приводу в цілому.
 
Рассмотрены основные характеристики механизма и требования к проектируемому электропривода, приведен расчет мощности и проверка по нагреву для приводных двигателей. Аргументировано выбранную силовую часть и систему управления приводом. Представленные детальный расчет системы подчиненного управления. Предложенная система обеспечивает стопроцентное резервирование, то есть в аварийных режимах, или при проведении ремонтов может работать от одного двигателя, хотя и несколько проигрывая в быстродействии системе, установленной на комбинате. Рассмотрены блок уравнивания нагрузок. Смысл его применения заключается в том, чтобы сравнивать загрузки приводных двигателей, тем самым оптимизируя работу привода в целом.
 
The main characteristics of the mechanism and the requirements for the designed electric drive are considered, the calculation of power and heating test for drive engines is given. The selected power portion and the drive control system is argued. Presented detailed calculation of the subordinate control system. The proposed system ensures 100% redundancy, that is, in emergency modes, or during repairs can work from one engine, although somewhat losing in the speed of the system installed on the plant. The block of adjustment of loads is considered. The meaning of its application is to compare the loading of drive engines, thereby optimizing the operation of the drive as a whole.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32288
Відкрити
МКР_Дзісько.pdf (613.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ