• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • View Item
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Підвищення ефективності тягового електропривода електромобіля з системою багатоканального перетворення напруги

Author
Ковбасюк, А. І.
Date
2020
Metadata
Show full item record
Collections
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка [311]
Abstract
Проаналізовано існуючі перетворювачі постійної напруги, їх переваги і недоліки та вибрати оптимальну структуру і схему перетворювача. Розроблено методику визначення та розрахунку параметрів основних компонентів зворотного перетворювача постійної напруги для системи тягового електропривода електромобіля. Запропонована модель двонаправленого перетворювача постійної напруги в складі силової установки електромобіля в середовищі ППП Matlab Simulink. Запропонована схема електрична принципова силової частини тягового електропривода на базі перетворювача ОППН із використанням в якості мікроконтролера системи керування програмованого логічного контролера типу ATMega328.
 
Проанализированы существующие преобразователи постоянного напряжения, их преимущества и недостатки и выбрать оптимальную структуру и схему преобразователя. Разработана методика определения и расчета параметров основных компонентов обратного преобразователя постоянного напряжения для системы тягового электропривода электромобиля. Предложенная модель двунаправленного преобразователя постоянного напряжения в составе силовой установки электромобиля в среде ППП Matlab Simulink. Предложенная схема электрическая принципиальная силовой части тягового электропривода на базе преобразователя ОППН с использованием в качестве микроконтроллера системы управления программируемого логического контроллера типа ATMega328.
 
The existing converters of constant voltage are analyzed, their advantages and disadvantages and choose the optimal structure and circuit of the converter. The method of determining and calculating the parameters of the main components of the reverse converter of a constant voltage for the system of traction electric drive of an electric vehicle is developed. The proposed model of a bi-directional converter of constant voltage in the power plant of an electric vehicle in the MATLAB Simulink Matlab Simulink. The diagram of the electric principle of the traction electric drive on the basis of the OPPN converter is proposed with the use of a programmable logic controller system type ATMEGA328 as a microcontroller.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32293
View/Open
Ковбасюк А.І. .pdf (891.5Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ