dc.contributor.author | Кух, А. М. | uk |
dc.contributor.author | Кух, О. М. | uk |
dc.contributor.author | Kukh, A. | en |
dc.contributor.author | Kukh, O. | en |
dc.date.accessioned | 2021-06-01T12:14:57Z | |
dc.date.available | 2021-06-01T12:14:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Кух А. М. Задачі формування цифрової компетентності [Текст] / А. М. Кух, О. М. Кух // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців», Вінниця, 28-29 березня 2019 року : збірник наукових праць. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – С. 39-41. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-771-1 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32301 | |
dc.description.abstract | DigComp – європейська система цифрової компетентності громадян, є інструментом підвищення рівня компетентності громадян у галузі цифрових технологій. У статті здійснено опис структури цифрової компетентності як ієрархічної системи метакомпетенції на рівні результату, мети, організації діяльності, професійних вимог і основних задач. Встановлено, що цифрова компетентність є основою для формування інших видів компетенцій. | uk |
dc.description.abstract | Digital competence (DC) as a sure, critical and responsible use and interaction with digital technology for learning, work and participation in society has become the subject of discussion not only about vocational education but also as a general human education. The framework of the DC was widely used in 2013, its refinement took place in 2018. It contains 21 learning outcomes in the areas of information literacy and data, including content management; communication and cooperation and participation in public life; creation of digital content, including ethical principles; security; solution of problems. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців», Вінниця, 28-29 березня 2019 року : 39-41. | uk |
dc.subject | цифрова компетентність | uk |
dc.subject | інформаційна грамотність | uk |
dc.subject | інформаційна безпека | uk |
dc.subject | цифрова обізнаність | uk |
dc.subject | digital competence | en |
dc.subject | information literacy | en |
dc.subject | information security | en |
dc.subject | digital awareness | en |
dc.title | Задачі формування цифрової компетентності | uk |
dc.title.alternative | Tasks of forming digital competence | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147:371.134:53:004.92:004.55 | |
dc.relation.references | Ключові компетентності для навчання впродовж життя 2018 - Цифрова компетентність - Режим доступу: http://dystosvita.blogspot.com/2018/01/2018.html. | uk |
dc.relation.references | Кух А. М. Технологія уточнення компетентностей і професійно-методична підготовка учителя фізики / А. М. Кух, О. М. Кух // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2017. - Вип. 23. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2017_23_52. | uk |