Розробка та управління маркетинговою стратегією підприємства приватного акціонерного товариства «Київська кондитерська фабрика «Рошен»
Abstract
Актуальність теми полягає в необхідності перебудови діяльності підприємства на основі
стратегічного управління зумовлена змінами в зовнішньому середовищі, зростанням його
невизначеності, а також змінами в організації великих підприємств у результаті їх концентрації і
диверсифікації. Тому постає гостра потреба у дослідженні процесу глобалізації бізнесу, аналізі впливу
факторів його розвитку на зміну як макро-, так і мікроекономічних процесів, конкурентного
середовища, розробці маркетингових заходів підприємства та їх адаптації в умовах розвитку
глобалізації.
Метою дослідження дослідження є вивчення теоретичних та практичних засад і розробка
рекомендацій та пропозицій щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємств на
зовнішніх ринках.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32382