• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 073 – Менеджмент
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 073 – Менеджмент
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Управління маркетинговими комунікаціями та забезпечення їх ефективності на підприємствах сільськогосподарського машинобудування (на прикладі ПАТ «Ковельсільмаш»)

Автор
Штанько, О. С.
Дата
2019
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 073 – Менеджмент [106]
Анотації
Ключовим фактором забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств є дієва система маркетингових комунікацій. Це складний та динамічний процес, який характеризується широким застосуванням різноманітних комунікаційних засобів, появою нових інструментів інформаційного впливу. Запорукою комерційного успіху підприємства на ринку стає його спроможність оптимального організувати взаємодію багаточисельних елементів комплексу маркетингових комунікацій. Особливо актуальним це питання є для промислових підприємств, оскільки ринок співпраці з іншими підприємствами дуже відрізняється від ринку споживачів. Кількість засобів маркетингових комунікацій, які є ефективними на ринку бізнесу є обмеженими. При цьому ж більшість із них базуються на безпосередньому спілкуванні з клієнтами. Удосконалення маркетингових комунікацій необхідне для оптимізації витрат та максимізації результату використання маркетингових комунікацій. Комунікації являються процесом передачі інформації від одного об’єкта до іншого. Головним результатом розвитку маркетингових комунікацій є глибока інтеграція всіх видів спілкування з клієнтами в різних формах. Поєднання всіх можливих засобів та методів маркетингових комунікацій дозволить отримати максимальний ефект та реалізувати підприємству заплановані цілі, місію. Якісні, правильно підготовлені, підібрані та реалізовані маркетингові комунікації – необхідна умова для ефективного існування і успішного розвитку компанії в постійно змінному ринковому середовищі конкурентної боротьби.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32402
Відкрити
презентація.pdf (971.6Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ