Управління інтернет-маркетингом в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі (на прикладі приватного акціонерного товариства «ВЗФІК» ТМ «Солодка мрія»)
Abstract
Одним із перспективних методів забезпечення конурентоспроможності є
інтернет-маркетинг. Він дозволяє скоротити відстань між споживачем та
виробником, перейти на новий формат комунікації з надзвичайно привабливими
характеристики масштабності, вартості, мобільності та протоколювання
діяльності. Відповідно дослідження з використання інтернет-маркетингу для
пріоритетної для України кондитерської галузі на прикладі виробника товарів
потужного регіонально бренда «Солодка мрія» є, безперечно, актуальним.
Метою дослідження є ідентифікація економічних процесів підприємства
ПрАТ «Вінницький завод фруктових концентратів і вин» та синтез та
обґрунтування пропозицій із забезпечення його конкурентоспроможності на
основі покращення інтернет-маркетингу стосовно продукції підприємства під
торговою маркою «Солодка мрія».
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32411